Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00423599/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA SPRZĄTANIA BIURA WOJEWÓDZKIEGO FUNDUSZU OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ W ŁODZI ORAZ TERENU WOKÓŁ BUDYNKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100804793
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dubois 118
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 93-465
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wfosigw.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wfosigw-lodz.ezamawiajacy.pl/pn/wfosigwlodz/demand/88115/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa osoba prawna w rozumieniu art. 9 pkt 14 Ustawy o finansach publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA SPRZĄTANIA BIURA WOJEWÓDZKIEGO FUNDUSZU OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ W ŁODZI ORAZ TERENU WOKÓŁ BUDYNKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0578708e-4bbb-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00036469
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00332395/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi sprzątania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00423599/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA/U/TP/146/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości Biura Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi oraz terenu wokół budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 463896 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 734846,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „KARABELA-CK” Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Legion CK Sp. z o.o., MUSI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571719199
7.3.3) Ulica: Hauke Bosaka 9
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-217
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KARABELA-CK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KARABELA-CK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-01 do 2025-01-31INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa przyczepy ze sprzętem do dekontaminacji
- Dostawa oraz montaż krzeseł biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
- Przeprowadzenie kursu Prawa Jazdy kat. B dla uczniów Zespołu Szkół Rzemiosła w Łodzi w ramach projektu pn. "BEZ KLAPEK NA OCZY"
- Opracowanie kompleksowej, wielobranżowej dokumentacji projektowej i kosztorysowej w ramach przedsięwzięcia pn. "Kompleksowa modernizacja budynku Teatru "Szwalnia" oraz Ośrodka Sztuki - Galeria
- Organizacja wydarzenia w Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi pod nazwą "Podsumowanie Roku w Biznesie"
- Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu dla osób z niepełnosprawnościami oraz wyposażenia komputerowego na potrzeby Ośrodka Wsparcia i Testów w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe wykonanie usług sprzętowych i transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Jarocińskiego
- "Usługi sprzętowo- transportowe przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2025/2026"
- "Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach w sezonie 2025/2026 z podziałem na części".
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Dłutów
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Mogileńskiego w sezonie 2025/2026
- Odśnieżanie i usuwanie śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego w sezonie zimowym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.