Ogłoszenie z dnia 2021-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00012537/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-03
- 2021/BZP 00057462/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035585 z dnia 2021-04-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie”- Etap II – numer postępowania: 3/ZP/21
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224435685; 224435686
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie”- Etap II – numer postępowania: 3/ZP/212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d42b6407-79ef-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035585
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001481/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012537/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/ZP/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 779913,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem udzielanego zamówienia jest wykonanie nw. robót budowlanych w budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie, w szczególności:a) roboty rozbiórkowe i demontażowe w zakresie:- demontażu płytki ceramicznej ze ścian wiatrołapu oraz ściany cokołowej na elewacji północnej;- skucia istniejących tynków na elewacji frontowej (północnej), części elewacji wschodniej (nad budynkiem bursy, w osi Q, między osiami 9 i 11), 1m szerokości pasa elewacji wschodniej Sali gimnastycznej (nad łącznikiem Sali gimnastycznej, w osi C, przy osi 11); i 1m szerokości pasa elewacji zachodniej (nad łącznikiem Sali gimnastycznej, w osi D, przy osi 11);- demontażu istniejącego ocieplenia na ścianach cokołowych łącznika komunikacyjnego oraz hali sportowej (elewacja frontowa – północna);- demontażu płytki klinkierowej ze ściany wewnętrznej wiatrołapu;- demontażu istniejących studzienek piwnicznych elewacji frontowej (północnej);- demontażu istniejących rur spustowych na elewacji frontowej (północnej);- demontażu obróbki blacharskiej na ścianie parteru na elewacji frontowej (północnej);- demontażu istniejącej obróbki blacharskiej zadaszenia nad wiatrołapem;- demontażu istniejących parapetów zewnętrznych na elewacji frontowej (północnej) i części elewacji wschodniej (nad budynkiem bursy);- demontażu uszkodzonych drzwi wejściowych do budynku (wiatrołap);- demontażu istniejących krat okiennych elewacji frontowej (północnej) i części elewacji wschodniej (nad budynkiem bursy);- demontażu istniejących rynien wiatrołapu;b) docieplenie ścian zewnętrznych elewacji frontowej (północnej), części elewacji wschodniej (nad budynkiem bursy), 1m szerokości pasa elewacji wschodniej Sali gimnastycznej (nad łącznikiem Sali gimnastycznej, przy osi 11); i 1m szerokości pasa elewacji zachodniej (nad łącznikiem Sali gimnastycznej, przy osi 11);c) docieplenie ścian fundamentowych z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej elewacji frontowej (północnej);d) docieplenie zadaszenia nad wiatrołapem;e) wymiana uszkodzonej stolarki drzwiowej (wiatrołap);f) wymiana uszkodzonych krat okiennych elewacji frontowej (północnej) i części elewacji wschodniej (nad budynkiem bursy);g) wykonanie nowych obróbek blacharskich – w zakresie zadaszeń wiatrołapu oraz wysuniętego lica muru w pasie parteru elewacji frontowej (północnej);h) wykonanie nowych parapetów elewacji frontowej (północnej) i części elewacji wschodniej (nad budynkiem bursy);i) wymiana rynien wiatrołapu;j) wymiana rur spustowych na elewacji frontowej (północnej);k) przebudowa instalacji oświetlenia zewnętrznego na elewacji frontowej (północnej)2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania, dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa:2.1) dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą niżej wymienione dokumenty:a) projekt budowlany w branży budowlanej oraz elektrycznej;b) projekt wykonawczy w branży budowlanej oraz elektrycznej;c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) w branży budowlanej oraz elektrycznej;d) decyzja nr 66/N/2020, dot. pozwolenia na budowę z dnia 02.07.2020 r.;e) przedmiary robót w branży: budowlanej oraz elektrycznej, mające charakter pomocniczy/informacyjny, ww. dokumentacja stanowi załącznik nr 11 do SWZ,2.2) wzór umowy - stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.2.3) Uwaga! Ww. w ppkt 2.1) lit. a)-d) dokumentacja projektowa obejmuje swoim zakresem także:a) wykonanie robót rozbiórkowych i demontażowych w zakresie:- skucia istniejących tynków na elewacjach;- demontażu istniejącego ocieplenia na ścianach cokołowych łącznika komunikacyjnego oraz hali sportowej ;- demontażu płyty kamiennej ze ściany cokołowej elewacji zachodniej od strony podwórza wewnętrznego;- demontażu