eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko Wyżne › Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Krościenko Wyżne w 2023 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Krościenko Wyżne w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krościenko Wyżne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Południowa 9

1.5.2.) Miejscowość: Krościenko Wyżne

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-422

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kroscienkowyzne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienkowyzne.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Krościenko Wyżne w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-124f1487-95a8-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00035610

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035512/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Krościenko Wyżne w 2023 r. - 1 miesiąc

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Nin. post. prowadzone było w trybie z wolnej ręki na podst. art. 304 wz. z art. 213 ust. 1 i art. 214 ust. 1 pkt 5 pzp Zamaw. do momentu wszczęcia post. w trybie z wolnej ręki dwukrotnie unieważnił na mocy art. 255 pkt 3 pzp post. o udzielenie zamów. publicz. na usł. pn.: „Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Krościenko Wyżne w 2023 r. – Część 1” prowadzonym w trybie podst. zgodnie z art. 275 pkt 2 pzp Kolejne postęp. o udzielenie zamów. publ. na usł. pn.: „Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Krościenko Wyżne w 2023 r. – Część 1”, które jest prowadzone w trybie podst. zgodnie z art. 275 pkt 2 pzp zostanie wszczęte 04.01.2023 r. (po uprawomocnieniu się czynności unieważ. poprzedniego postęp.) To ozn., że przed .01.01.2023 r. Zamaw. nie dokona wyboru Wykon. w trybie podst. Natomiast, aby zabezpieczyć ciągłość świadczenia usł. zim. utrzymania dróg na terenie Gminy Krośc. Wyż. do dn. wyboru wykonawcy w trybie podst. uzasadnionym jest udzielenie zamów. w trybie zamów. z wolnej ręki

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WGOŚ.IV.271.3.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Krościenko Wyżne w 2023 r.” obejmująca odśnieżanie, usuwanie gołoledzi i odśnieżanie z usuwaniem gołoledzi na drogach gminnych i powiatowych wraz ich elementami oraz wywóz śniegu i błota pośniegowego”
1) Odśnieżanie dróg gminnych publicznych i powiatowych wraz z ich elementami zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
2) Odśnieżanie dróg gminnych wewnętrznych, parkingów i placów zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
3) Usuwanie gołoledzi mieszanką piaskowo-solną na drogach gminnych publicznych i powiatowych wraz z ich elementami zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4) Usuwanie gołoledzi mieszanką piaskowo-solną z dróg gminnych wewnętrznych, parkingów i placów zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
5) Odśnieżanie dróg gminnych publicznych i powiatowych wraz z ich elementami z usuwaniem gołoledzi mieszanką piaskowo-solną zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
6) Odśnieżanie dróg gminnych wewnętrznych, parkingów i placów z usuwaniem gołoledzi mieszanką piaskowo-solną zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
7) Wywóz śniegu i błota pośniegowego z dróg gminnych i powiatowych – 20 h.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101987,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101987,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101987,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA KUB-BUD Piotr Niepokój

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861512101

7.3.4) Miejscowość: Haczów

7.3.5) Kod pocztowy: 36-213

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101987,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.