Ogłoszenie z dnia 2022-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA URZĄDZEŃ I SPRZĘTU DIAGNOSTYCZNO-POMIAROWEGO DLA KATEDRY FIZJOTERAPII PWSZ W TARNOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851634303
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@pwsztar.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pwsztar.edu.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA URZĄDZEŃ I SPRZĘTU DIAGNOSTYCZNO-POMIAROWEGO DLA KATEDRY FIZJOTERAPII PWSZ W TARNOWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16df3af2-7ea3-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036513
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest częściowo finansowane w ramach przedsięwzięcia „Inicjatywa wsparcia dążenia do doskonałości” dofinansowanego ze środków budżetu państwa; Nr umowy: MEiN/DIR/IWDD/156/PZU/2021/13, okres realizacji: od 20 maja 2021r. do 31 grudnia 2021r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w sposób istotny zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-308fc85b-3f22-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: L.Dz./K-dzpz/382-12/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 146650,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
URZĄDZENIA I SPRZĘT DIAGNOSTYCZNO-POMIAROWY
1. Aparat do elektroterapii – 1 szt.
2. Aparat do elektroterapii oraz elektrodiagnostyki układu nerwowo-mięśniowego – 1 szt.
3. Aparat do kontrolowanego i precyzyjnego wykonywania ćwiczeń mięśni odpowiedzialnych za stabilizację kręgosłupa – 4 szt.
4. Aparat do terapii falą uderzeniową z 2-ma niezależnymi kanałami – 1 szt.
5. Inklinometr mechaniczny – 2 szt.
6. Laser rehabilitacyjny – 2 szt.
7. Mata tensometryczna do badania rozkładu nacisku stóp na podłoże z kamerą, statywem, poziomicami laserowymi i stacją roboczą – 1 szt.
8. Młotek neurologiczny z igłą – 5 szt.
9. Okulary do lampy Sollux dla pacjenta – 1 szt.
10. Okulary do lampy Sollux dla terapeuty – 1 szt.
11. Okulary do lampy UV dla pacjenta – 2 szt.
12. Okulary do laseroterapii – 2 szt.
13. Pistolet do masażu – 1 szt.
14. Plantokonturograf – 2 kpl.
15. Platforma diagnostyczno- rehabilitacyjna – 1 szt.
16. Platforma tensometryczna do oceny równowagi i symetrii obciążenia stóp ciężarem ciała – 1 szt.
17. Profesjonalny zestaw goniometrów – 1 szt.
18. Przenośny aparat do terapii falami uderzeniowymi – 1 szt.
19. Skaner do lasera – 1 szt.
20. Skoliometr (typu Bunnella) plastikowy inklinometr – 1 szt.
21. Skoliometr pediatryczny – 1 szt.
22. Stolik zabiegowy 3 półkowy metalowy – 1 szt.
23. Urządzenie do masażu ciśnieniowego z 2 mankietami na kończynę górną i 2 mankietami na kończynę dolną – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167068,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167068,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167068,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Koordynacja Mariusz Strzecha
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482204213
7.3.3) Ulica: Różki 54
7.3.4) Miejscowość: Kowala
7.3.5) Kod pocztowy: 26-624
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167068,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Wykonanie operatów geodezyjnych -wykazów synchronizacyjnych wraz z mapą sytuacyjną dla celów prawnych
- zakup odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą aparatów, testy antygenowe i diagnostyczne oraz testy immunochromatograficzne kasetowe do wykrywania antygenów.
- Dostawy leków, preparatów do żywienia dojelitowego, surowców farmaceutycznych, kontrastów, płynów infuzyjnych oraz antybakteryjnego płynu do przepłukiwania cewników
- Dostawy implantów ortopedycznych
- Termomodernizacja pawilonu mieszkalnego B oraz budynku administracyjnego w oddziale mieszkalnym III w Zakładzie Karnym w Tarnowie
- Zakup oraz dostawa fabrycznie nowych 2 samochodów
więcej: przetargi w Tarnowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.