eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Wykonywanie usług monitorowania i ograniczania występowania ptaków i innych zwierząt bytujących na terenie lotniska w Dęblinie



Ogłoszenie z dnia 2023-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług monitorowania i ograniczania występowania ptaków i innych zwierząt bytujących na terenie lotniska w Dęblinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 261517525

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/41blsz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług monitorowania i ograniczania występowania ptaków i innych zwierząt bytujących na terenie lotniska w Dęblinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55fd4619-7ba7-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00036497

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041860/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Usługa sokolnicza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00498972

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 63/22/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 291600 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług monitorowania i ograniczania występowania ptaków i innych zwierząt bytujących na terenie lotniska w Dęblinie. Zamówienie jest nie podzielone części (art. 281 ust. 2 pkt 5) ustawy Pzp).

Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części
Podział zamówienia na części utrudniłby w znacznym stopniu prowadzenie należytej ochrony sokolniczej. Skoordynowanie działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby wprowadzić niepotrzebne działania przeciwstawne, co mogłoby poważnie zagrozić bezpieczeństwu lotów zwiększając ryzyko zderzenia statku powietrznego z ptakami.
Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części ze względu na jednorodny zakres prac które ze względów organizacyjnych, powinny być wykonywane przez jednego wykonawcę.

Świadczenie usług monitorowania i ograniczania występowania ptaków i innych zwierząt bytujących na terenie lotniska w Dęblinie ma na celu ograniczenie zagrożeń związanych z ryzykiem kolizji statków powietrznych z ptakami i innymi zwierzętami na terenie lotniska wojskowego w Dęblinie i ewentualnością nastąpienia w tych okolicznościach zdarzeń lotniczych, uwzględniając postanowienia przepisów ustawy z dnia 03.07.2002 r. Prawo lotnicze oraz ustawy z dnia 13.10.1995 r. Prawo łowieckie, ustawy z dnia 21.08.1997 r. o ochronie zwierząt, a także wytycznych zawartych w Piśmie DG RSZ Nr 68320/DG/2/17 z dnia 14.11.2017 r. oraz na podstawie Decyzji RDOŚ w Lubinie WPN.6401.103.2019.KC z dnia 25 lipca 2019 r. i Decyzji RDOŚ w Lublinie WPN.6401.119.2022.AO.1 z dnia 23 listopada 2022 roku.

Teren lotniska, w myśl art. 26 pkt 4) ustawy z dnia 13.10.1995r. Prawo łowieckie traktowany jest jako obiekt specjalny i nie wchodzi w skład obwodu łowieckiego.

Realizacja zadań będących w zakresie przedmiotowych usług, polegać będzie na przemieszczaniu się po terenie lotniska, własnym środkiem transportu i na własny koszt.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Załącznik Nr 1 do SWZ Formularz Ofertowy (załącznik Nr 1 do umowy)
- Załącznik nr 1a do SWZ Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia – OPZ (załącznik Nr 2 do umowy), w którym zawarty jest m. in.: zakres usług, metody pracy, wykorzystanie gatunków ptaków; szczegółowe obowiązki wykonawcy, organizacja pracy w sytuacjach szczególnych itp.
- Załącznik Nr 8 - Projektowane postanowienia umowy.
6. Podwykonawstwo

6.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy (zgodnie z art. 462 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych).

6.2. W takim przypadku Zamawiający zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani.

6.3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia.

6.4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność względem Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, które było następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań wobec Wykonawcy przez jego podwykonawców (kooperantów).
7. Wymogi dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 7.1. Działając zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga w całym okresie realizacji przedmiotu umowy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę co najmniej 1 osoby w przeliczeniu na pełen etat wykonujących czynności określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.).Wymóg określony w pkt. 7.1 nie dotyczy pracownika nadzorującego i koordynującego pracę, odpowiedzialnego za nadzór nad prawidłową realizacją umowy oraz do kontaktów z Zamawiającym.
9. Obowiązek zachowania tajemnicy
Wykonawca jest zobowiązany do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących Zamawiającego lub użytkowników kompleksu, uzyskanych w trakcie wykonywania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77600000-6 - Usługi myśliwskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358668 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 358668 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 358668 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sokolnicze REDA Sławomir Kubiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7321777799

7.3.3) Ulica: Helenów 21

7.3.4) Miejscowość: Ozorków

7.3.5) Kod pocztowy: 95-035

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344205,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.