eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała › Dostawa opału na potrzeby Gminy Biała

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa opału na potrzeby Gminy Biała

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 10

1.5.2.) Miejscowość: Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-210

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774388531

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@biala.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biala.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1f56864f-8517-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa opału na potrzeby Gminy Biała

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f56864f-8517-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00035887

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036072/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa opału na potrzeby Gminy Biała

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505143

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKZP.271.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa opału dla budynków będących własnością gminy Biała w ilości szacunkowej 353 ton pelletu.
Opał dostarczany będzie do poniżej wymienionych budynków we wskazanych szacunkowych ilościach :

1 Centrum Społeczno-Kulturalne w Białej
ul. Kościuszki 10 w Białej 30 ton

2 Ośrodek Pomocy Społecznej w Białej
ul. Prudnicka 29 w Białej 20 ton
3 Budynek mieszkalny wielolokalowy
ul. Plac Zamkowy 3 w Białej 6 ton
4 Budynek mieszkalny wielolokalowy
Chrzelice nr 15 15 ton
5 Budynek szkoły w Białej, ul. Tysiąclecia 16; Biuro Obsługi Szkół Samorządowych 150 ton
6 Budynek przedszkola w Solcu 41 a 7 ton

7 Budynek szkoły w Gostomi 16 ton
8 Budynek szkoły w Śmiczu 9 ton
9 Budynek szkoły w Łączniku, ul. Fabryczna 80 ton

10 Budynek szkoły w Pogórzu 20 ton

Informujemy, iż podane ilości są oszacowane na podstawie dotychczasowej ilości spalanego opału i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy. Zamawiający sukcesywnie do końca roku 2024 zamawiał będzie transporty opału i rozliczać będzie się za faktycznie zakupione ilości.
Dostawy realizowane powinny być samochodami przeznaczonymi do transportu tego rodzaju opału (cysterny z podawaniem pneumatycznym). Jednorazowe zamówienia realizowane będą w ilościach do 12 ton.
Dojazd do Centrum Społeczno-Kulturalne w Białej ul. Kościuszki 10 oraz budynku mieszkalnego przy Placu Zamkowym jest niemożliwy dla autocysterny ze złączem hydraulicznym o ładowności 24 ton, z powodu ciasnej zabudowy i wąskiej drogi.
Koszt jednej tony opału powinien zawierać w sobie wszelkie koszty wykonania usługi: zakup opału, załadunek, transport i rozładunek u Zamawiającego. Nie jest dopuszczone wykazywanie innych kosztów, poza kosztem opału.
Wymagania dotyczące opału pellet :
- długość do 40 mm,
- średnica do 8 mm,
- wartość opałowa min 18 000 kj/kg,
- wilgotność max 10 %
- zgodność z normą PN-EN 14961-2 ;
UWAGA :
Liczba jednostek tj. miejsca dostawy może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy i nie stanowić to będzie podstawy zawarcia aneksu do umowy.

Wykonawca zobligowany jest do :
- dostawy opału zgodnie z zamówieniem, zamówienia w formie telefonicznej bądź elektronicznej na podane adresy poczty elektronicznej,
- ustalenia daty dostawy z przedstawicielami zamawiającego,
- dostawy opału,
- ewentualnego posprzątania miejsca rozładunku w przypadku nieporządku,
- wystawienia faktury VAT odpowiedniej jednostce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09111200-2 - Paliwa na bazie węgla

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1476,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1476,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1476,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poli Trade

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 278172470

7.3.3) Ulica: Biblioteczna 10/22

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 521028,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.