Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00021344/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-23
- 2021/BZP 00021344/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-23 (po zmianach)
- 2021/BZP 00024692/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035948 z dnia 2021-04-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowej śmieciarki z zabudową bramową dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krasnymstawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110084530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piekarskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: (82) 576 23 76
1.5.8.) Numer faksu: (82) 576 68 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk.krasnystaw@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pgkkrasnystaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pgkkrasnystaw.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowej śmieciarki z zabudową bramową dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krasnymstawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcf0c275-8ae9-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035948
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020131/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa fabrycznie nowej śmieciarki z zabudową bramową
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021344/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/01/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 380000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego - śmieciarki z zabudową bramową - przeznaczonego do wywozu stałych odpadów komunalnych w obsługiwanych przez Zamawiającego kontenerach: KP7, KP10 i Mulda. Oferowany przez Wykonawcę pojazd musi:- być fabrycznie nowy (nieużywany), kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowany w 2020r. lub 2021r., gotowy do użytku; - posiadać wszystkie świadectwa, certyfikaty i inne dokumenty wymagane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami dopuszczającymi pojazdy do ruchu drogowego w Polsce, niezbędnymi do jego zarejestrowania – w tym także pełną dokumentację z Urzędu Dozoru Technicznego dopuszczającą pojazd do eksploatacji; - spełniać wszystkie wymagane przez Zamawiającego minimalne parametry techniczne, użytkowe i jakościowe – szczegółowo określone w Załączniku nr 1 do SWZ. Zamawiający wymaga aby okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia (podwozie i zabudowę) wynosił co najmniej 24 miesiące – licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez upoważnionych przedstawicieli Stron bez zastrzeżeń. Zadeklarowanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Okres rękojmi ustala się równy okresowi udzielonej gwarancji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SWZ dostępnej na stronie prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34100000-8 - Pojazdy silnikowe
34114000-9 - Pojazdy specjalne
34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków
34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Podstawę prawną unieważnienia postępowania stanowi art. 255 ust. 1) ustawy Pzp zgodnie z którym: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”Uzasadnienie faktyczne:W postępowaniu, w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 12.04.2021r. do godz. 10.00 nie została złożona żadna oferta.Mając na uwadze powyższe, stan faktyczny wyczerpuje przesłanki unieważnienia postępowania zawarte w art. 255 ust. 1) ustawy Pzp, w związku z czym Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
2021-04-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 edycja 1 w Żłobku Miejskim w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 48 22-300 Krasnystaw - dostawy
- Dostawa produktów leczniczych - powtórka II
- Modernizacja kotłowni gazowej w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. C.K. Norwida w Krasnymstawie
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 edycja 1 w Żłobku Miejskim w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 48 22-300 Krasnystaw - dostawy
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3109L Płonka - Bzowiec na odcinku od km 17+180 do km 17+700 o dł. 0,520 km
- "Przebudowa mostu na rzece Siennica wraz z dojazdami w ramach rozbudowy drogi powiatowej Nr 3134L Siennica Nadolna - Siennica Królewska Mała od km 4+330 do km 5+534,90"
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa używanego pojazdu specjalistycznego przeznaczonego do odbioru odpadów o pojemności skrzyni ładunkowej min. 13 m3
- DOSTAWA POJAZDÓW WIELOZADANIOWYCH TYPU UTV Z WYPOSAŻENIEM DLA JEDNOSTEK OSP WOJEWÓDZTWA KUJ-POM - 6 SZT W RAMACH PROJEKTU "BEZPIECZNE KUJAWY I POMORZE - ZAKUP SPRZĘTU I POJAZDÓW DLA JEDNOSTEK OSP"
- Dostawa fabrycznie nowego lub używanego samochodu ciężarowego typu hakowiec, przeznaczonego do wywozu kontenerów wraz z fabrycznie nową zabudową hakową.
- Zakup i dostawa samochodu dla O/ZUS w Bydgoszczy
- DOSTAWA UŻYWANEGO POJAZDU Z ZABUDOWĄ HAKOWĄ DO TRANSPORTU ODPADÓW
- Dostawa dla Straży Miejskiej Miasta Lublin pojazdu służbowego z zabudową
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.