eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › Konserwacja zbiorów muzealnych - Muzeum Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Praniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-04-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035787 z dnia 2021-04-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja zbiorów muzealnych - Muzeum Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Praniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671509

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 1

1.5.2.) Miejscowość: Pisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 87 4254692

1.5.8.) Numer faksu: 87 4254701

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marzena.wojcik@powiat.pisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-pisz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=mainPage&clientName=powiat-pisz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja zbiorów muzealnych - Muzeum Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Praniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5834e26d-7c2f-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035787

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003113/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Konserwacja zbiorów muzealnych (Muzeum K.I. Gałczyńskiego w Praniu)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia realizowany w ramach projektu LT-PL-5R-374 pn. „The cultural heritage says about us/Świadczy o nas dziedzictwo kulturowe”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej Programu Współpracy Interreg V-A Litwa-Polska w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012978/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.272.1.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 374532,25 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I – Konserwacja zbiorów papierowych. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonania konserwacji muzealiów należących do zbiorów Muzeum Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Praniu przeznaczonych do ekspozycji na wystawie w Muzeum Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Praniu w następujących ilościach: 426 książek, 41 gazet, 17 dokumentów luźnych oraz 20 kopii. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dezynfekcję zbioru w komorze fumigacyjnej oraz poddanie wydzielonych obiektów zabiegowi odkwaszania 2) wykonanie dokumentacji fotograficznej przed konserwacją, 3) konserwację pełną i zachowawczą wydzielonych obiektów z przywróceniem stanu funkcjonalnego (jeśli pozwala na to stan muzealiów), 4) w odniesieniu do wszystkich części zamówienia przedstawienie metody konserwacji do zaakceptowania przez Zamawiającego przed rozpoczęciem prac,5) dokumentowanie prac konserwatorskich w trakcie ich prowadzenia i po konserwacji, 6) wykonanie i przekazanie dokumentacji konserwatorskiej w formie pisemnej (3 egzemplarze) i formie elektronicznej (2 egzemplarz na płycie CD/DVD), 7) zwrot obiektów po konserwacji wraz z systemem przechowywania (podkładki, przekładki, pudełka itp.)8) przeniesienie istniejących numerów inwentarzowych i innych na obiekty zabytkowe (jeśli to będzie możliwe) lub na opakowania, w których będą przechowywane.Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 8, 9a, 9b i 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79971000-1 - Usługi introligatorskie oraz wykańczalnicze

79971100-2 - Usługi introligatorskie

4.5.5.) Wartość części: 345094,02 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II – Zmiana sposobu prezentacji prac malarskich autorstwa Andrzeja Strumiłły - Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie konserwacji poprzez zmianę sposobu prezentacji muzealiów należących do zbiorów Muzeum Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Praniu przeznaczonych do ekspozycji na wystawie w Muzeum Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Praniu w następujących ilościach: 30 prac A. Strumiłły. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dezynfekcję zbioru w komorze fumigacyjnej oraz poddanie wydzielonych obiektów zabiegowi odkwaszania 2) wykonanie dokumentacji fotograficznej przed konserwacją, 3) konserwację pełną i zachowawczą wydzielonych obiektów z przywróceniem stanu funkcjonalnego (jeśli pozwala na to stan muzealiów), 4) w odniesieniu do wszystkich części zamówienia przedstawienie metody konserwacji do zaakceptowania przez Zamawiającego przed rozpoczęciem prac,5) dokumentowanie prac konserwatorskich w trakcie ich prowadzenia i po konserwacji, 6) wykonanie i przekazanie dokumentacji konserwatorskiej w formie pisemnej (3 egzemplarze) i formie elektronicznej (2 egzemplarz na płycie CD/DVD), 7) zwrot obiektów po konserwacji wraz z systemem przechowywania (podkładki, przekładki, pudełka itp.)8) przeniesienie istniejących numerów inwentarzowych i innych na obiekty zabytkowe (jeśli to będzie możliwe) lub na opakowania, w których będą przechowywane.Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 8, 9a, 9b i 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79971000-1 - Usługi introligatorskie oraz wykańczalnicze

79971100-2 - Usługi introligatorskie

4.5.5.) Wartość części: 29438,23 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398459,73

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398459,73

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398459,73

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rewars Bartosz Iwaszkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7182086091

7.3.3) Ulica: ul. Nowy Służewiec 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-699

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) Questia Michał Witkowski, 00-728 Warszawa, ul. Stanisława Kierbedzia 8/165 - wykona konserwację obiektów z XVIII w. i XIX w.2) Ewa Langowska, 00-771 Warszawa, ul. Pillatich 4/44 - wykona konserwację obiektów z I połowy XX w. i z XX w. bez datowania


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398459,73

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-16

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp.UZASADNIENIEZamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert na dzień 12 marca 2021r. Do upływu terminu składania ofert tj.: do dnia 12 marca 2021r. do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Część II - Zmiana sposobu prezentacji prac malarskich autorstwa Andrzeja Strumiłły, gdyż nie została złożona żadna oferta w przedmiotowej części postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

2021-04-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.