eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie"- Etap II - numer postępowania: 3/ZP/21



Ogłoszenie z dnia 2021-04-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035585 z dnia 2021-04-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie”- Etap II – numer postępowania: 3/ZP/21

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224435685; 224435686

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie”- Etap II – numer postępowania: 3/ZP/21

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d42b6407-79ef-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001481/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012537/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/ZP/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 779913,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem udzielanego zamówienia jest wykonanie nw. robót budowlanych w budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie, w szczególności:a) roboty rozbiórkowe i demontażowe w zakresie:- demontażu płytki ceramicznej ze ścian wiatrołapu oraz ściany cokołowej na elewacji północnej;- skucia istniejących tynków na elewacji frontowej (północnej), części elewacji wschodniej (nad budynkiem bursy, w osi Q, między osiami 9 i 11), 1m szerokości pasa elewacji wschodniej Sali gimnastycznej (nad łącznikiem Sali gimnastycznej, w osi C, przy osi 11); i 1m szerokości pasa elewacji zachodniej (nad łącznikiem Sali gimnastycznej, w osi D, przy osi 11);- demontażu istniejącego ocieplenia na ścianach cokołowych łącznika komunikacyjnego oraz hali sportowej (elewacja frontowa – północna);- demontażu płytki klinkierowej ze ściany wewnętrznej wiatrołapu;- demontażu istniejących studzienek piwnicznych elewacji frontowej (północnej);- demontażu istniejących rur spustowych na elewacji frontowej (północnej);- demontażu obróbki blacharskiej na ścianie parteru na elewacji frontowej (północnej);- demontażu istniejącej obróbki blacharskiej zadaszenia nad wiatrołapem;- demontażu istniejących parapetów zewnętrznych na elewacji frontowej (północnej) i części elewacji wschodniej (nad budynkiem bursy);- demontażu uszkodzonych drzwi wejściowych do budynku (wiatrołap);- demontażu istniejących krat okiennych elewacji frontowej (północnej) i części elewacji wschodniej (nad budynkiem bursy);- demontażu istniejących rynien wiatrołapu;b) docieplenie ścian zewnętrznych elewacji frontowej (północnej), części elewacji wschodniej (nad budynkiem bursy), 1m szerokości pasa elewacji wschodniej Sali gimnastycznej (nad łącznikiem Sali gimnastycznej, przy osi 11); i 1m szerokości pasa elewacji zachodniej (nad łącznikiem Sali gimnastycznej, przy osi 11);c) docieplenie ścian fundamentowych z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej elewacji frontowej (północnej);d) docieplenie zadaszenia nad wiatrołapem;e) wymiana uszkodzonej stolarki drzwiowej (wiatrołap);f) wymiana uszkodzonych krat okiennych elewacji frontowej (północnej) i części elewacji wschodniej (nad budynkiem bursy);g) wykonanie nowych obróbek blacharskich – w zakresie zadaszeń wiatrołapu oraz wysuniętego lica muru w pasie parteru elewacji frontowej (północnej);h) wykonanie nowych parapetów elewacji frontowej (północnej) i części elewacji wschodniej (nad budynkiem bursy);i) wymiana rynien wiatrołapu;j) wymiana rur spustowych na elewacji frontowej (północnej);k) przebudowa instalacji oświetlenia zewnętrznego na elewacji frontowej (północnej)2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania, dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa:2.1) dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą niżej wymienione dokumenty:a) projekt budowlany w branży budowlanej oraz elektrycznej;b) projekt wykonawczy w branży budowlanej oraz elektrycznej;c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) w branży budowlanej oraz elektrycznej;d) decyzja nr 66/N/2020, dot. pozwolenia na budowę z dnia 02.07.2020 r.;e) przedmiary robót w branży: budowlanej oraz elektrycznej, mające charakter pomocniczy/informacyjny, ww. dokumentacja stanowi załącznik nr 11 do SWZ,2.2) wzór umowy - stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.2.3) Uwaga! Ww. w ppkt 2.1) lit. a)-d) dokumentacja projektowa obejmuje swoim zakresem także:a) wykonanie robót rozbiórkowych i demontażowych w zakresie:- skucia istniejących tynków na elewacjach;- demontażu istniejącego ocieplenia na ścianach cokołowych łącznika komunikacyjnego oraz hali sportowej ;- demontażu płyty kamiennej ze ściany cokołowej elewacji zachodniej od strony podwórza wewnętrznego;- demontażu starych warstw ocieplenia na dachach głównych;- demontażu istniejących studzienek piwnicznych;- demontażu istniejących rynien i rur spustowych;- demontażu istniejącej instalacji CWU, C.O i istniejącego węzła cieplnego;- demontażu obróbki blacharskiej na ścianie parteru;- demontażu istniejącej obróbki blacharskiej zadaszenia nad gankami wejściowymi od strony podwórza wewnętrznego;- demontażu istniejących parapetów zewnętrznych;- demontażu uszkodzonych drzwi do węzła cieplnego;- skucia wszystkich wybrzuszeń i odkształceń na stopniach schodów;- demontażu istniejących krat okiennych;- demontażu części podłogi w pomieszczeniu węzła cieplnego;- częściowego wyburzenia ściany w piwnicy pomiędzy pomieszczeniami nr -1.03 oraz nr -1.04;- wyburzenia ścianek działowych w pomieszczeniu nr -1.04.b) docieplenia ścian zewnętrznych;c) docieplenia ścian fundamentowych z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej;d) demontaży i ponownych montaży urządzeń znajdujących się na dachach głównych;e) rozbiórki izolacji bitumicznych na dachach głównych;f) docieplenia stropodachów wraz z nowymi pokryciami dachowymi;g) remontu attyk dachów głównych;h) docieplenia zadaszeń nad przedsionkami;i) wymiany uszkodzonej stolarki drzwiowej;j) wymiany uszkodzonych krat okiennych;k) wykonania nowych obróbek blacharskich – ganków wejściowych, parapetów oraz wysuniętego lica muru w pasie parteru;l) wymiany rynien ganków wejściowych;m) wymiany rur spustowych;n) przebudowy instalacji centralnej ciepłej wody użytkowej;o) przebudowy instalacji oświetlenia zewnętrznego;p) wykonania nowych obróbek blacharskich – w zakresie dachów głównych budynku, gzymsów i attyk;q) wymiany rynien dachów głównych wraz ze sztucerami;r) przebudowy wentylacji grawitacyjnej;s) docieplenia stropów nad piwnicą;t) przebudowy pomieszczenia węzła cieplnego;u) przebudowy węzła cieplnego w zakresie technologii automatyki i robót elektrycznych;v) przebudowy (wymiany) instalacji C.O.;w) przebudowy (wymiany) instalacji odgromowej wraz z uziomem;x) wykonania instalacji przeciw przepięciowej dla sieci energetycznej;y) wykonania instalacji przeciw przepięciowej dla sieci telekomunikacyjnej.Roboty te nie są objęte niniejszym zamówieniem i nie będą wykonywane w ramach udzielanego zamówienia. Robót tych nie należy wyceniać i uwzględniać w cenie oferty.3) Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową. 4) Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 959.293,10 zł.5) Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.6) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 7) Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262690-4 - Remont starych budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261320-3 - Kładzenie rynien

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45410000-4 - Tynkowanie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110266,60

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2096574,57

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 671601,09

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H “ FREM-BUD” Zenon Kuśmierz, , 01-434 Warszawa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120301966

7.3.3) Ulica: ul. Obozowa 82A/14

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-434

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 671601,09

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.