Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00490926/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-13
- 2023/BZP 00501533/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie systemu sygnalizacji alarmu pożaru (SAP) w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Kościuszki 83
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-436
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lodz@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż i uruchomienie systemu sygnalizacji alarmu pożaru (SAP) w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30f00fe9-821f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00036053
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00101270/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa, montaż i uruchomienie systemu sygnalizacji alarmu pożaru (SAP) w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00490926
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1001-ILZ.260.57.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 161666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. „Dostawa, montaż i uruchomienie systemu sygnalizacji alarmu pożaru (SAP) w tym wykonanie schematów wykonawczych instalacji w budynku Urzędu Skarbowego w Głownie, przy ul. Ludwika Norblina 2, 95 – 015 Głowno”.2. System powinien być wykonany zgodnie z aktualnymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej. System oraz urządzenia powinny spełniać wymagania określone w rozporządzeniu MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania i dopuszczania tych wyrobów do użytkowania (Dz. U., Nr 143, poz. 1002 ze zm.). Spełnienie wymagań powinno być potwierdzone aprobatami technicznymi i świadectwami dopuszczenia do stosowania w budownictwie.
3. Zakres zamówienia obejmuje m.in. (dotyczy wszystkich części):
1) Etap I – „Wykonanie dokumentacji instalacji” – Wykonanie wszystkich koniecznych schematów wykonawczych instalacji (prac projektowych) zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz z zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami (koncepcja, projekt wykonawczy i dokumentacja powykonawcza). Wykonawca przekaże zamawiającemu projekt instalacji systemu oraz okablowania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedstawienia uwag i naniesienia poprawek w dokumentacji sporządzonej przez Wykonawcę przed rozpoczęciem montażu. Zamawiający po wyborze oferty najkorzystniejszej przekaże do dyspozycji rzuty budynku w celu naniesienia na nich przez Wykonawcę części składowych instalacji urządzeń i przewodów klimatyzacyjnych.
2) Etap II – Dostawa, montaż i uruchomienie systemu alarmu pożaru (SAP) zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją opracowaną przez Wykonawcę. Zakres prac montażowych obejmuje wykonanie wszelkich prac związanych z instalacją systemu oraz nowego osprzętu pożarowego (centrale, gniazda, czujki, ROP, sygnalizatory, itp.). Demontaż istniejącego osprzętu i urządzeń tj.: centrala sygnalizacji pożaru, czujki pożarowe, ręczne ostrzegacze, moduły wejść/wyjść, sygnalizatory, wskaźniki zadziałania itp. Elementy zdemontowane, po konsultacji z Zamawiającym, muszą zostać przekazane do utylizacji.
4. Zakres rzeczowy prac objętych zamówieniem oraz sposób realizacji zamówienia został opisany w:
1) Załączniku nr 1 A/B/C do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (Część nr 1,2,3)
2) Załączniku nr 6 do SWZ – Wzór Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
4.5.5.) Wartość części: 60691,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 2 – „Dostawa, montaż i uruchomienie systemu sygnalizacji alarmu pożaru (SAP) w tym wykonanie schematów wykonawczych instalacji w budynku Urzędu Skarbowego w Wieruszowie, przy ul. Rynek 12/13, 98 – 400 Wieruszowie”;2. System powinien być wykonany zgodnie z aktualnymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej. System oraz urządzenia powinny spełniać wymagania określone w rozporządzeniu MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania i dopuszczania tych wyrobów do użytkowania (Dz. U., Nr 143, poz. 1002 ze zm.). Spełnienie wymagań powinno być potwierdzone aprobatami technicznymi i świadectwami dopuszczenia do stosowania w budownictwie.
