Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00564608/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Psarskim w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Psarskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294378
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Owocowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Śrem
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 612834481
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@dpspsarskie.srem.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpspsarskie.srem.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6eceaab3-9f28-11ee-953e-c2ea26915e211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prowadzenie Domu Pomocy Społecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Psarskim w 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6eceaab3-9f28-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00036083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00564608
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 180000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa mięsa i wędlin dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Psarskim ul. Owocowa 8 w 2024 roku w ilościach i rodzajach określonych w Formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym Załączniki Nr 2 do niniejszego SWZ. Wskazane w formularzu asortymentowo-cenowym ilości zamawianych produktów są wielkościami szacunkowymi (wyliczonymi na podstawie zużycia w ciągu ostatnich 12 miesięcy) i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku czego nie mogą być podstawą do zgłoszenia roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw lub podstawą do odmowy ich realizacji.
4. Dostarczany towar powinien cechować się wysokimi walorami smakowymi; Dostarczone produkty musza być I gatunku, świeże z odpowiednim terminem przydatności do spożycia. Produkty muszą spełniać wymagania jakościowe wynikające z obowiązujących norm. Towar powinien być bez uszkodzeń mechanicznych i zmian biologicznych, bez objawów chorób i pleśni. Pierwsza klasa mięsa oznacza mięso chude nieściągnięte o wartości tłuszczu 7% bez tłuszczu zewnętrznego, nie zawierające chrząstek i ścięgien niekonsumpcyjnych. Mięso powinno mieć barwę bladoróżową do czerwonej, konsystencję elastyczną i jędrną.
6. Wykonawca realizuje dostawy w zamówieniach częściowych, określonych przez Zamawiającego i przekazanych Wykonawcy telefonicznie, e-mailem lub faksem
najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę.
7. Dostarczany towar musi być oznakowany widoczną etykietą w języku polskim zawierającą informacje o składzie, wartości odżywczej, sposobie przechowywania oraz terminie przydatności do spożycia.
3. Wszystkie wymienione produkty muszą spełniać normy co do jakości jakie wynikają z
obowiązujących przepisów polskiego prawa dla produktów żywnościowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140184,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182554,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140184,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rzeźnictwo Wędliniarstwo - Ciachowski Jacek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7850000295
7.3.4) Miejscowość: Dolsk
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Rzeźnictwo i Wędliniarstwo - Jacek Ciachowski
jakie przetargi wygrała firma
Rzeźnictwo i Wędliniarstwo - Jacek Ciachowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140184,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- ,,Bieżące dostawy środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego im. Tadeusza Malińskiego w Śremie sp. z o. o."
- Budowa ul. Puchalskiego w Śremie - etap II
- Przeprowadzanie badań psychologicznych dla rodzin zastępczych oraz prowadzących rodzinne domy dziecka dot. posiadania predyspozycji i motywacji do pełnienia określonych funkcji.
- 2026 - Dostawa świeżych mięs i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Psarskim
- Dzierżawa pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych wraz z wykupem
- Zakup agregatu prądotwórczego i mobilnej stacji uzdatniana wody - zadanie dofinansowane ze środków budżetu państwa z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Zespołu Przedszkolnego nr 3 w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Przedszkola nr 41 w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Pcimiu
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Muszynie (od 01.01.2026 r. - do 30.06.2026 r.)
- Sukcesywne dostawy produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej ,,Biały Potok" w Trzemeśni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Przedszkola nr 84 "Bursztynowy Domek" w Gdańsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





