eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDruk i dostawa czasopisma "Przegląd Pożarniczy"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Druk i dostawa czasopisma „Przegląd Pożarniczy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA GŁÓWNA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173404

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podchorążych 38

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-463

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kg.straz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/kgpsp

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kgpsp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Druk i dostawa czasopisma „Przegląd Pożarniczy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f04b5924-cd91-4607-a362-82ccc2553eeb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00035761

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00221358/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Druk i dostawa czasopisma "Przegląd Pożarniczy"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00580661

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BF- IV.2370.23.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Druk oraz dostawa 12 numerów czasopisma „Przegląd Pożarniczy” (począwszy od stycznia 2025 r. do grudnia 2025 r.), specjalistycznego miesięcznika Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej objętego kodem PKWiU 58.14.11 oraz posiadającego symbol ISSN.
2. Nakład czasopisma: 7800 egz. miesięcznie.
3. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zwiększenia nakładu każdego numeru czasopisma i rozprowadzenia do bibliotek w ramach obowiązku wydawcy do przekazywania obowiązkowych egzemplarzy bibliotecznych. Realizacja i koszty z tym związane spoczywają na Wykonawcy.
4. Format czasopisma A4 pomniejszony (28,5 x 20,5 cm).
5. Objętość 1 egz. wynosi 7 arkuszy wydawniczych (56 stron) +/- 1 arkusz wydawniczy (8 stron).
6. Druk okładki na papierze kredowym typu novatech gloss o gramaturze 170 g/m2 z foliowaniem 1-4 str. folią błysk.
7. Wnętrze numeru na papierze kredowym matowym typu novatech matt o gramaturze 90 g/m2.
8. Druk offsetowy 4-kolorowy (ewentualnie druk cyfrowy 4-kolorowy).
9. Oprawa klejona.
10. Do zadań Wykonawcy przy każdym z numerów należy:
1) wykonanie i dostarczenie na własny koszt do siedziby Zamawiającego ozalidu i cromalinu pierwszej strony okładki każdego numeru,
2) druk i prace introligatorskie,
3) pakowanie i wysłanie nakładu w paczkach zbiorczych zgodnie
z rozdzielnikiem – dotyczy nakładu w wysokości od 2704 do 2774.
4) pakowanie (w folię), adresowanie i wysłanie nakładu do odbiorców indywidualnych zgodnie z dostarczonym przez Zamawiającego rozdzielnikiem pojedynczych egzemplarzy (dotyczy nakładu
w wysokości od 5000 do 5300 w zależności od liczby zamówień na prenumeratę indywidualną),
5) materiały do druku dostarczy Zamawiający.
11. Zamawiający zatwierdza do druku każdy z numerów czasopisma poprzez akceptację przez redaktora naczelnego lub osobę przez niego upoważnioną.
12. Wydrukowanie, oprawienie i dostarczenie nakładu do odbioru jakościowo-ilościowego (wielkość nakładu wysyłana do Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Umowy) każdego numeru, począwszy od numeru styczniowego 1/2025 r., musi nastąpić w ciągu 6 dni roboczych od momentu przekazania numeru do druku. Wysyłka nakładu indywidualnego oraz dostarczenie części nakładu z załącznika nr 2 do Umowy musi nastąpić w ciągu 2 dni roboczych od dnia dokonania odbioru jakościowo-ilościowego.
13. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na zasadach określonych
w projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 463320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 790099,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 463320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOLUMB Krzysztof Jański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273053045

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 463320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.