eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 4.000.000,00 zł. na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek przez Gminę Zamość



Ogłoszenie z dnia 2022-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 4.000.000,00 zł. na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek przez Gminę Zamość

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zamość

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Peowiaków 92

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 639-29-59

1.5.8.) Numer faksu: 84 639-23-64

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zamosc.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=1029&p1=szczegoly&p2=77861

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 4.000.000,00 zł. na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek przez Gminę Zamość

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0b14a42-4d1c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00035718

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004046/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4 000 000,00 zł na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek przez Gminę Zamość

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282230/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.58.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 350000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest realizacja usługi pn. "Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 4.000.000,00 zł. na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek przez Gminę Zamość."
2. Kredyt zostanie uruchomiony na rachunek bankowy Gminy Zamość prowadzony w Banku PKO BP SA o numerze NRB 90 1020 3147 0000 8302 0143 9900 w następujących terminach:
do dnia 30.12.2021r, po złożeniu wniosku przez Zamawiającego; jednorazowo lub w transzach w zależności od potrzeb Zamawiającego.
3. Źródłem spłaty będą wpływy z dochodów własnych Gminy Zamość.
3.1. Spłata kapitału nastąpi w następujący sposób tj.:

Rok Kwota spłaty Spłata w ostatnim dniu kwartału
Ogółem Marzec Czerwiec Wrzesień Grudzień
2022 200 000,00 50 000,00 50 000,00 50 000,00 50 000,00
2023 200 000,00 50 000,00 50 000,00 50 000,00 50 000,00
2024 700 000,00 175 000,00 175 000,00 175 000,00 175 000,00
2025 900 000,00 225 000,00 225 000,00 225 000,00 225 000,00
2026 1 000 000,00 250 000,00 250 000,00 250 000,00 250 000,00
2027 1 000 000,00 250 000,00 250 000,00 250 000,00 250 000,00
R-m
4.000.000,00

3.2. Spłaty rat kredytu (kapitału) dokonywane będą w 24 ratach kwartalnych w terminie do końca każdego kwartału począwszy od 31 marca 2022 r. do 31 grudnia 2027 r.
Okres karencji w spłacie rat kapitałowych – do 30 marca 2022 r.
Harmonogram spłat rat kredytu stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
3.3. Spłata odsetek dokonywana będzie w okresach miesięcznych, od wykorzystanego kredytu, począwszy od miesiąca uruchomienia kredytu.
Termin spłaty odsetek przypada w ostatnim dniu każdego miesiąca kalendarzowego.
W przypadku, gdy wyznaczone terminy spłaty rat kredytu (bądź odsetek) przypadają w dzień wolny od pracy, uregulowanie należnej spłaty nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie spłaty bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Odsetki od kredytu naliczane będą tylko od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia.
3.4. Oprocentowanie kredytu oparte będzie na zmiennej rocznej stopie procentowej, składającej się z sumy:
- stałej w okresie kredytowania marży banku,
- zmiennej w okresie kredytowania stawki oprocentowania określonej dla jednomiesięcznych depozytów bankowych (WIBOR-1M).
Do określenia wysokości oprocentowania kredytu w okresie obowiązywania umowy każdorazowo przyjmowana będzie stawka WIBOR 1M z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym oprocentowanie będzie obowiązywać.
O wysokości oprocentowania w danym miesiącu Wykonawca (bank) powiadomi Zamawiającego na piśmie w terminie 7 dni roboczych od daty ustalenia oprocentowania dla danego okresu odsetkowego. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366.
Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej aneksowania.
3.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszych (przed ustalonym terminem) spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i po poinformowaniu Wykonawcy (Banku) o tym fakcie. W sytuacji wcześniejszej spłaty kredytu odsetki liczone będą do dnia poprzedzającego dzień spłaty kredytu, a nie do dnia końca okresu umowy.
3.6. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową wystawiony przez Zamawiającego.
Zamawiający nie przewiduje podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 kpc.
3.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części przyznanego kredytu, bez dodatkowych opłat i prowizji.
3.8. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami ani kosztami. Jedynym kosztem kredytu są odsetki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294791,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354054,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294791,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Iłży

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7961102403

7.3.3) Ulica: Rynek 1

7.3.4) Miejscowość: Iłża

7.3.5) Kod pocztowy: 27-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294791,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.