starych warstw ocieplenia na dachach głównych;- demontażu istniejących studzienek piwnicznych;- demontażu istniejących rynien i rur spustowych;- demontażu istniejącej instalacji CWU, C.O i istniejącego węzła cieplnego;- demontażu obróbki blacharskiej na ścianie parteru;- demontażu istniejącej obróbki blacharskiej zadaszenia nad gankami wejściowymi od strony podwórza wewnętrznego;- demontażu istniejących parapetów zewnętrznych;- demontażu uszkodzonych drzwi do węzła cieplnego;- skucia wszystkich wybrzuszeń i odkształceń na stopniach schodów;- demontażu istniejących krat okiennych;- demontażu części podłogi w pomieszczeniu węzła cieplnego;- częściowego wyburzenia ściany w piwnicy pomiędzy pomieszczeniami nr -1.03 oraz nr -1.04;- wyburzenia ścianek działowych w pomieszczeniu nr -1.04.b) docieplenia ścian zewnętrznych;c) docieplenia ścian fundamentowych z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej;d) demontaży i ponownych montaży urządzeń znajdujących się na dachach głównych;e) rozbiórki izolacji bitumicznych na dachach głównych;f) docieplenia stropodachów wraz z nowymi pokryciami dachowymi;g) remontu attyk dachów głównych;h) docieplenia zadaszeń nad przedsionkami;i) wymiany uszkodzonej stolarki drzwiowej;j) wymiany uszkodzonych krat okiennych;k) wykonania nowych obróbek blacharskich – ganków wejściowych, parapetów oraz wysuniętego lica muru w pasie parteru;l) wymiany rynien ganków wejściowych;m) wymiany rur spustowych;n) przebudowy instalacji centralnej ciepłej wody użytkowej;o) przebudowy instalacji oświetlenia zewnętrznego;p) wykonania nowych obróbek blacharskich – w zakresie dachów głównych budynku, gzymsów i attyk;q) wymiany rynien dachów głównych wraz ze sztucerami;r) przebudowy wentylacji grawitacyjnej;s) docieplenia stropów nad piwnicą;t) przebudowy pomieszczenia węzła cieplnego;u) przebudowy węzła cieplnego w zakresie technologii automatyki i robót elektrycznych;v) przebudowy (wymiany) instalacji C.O.;w) przebudowy (wymiany) instalacji odgromowej wraz z uziomem;x) wykonania instalacji przeciw przepięciowej dla sieci energetycznej;y) wykonania instalacji przeciw przepięciowej dla sieci telekomunikacyjnej.Roboty te nie są objęte niniejszym zamówieniem i nie będą wykonywane w ramach udzielanego zamówienia. Robót tych nie należy wyceniać i uwzględniać w cenie oferty.3) Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową. 4) Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 959.293,10 zł.5) Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.6) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 7) Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262690-4 - Remont starych budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261320-3 - Kładzenie rynien
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110266,60
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2096574,57
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 671601,09
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H “ FREM-BUD” Zenon Kuśmierz, , 01-434 Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120301966
7.3.3) Ulica: ul. Obozowa 82A/14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-434
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.U.H. "FREM-BUD " ZENON KUŚMIERZ
jakie przetargi wygrała firma
P.U.H. "FREM-BUD " ZENON KUŚMIERZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 671601,09
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Oprac. doku. projekt. wraz z wykonaniem robót bud. dla zad. pn.: "Budowa infrastruktury na potrzeby pułku przeciwlotniczego (I faza) w m. Ostrołęka - rozbiórka szklarni i bud. ogrodzenia"
- świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa subskrypcji licencji systemu VMware
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania remontowego pn. "Remont parteru i I piętra w budynku Sądu Rejonowego w dla m. st. Warszawy w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 82 "
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Centralnego Ośrodka Informatyki
- DOSTAWY WORKÓW I BIURET DO SPORZĄDZANIA MIESZANIN DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU DO NIEODPŁATNEGO PRZECHOWYWANIA I REDYSTRYBUCJI ŻYWNOŚCI NA CELE SPOŁECZNE
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Obr. Westerplatte 5A/301 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych przy ul. Grunwaldzkiej 34/2 oraz 34/3 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Grunwaldzkiej 5/3 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Kopernika 11/1 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Kopernika 11/2 w Pruszczu Gdańskim
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.