3. Zakres zamówienia obejmuje m.in. (dotyczy wszystkich części):
1) Etap I – „Wykonanie dokumentacji instalacji” – Wykonanie wszystkich koniecznych schematów wykonawczych instalacji (prac projektowych) zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz z zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami (koncepcja, projekt wykonawczy i dokumentacja powykonawcza). Wykonawca przekaże zamawiającemu projekt instalacji systemu oraz okablowania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedstawienia uwag i naniesienia poprawek w dokumentacji sporządzonej przez Wykonawcę przed rozpoczęciem montażu. Zamawiający po wyborze oferty najkorzystniejszej przekaże do dyspozycji rzuty budynku w celu naniesienia na nich przez Wykonawcę części składowych instalacji urządzeń i przewodów klimatyzacyjnych.
2) Etap II – Dostawa, montaż i uruchomienie systemu alarmu pożaru (SAP) zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją opracowaną przez Wykonawcę. Zakres prac montażowych obejmuje wykonanie wszelkich prac związanych z instalacją systemu oraz nowego osprzętu pożarowego (centrale, gniazda, czujki, ROP, sygnalizatory, itp.). Demontaż istniejącego osprzętu i urządzeń tj.: centrala sygnalizacji pożaru, czujki pożarowe, ręczne ostrzegacze, moduły wejść/wyjść, sygnalizatory, wskaźniki zadziałania itp. Elementy zdemontowane, po konsultacji z Zamawiającym, muszą zostać przekazane do utylizacji.
4. Zakres rzeczowy prac objętych zamówieniem oraz sposób realizacji zamówienia został opisany w:
1) Załączniku nr 1 A/B/C do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (Część nr 1,2,3)
2) Załączniku nr 6 do SWZ – Wzór Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
4.5.5.) Wartość części: 43821,14 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 3 – „Dostawa, montaż i uruchomienie systemu sygnalizacji alarmu pożaru (SAP) w tym wykonanie schematów wykonawczych instalacji w budynku Urzędzie Skarbowym w Poddębicach, przy ul. Narutowicza 12, 99 – 200 Poddębice”.2. System powinien być wykonany zgodnie z aktualnymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej. System oraz urządzenia powinny spełniać wymagania określone w rozporządzeniu MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania i dopuszczania tych wyrobów do użytkowania (Dz. U., Nr 143, poz. 1002 ze zm.). Spełnienie wymagań powinno być potwierdzone aprobatami technicznymi i świadectwami dopuszczenia do stosowania w budownictwie.
3. Zakres zamówienia obejmuje m.in. (dotyczy wszystkich części):
1) Etap I – „Wykonanie dokumentacji instalacji” – Wykonanie wszystkich koniecznych schematów wykonawczych instalacji (prac projektowych) zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz z zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami (koncepcja, projekt wykonawczy i dokumentacja powykonawcza). Wykonawca przekaże zamawiającemu projekt instalacji systemu oraz okablowania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedstawienia uwag i naniesienia poprawek w dokumentacji sporządzonej przez Wykonawcę przed rozpoczęciem montażu. Zamawiający po wyborze oferty najkorzystniejszej przekaże do dyspozycji rzuty budynku w celu naniesienia na nich przez Wykonawcę części składowych instalacji urządzeń i przewodów klimatyzacyjnych.
2) Etap II – Dostawa, montaż i uruchomienie systemu alarmu pożaru (SAP) zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją opracowaną przez Wykonawcę. Zakres prac montażowych obejmuje wykonanie wszelkich prac związanych z instalacją systemu oraz nowego osprzętu pożarowego (centrale, gniazda, czujki, ROP, sygnalizatory, itp.). Demontaż istniejącego osprzętu i urządzeń tj.: centrala sygnalizacji pożaru, czujki pożarowe, ręczne ostrzegacze, moduły wejść/wyjść, sygnalizatory, wskaźniki zadziałania itp. Elementy zdemontowane, po konsultacji z Zamawiającym, muszą zostać przekazane do utylizacji.
