eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceAsysta techniczna systemu EWID 2007



Ogłoszenie z dnia 2022-01-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Asysta techniczna systemu EWID 2007

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 322385530

1.5.8.) Numer faksu: 322385527

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Asysta techniczna systemu EWID 2007

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5924fab-da49-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00035761

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000378/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.26 Asysta techniczna systemu EWID 2007

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103276/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Właścicielem praw autorskich do systemu EWID 2007 jest GEOMATYKA - KRAKÓW S.C. Powyższe wyczerpuje przesłanki zawarte w art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
- Prawo zamówień publicznych pozwalające na zastosowanie trybu z wolnej ręki.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.37.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243902,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie asysty technicznej oraz serwisu zapewniającego sprawne działanie systemu informatycznego EWID 2007, zwanego dalej systemem, na terenie Urzędu Miejskiego w Gliwicach, zwanego dalej Urzędem. System składa się ze skompilowanych plików wykonywalnych i bibliotek z funkcjami (modułów, komponentów), zwanych dalej oprogramowaniem oraz tablic, relacji, indeksów, wyzwalaczy, procedur, kluczy i innych autorskich obiektów bazy danych w standardzie ORACLE, zwanych dalej strukturami bazy danych. Struktury bazy danych stanowiące własność intelektualną Wykonawcy oraz zawarte w strukturach dane, stanowiące własność Zamawiającego, będą zwane w dalszej części umowy bazą danych.
Przedmiot umowy obejmuje:
1. Bieżące zapewnienie sprawnego działania i eksploatacji oprogramowania systemu polegające na:
a. rekonfiguracji oprogramowania według potrzeb zgłaszanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego, wyszczególnionych w § 9 ust. 2 niniejszej umowy serwisowej - w terminie 30 dni od daty zgłoszenia,
b. dostarczaniu i instalacji uaktualnień oprogramowania w zakresie:
- portalu geodety,
- portalu komornika,
- portalu rzeczoznawcy,
- portalu narady koordynacyjnej,
- portalu mapowego,
- portalu projektanta,
- portalu PRZP,
- portalu IntraEWID,
- e-usługi Internetowego sklepu geodezyjnego,
- InterMap Gliwice,
wszystkich modułów i komponentów systemu, na które licencja została udzielona przed terminem podpisania umowy serwisowej,
c. usuwaniu stwierdzonych w czasie eksploatacji, a dotychczas niewykrytych błędów oprogramowania w terminie 30 dni od daty ich zgłoszenia,
d. dodawaniu do oprogramowania na wniosek Zamawiającego nowych funkcji, raportów, które usprawniają działanie Urzędu i obsługę jego klientów
w terminie 30 dni od daty zgłoszenia wniosku,
e. imporcie danych do bazy danych systemu EWID 2007 w formatach określonych w obowiązujących przepisach dotyczących wymiany
i przekazywania danych geodezyjnych, w tym w formacie GML,
powstałych w wyniku realizacji zamówień publicznych, w terminie 30 dni od daty zgłoszenia wniosku.
f. dostosowaniu oprogramowania do komunikacji z innymi systemami informatycznymi używanymi w Urzędzie poprzez generowanie plików wymiany wymaganych przez te systemy, w terminie 30 dni od dnia zgłoszenia; Zamawiający zapewni Wykonawcy współpracę w tym zakresie z dostawcami tych systemów,
g. modyfikowaniu oprogramowania w celu dostosowania go do ewentualnych zmian przepisów prawnych, co najmniej w terminie jednego dnia przed datą wejścia w życie przepisu,
h. w przypadku zmian obejmujących dużą część oprogramowania, o których mowa w § 1 ust. 1 lit. g, termin modyfikacji ustala się w drodze negocjacji pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym. Przez dużą część oprogramowania Strony rozumieją 25% kodu źródłowego każdego
z modułów oprogramowania objętego usługą asysty technicznej oraz serwisu.

2. Bieżące zapewnienie sprawnego działania i eksploatacji bazy danych, polegające na:
a. usuwaniu błędów bazy danych wynikłych z uszkodzeń nośników magnetycznych i sprzętu komputerowego w terminie 7 dni od daty zgłoszenia błędu,
b. kontroli poprawności typów wprowadzanych danych i reagowaniu
na odstępstwa poprzez zmianę typu danych na właściwe w terminie 30 dni,
c. tworzeniu w bazie danych zabezpieczeń przed wprowadzeniem błędnych danych, powielaniem danych, naruszeniem integralności danych, skasowaniem danych, nadmiernym przyrostem danych i innymi niepożądanymi zjawiskami obniżającymi jakość danych,
d. wprowadzaniu lub modyfikowaniu danych w bazie danych, których nie potrafią lub nie mogą wprowadzić pracownicy Zamawiającego posiadający uprawnienia do wykonywania tych czynności, lub które ze względu na globalny charakter wymagają szczególnych procedur bezpieczeństwa w terminie do 7 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia.
3. Usuwanie awarii systemu. Za awarię uważa się brak działania całego systemu lub funkcjonowanie poszczególnych elementów systemu utrudniające pracę Urzędu.
4. Prowadzenie szkoleń udzielanie konsultacji pracownikom Wydziału Geodezji
i Kartografii oraz pozostałym pracownikom Urzędu w zakresie obsługi systemu
na wniosek Zamawiającego, jednakże nie częściej niż dwa razy w roku i po każdej zmianie wersji systemu. Bieżące udzielanie konsultacji pracownikom Wydziału Geodezji i Kartografii w zakresie obsługi systemu

4.5.3.) Główny kod CPV: 72310000-1 - Usługi przetwarzania danych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 361419,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 361419,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 361419,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geomatyka - Kraków S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792943630

7.3.3) Ulica: Mała Góra 30

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 361419,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.