Ogłoszenie z dnia 2021-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00013062/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035880 z dnia 2021-04-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Tryb podstawowy bez negocjacji na realizację zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa wejścia do budynku Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7
1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523867960
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kobza.alicja@umig.naklo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/naklo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Tryb podstawowy bez negocjacji na realizację zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa wejścia do budynku Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f81fb1f-7cbd-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035880
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000285/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa wejścia do budynku Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013062/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 139777,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest II etap przebudowy schodów wejściowych do budynku Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią. Przyjęty zakres prac obejmuje prace wykończeniowe betonowych schodów zewnętrznych wraz z podestem, zadaszenie podestu wejściowego, wykonanie nawierzchni podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z wykonaniem i montażem balustrad oraz założenie elektrycznej maty grzewczej.Zamawiający informuje, że formą wynagrodzenia Wykonawcy robót budowlanych jest wynagrodzenia ryczałtowe.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 – dokumentacja techniczna.2.1. Stan istniejący:Podczas I etapu robót zostały wykonane nowe schody, podest wejściowy oraz pochylnia dla osób niepełnosprawnych. Wykonano schody jednobiegowe, dwustronne, płytowe, wylewane na mokro na nowych fundamentach z betonu wodoszczelnego o wysokiej wytrzymałości. Szerokość biegu od strony ul. Ks. P. Skargi - 1,5 m, od strony parkingu - 1,2 m. Liczba stopni w biegach - 7 stopni. Wymiary stopnia: wysokość h=15 cm, szerokość s=35 cm. Ściany boczne podjazdu dla niepełnosprawnych zostały już wykończone kamiennymi płytami granitowymi. Ściany, od strony frontowej wejścia i od strony podestu wejściowego, zostały wykończone licową cegłą ceramiczną.Zadaszenie, balustrady oraz okładziny schodów, podestu i podjazdu dla osób niepełnosprawnych zostaną wykonane w obrysie istniejących betonowych schodów zewnętrznych (etap II).2.2. Zakres przedmiotu zamówienia: Prace należy wykonać na podstawie dokumentacji architektoniczno-budowlanej opracowanej przez mgr inż. arch. Krzysztofa Andrzejewskiego (dokumentacja opracowana została dla I i II etap przebudowy wejścia, w przedmiotowym zadaniu należy uwzględnić tylko zakres II etapu) oraz STWiOR tj.:1) projekt budowlany,2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,3) przedmiary robót,4) inne załączone dokumenty (decyzja nr 99 – pozwolenie na przebudowę schodów zewnętrznych),oraz opisu Przedmiotu Zamówienia i informacji uszczegóławiających do opisu budowlanego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:1) wykonanie elektrycznej maty grzejnej przeciwoblodzeniowej na schodach i podeście,2) wykonanie okładzin z płyt kamienia naturalnego (granitu) na schodach i podeście wejściowym,3) zamontowanie daszka nad częścią wejścia z płyt szklanych laminowanych, warstwowych, hartowanych, opartych na konstrukcji stalowej4) zamontowanie balustrad schodowych ze stali nierdzewnej z wypełnieniem ze szkła laminowanego, warstwowego, hartowanego,5) wymiana uszkodzonych kształtek cokołowych klinkierowych w budynku urzędu,6) zamontowanie wypełnienia pomiędzy słupami zadaszenia od strony szczytowej ze szkła laminowanego warstwowego hartowanego z logo gminy (Zamawiający dostarczy Wykonawcy wzór logo gminy),7) wykonanie cokołów (progu) na całym obwodzie pochylni i spoczników podjazdu dla niepełnosprawnych z bloków kamiennych granitowych o wysokości min. 5-7 cm w celu zapobiegnięciu ześlizgiwaniu się kół z pochylni,8) wykonanie nawierzchni płyty pochylni z kostki betonowej imitującej granit (kostka ozdobna z betonu płukanego)9) montaż ze stali nierdzewnej balustrad dla niepełnosprawnych od strony zewnętrznej z wypełnieniem z prętów fi 12 ze stali nierdzewnej,10) montaż pochwytów ze stali nierdzewnej dla osób niepełnosprawnych od strony budynku urzędu,Dodatkowo Wykonawca wykona wszelkie inne roboty uwzględniające wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na prawidłowe wykonanie robót określone w technologii wykonania robót zgodnie z warunkami technicznymi i STWiOR.Przedmiar robót należy traktować orientacyjnie, jako materiał poglądowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139500,01
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139500,01
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139500,01
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadiusz Holec HOLBUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581394841
7.3.4) Miejscowość: Karnówko
7.3.5) Kod pocztowy: 89-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139500,01
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części pomieszczeń piwnicy budynku C na Archiwum Dokumentacji Medycznej SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- PRZEBUDOWA KABINY HAMOWNIANEJ DUŻEJ MOCY W BUDYNKU NR 1
- 156/Cir/25/KK_Częściowy remont dachu, gzymsu i obróbek blacharskich budynku KGP przy ul. Puławskiej 148/150 w Warszawie.
- Likwidacja barier architektonicznych dla klientów z niepełnosprawnością Urzędu Miejskiego w Człuchowie
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP 6
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Turośni Kościelnej przy ul. Białostockiej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.