4. Zakres rzeczowy prac objętych zamówieniem oraz sposób realizacji zamówienia został opisany w:
1) Załączniku nr 1 A/B/C do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (Część nr 1,2,3)
2) Załączniku nr 6 do SWZ – Wzór Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
4.5.5.) Wartość części: 57154,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowej Części nr 1 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę,
montaż i uruchomienie systemu sygnalizacji alarmu pożaru (SAP) w tym wykonanie schematów
wykonawczych instalacji w budynku Urzędu Skarbowego w Głownie, przy ul. Ludwika Norblina
2, 95 – 015 Głowno”, ogłoszonym w BZP pod numerem: 2023/BZP 00490926 w dniu 13.11.2023
r., do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 24.11.2023 r., do godz.: 10:00, wpłynęły 3
oferty:
1) DEKK Fire Solutions Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Dawidowska 23, 05 - 500
Zamienie, wartość brutto: 296 171,70 zł,
2) DEFERO Instalacje Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Kazimierza Siemianowicza 2,
98 – 200 Sieradz , wartość brutto: 146 047,84 zł,
3) COMPLEX II Waldemar Spież, ul. Nowa 29/31, 90 – 030 Łódź, wartość brutto: 146 047,84 zł.
Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, zamieścił
na stronie internetowej prowadzonego postępowania, informację o maksymalnej kwocie jaką
zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, tj.: 74 650,00 zł brutto.
Wobec powyższego, cena złożonych ofert w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił
postępowanie w Część nr 1 na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146047,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 296171,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowej Części nr 2 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa, montaż i uruchomienie systemu sygnalizacji alarmu pożaru (SAP) w tym wykonanie schematów wykonawczych instalacji w budynku Urzędu Skarbowego w Wieruszowie, przy ul. Rynek 12/13, 98 – 400 Wieruszowie”, ogłoszonym w BZP pod numerem: 2023/BZP 00490926 w dniu 13.11.2023 r., do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 24.11.2023 r., do godz.: 10:00, wpłynęły 3 oferty:
1) DEKK Fire Solutions Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Dawidowska 23, 05 - 500 Zamienie, wartość brutto: 221 953,50 zł,
2) DEFERO Instalacje Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Kazimierza Siemianowicza 2, 98 – 200 Sieradz , wartość brutto: 190 158,00 zł,
3) COMPLEX II Waldemar Spież, ul. Nowa 29/31, 90 – 030 Łódź, wartość brutto: 121 561,00 zł.
Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania, informację o maksymalnej kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, tj.: 53 900,00 zł brutto.
Wobec powyższego, cena złożonych ofert w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie w Część nr 2 na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121561,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221953,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54987,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165139,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130330,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEFERO Instalacje Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272332619
7.3.3) Ulica: Kazimierza Siemianowicza 2
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podłączenie urządzeń i uruchomienie - DEFERO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130330,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa przygotowania i dostarczenia zestawu posiłków w formie śniadania i dwudaniowego obiadu dla maksymalnie 120 uczestników, w okresie od 01.10.2025r do grudnia 2025r
- Dostawa elektrod do koblacji
- "Dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem dla Centrum Współpracy Międzynarodowej, w tym w ramach projektu Erasmus+"
- Roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń biurowych oraz węzłów sanitarnych w Urzędzie Skarbowym w Zgierzu oraz w Urzędzie Skarbowym w Wieluniu
- "Prace konserwatorsko - budowlane wnętrza parteru, I piętra i poddasza pałacu w Lisowicach"
- Budowa ścieżki rowerowej w drodze powiatowej nr 2923E na odcinku Brójce - Wardzyn
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja magazynu depozytowego i SSWiN w TS w Koroszczynie" - DPG w Kukurykach
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy ul. Złotostockiej 7 w Kamieńcu Ząbkowickim
- "Miejskie Przedszkole Nr 13 w Legnicy ul. Wielkiej Niedźwiedzicy 14 a - Budowa systemu ochrony przeciwpożarowej"
- Budowa zaplecza sprzętowo-magazynowego KM PSP w Siedlcach
- "Przebudowa/modernizacja hali widowiskowo-sportowej przy ul. Lotniczej 52 w Legnicy (Etap II)"
- Zmiana sposobu użytkowania części administracyjno-mieszkalnej budynku dawnej mleczarni wraz z przebudową oraz modernizacją infrastruktury - etap 1
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.