eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzepinRzepińskie Centrum Sportowe



Ogłoszenie z dnia 2025-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rzepińskie Centrum Sportowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RZEPIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzepin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-110

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rzepin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rzepin.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rzepin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rzepińskie Centrum Sportowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e1e1b5e-e690-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00036030

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074946/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Rzepińskie Centrum Sportowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252497

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGKŚI.271.6.2024.AP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Budowę budynku wielofunkcyjnego - socjalno hotelowego (z funkcją administracyjno – sportowo – hotelową), o prostopadłościennej bryle w wycięciami pokryty dachem płaskim, wykonanego w 3 kondygnacjach:
a) Parter obejmujący kręgielnie z barem, szatnie wraz z sanitariatami i siłownią ogólnie dostępną, pomieszczeniami technicznymi, oraz ogólnie dostępna przestrzeń komunikacyjna zapewniająca wyjście na teren rekreacyjny,
b) I piętro obejmujące strefę reprezentacyjną obiektu zawierająca przestrzeń ogólnie dostępną i zapewniającą wyjście na teren boisk piłkarskich z pomieszczeniami sali konferencyjnej, restauracji i strefą dla pracowników obiektu sportowego, a także przestrzeń techniczną obsługi hotelu i całego obiektu,
2) II piętro obejmujące strefę hotelową 15 pokoi z klatką schodową zapewniającą obsługę techniczno-ewakuacyjną, oraz z przestrzenią ogólnie dostępną komunikującą cały budynek…
3) Budowę budynku wielofunkcyjnego o szer. 15,05 m, długości 45,65 m i wysokości 13,16 m, Kubatura 8272,5 m³, Pow. użytkowa 1648,8 m², Pow. zabudowy 677,15 m² - zostanie wyposażony w następujące instalacje:
a) instalacja elektryczna, instalacja fotowoltaiczna.
b) przeciwpożarowym wyłącznikiem prądu,
c) Instalacja oświetlenia,
d) Instalacja gniazd i siły,
e) Instalacja odgromowa, uziemiająca i ekwipotencjalna
f) Instalacja teletechniczna (Instalacja okablowania strukturalnego, Instalacja telewizji dozorowej CCTV, Instalacja sygnalizacji włamania i napadu, Instalacja nagłośnienia, Instalacja przyzywowa)
g) Instalacja wodno-kanalizacyjna (Instalacja wody zimnej, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji ciepłej wody użytkowej, Instalacja kanalizacji sanitarnej podposadzkowej, Instalacja kanalizacji sanitarnej, Instalacja kanalizacji deszczowej)
h) Instalacja centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej zasilana elektrycznie/pompa ciepła (Instalacja ogrzewania podłogowego),
i) Instalacja wentylacji (wentylacja mechaniczna nawiewno - wywiewna),
j) Instalacji klimatyzacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45262520-2 - Roboty murowe

44112410-5 - Konstrukcje dachowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

09330000-1 - Energia słoneczna

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, zgodnie z art. 255 pkt 3 ww. ustawy, unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 10 085 000,00 zł brutto.
W związku z tym, że Zamawiający nie może zwiększyć ww. kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty unieważnia się ww. postępowanie – na podstawie art. 255 pkt 3 ww. ustawy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12844000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24952920,84 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.