Ogłoszenie z dnia 2023-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00092039/01 - Wynik z dnia 2023-02-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi hotelowe i towarzyszące na potrzeby konferencji pn. 24th Polish Conference of Chemical and Process Engineering/XXIV Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Chemicznej i Procesowej” w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320588161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Piastów 17
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-310
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nauka i edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi hotelowe i towarzyszące na potrzeby konferencji pn. 24th Polish Conference of Chemical and Process Engineering/XXIV Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Chemicznej i Procesowej” w Szczecinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1676f829-9593-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00035570
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1676f829-9593-11ed-94da-6ae0fe5e71593.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Składanie Zamawiającemu ofert i dokumentów (a także ich wycofanie) następuje za pomocą platformy e-Zamówienia, dostępnej na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl .
2. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą – nie może być szyfrowana i będzie następować za pośrednictwem:
1) poczty elektronicznej e-mail. Ze strony Zamawiającego adres poczty elektronicznej (e-mail) podaje dział I ust. 9 SWZ (dzp@zut.edu.pl lub anna.romanowska@zut.edu.pl). W odniesieniu do Wykonawcy przyjmuje się, iż dane w zakresie jego poczty elektronicznej e-mail stanowić będą w pierwszej kolejności dane podane w jego ofercie
lub
2) dedykowanego formularza dostępnego na Platformie e-Zamówienia oraz udostępnionego tam (formularz komunikacji), z tym że dokumenty elektroniczne lub elektroniczne kopie oświadczeń lub dokumentów są składane Zamawiającemu jako załączniki wskazanego formularza komunikacji.
Szczegóły w zakresie komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami podaje dział III ust. 8 - 14 SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu, musi posiadać konto na Platformie e-Zamówienia dostępnej na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl, co jest niezbędne do możliwości złożenia Zamawiającemu oferty w niniejszym postępowaniu i dokumentów składanych wraz z ofertą oferty stosownie do informacji podanej w sekcji III.3.5) ogłoszenia. Wykonawca posiadający konto na Platformie e-Zamówienia ma dostęp do formularzy: złożenia i wycofania oferty, a także do formularza komunikacji.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy e-Zamówienia opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy e-Zamówienia [Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z Modułu Ofert i Wniosków oraz nadawania uprawnień w tym zakresie dostępne są w Komponencie Edukacyjnym na Platformie e-Zamówienia w Instrukcji użytkownika]. Poprzez uczestnictwo w niniejszym postępowaniu Wykonawca, akceptuje postanowienia wskazanego Regulaminu.
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem wskazanych w ust. 1 powyżej dedykowanych formularzy do: złożenia, wycofania oferty oraz formularza komunikacji wynosi 250 MB.
4. Na wypadek jakichkolwiek wątpliwości za datę przekazania Zamawiającemu oferty, jak też innego rodzaju składanych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i innych informacji w niniejszym postępowaniu, za pośrednictwem Portalu e-Zamówienia, Zamawiający przyjmie datę (godzinę/minutę dnia oraz miesiąc i rok) ich przekazania na Platformę e-Zamówienia.
5. Wskazana w sekcji III.3.5) ogłoszenia poczta e-mail po stronie Zamawiającego: standardowa poczta elektroniczna (Office365 lub też znana pn. Microsoft365), zdolna do przyjmowania listów (wiadomości z załącznikami) o maksymalnym rozmiarze 100 MB
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została podana w załączniku nr 1 SWZ (zob. również dział II SWZ)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z klauzulą informacyjną RODO (załącznik nr 1 SWZ)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/WTiICH/1372/2022/2023/P
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług hotelowych i towarzyszących na potrzeby organizowanej przez Zamawiającego w Szczecinie czterodniowej (w dniach od 13.06.2023 r. do 16.06.2023 r.) konferencji naukowej pn. „24th Polish Conference of Chemical and Process Engineering/XXIV Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Chemicznej i Procesowej” (zwanej dalej „Konferencją”). Ramowy program Konferencji podaje załącznik nr 2 SWZ.
2. W zakres przedmiotu niniejszego zamówienia wchodzą takie podstawowe rodzaje usług, podlegających wykonaniu w okresie trwania Konferencji, jak:
1) Zapewnienie i udostępnienie 10 dwuosobowych pokoi hotelowych dla pracowników Zamawiającego (wraz z serwowaniem im śniadania);
2) Zapewnienie gotowości udostępnienia dodatkowo 80 dwuosobowych pokoi hotelowych dla innych zainteresowanych uczestników Konferencji, z zastrzeżeniem dodatkowych postanowień ust. 4 poniżej;
3) Udostępnianie Sal na potrzeby obrad Konferencji;
4) Świadczenie usług restauracyjnych (lunch/kolacja/bankiet oraz przerwy kawowe w formie bufetu kawowego);
5) Udostępnienie przestrzeni hotelowych (wewnątrz budynku hotelu) na potrzeby Zamawiającego jako organizatora Konferencji związane z rejestracją uczestników Konferencji (tzw. strefa rejestracji), prezentacji materiałów sponsorów Konferencji (stanowiska wystawiennicze) oraz prezentacji materiałów Konferencyjnych (przestrzeń na tzw. sesje posterowe).
3. Szczegółowo rodzaj i zakres usług składających się na przedmiot niniejszego zamówienia oraz liczbę uczestników Konferencji, dla których te usługi maja być wykonane - podaje § 2 ust. 2 Wzoru Umowy (załącznik nr 5 SWZ).
4. Wymagany minimalny okres gotowości do zapewnienia dwuosobowych pokoi hotelowych, tj. usługa, o której mowa w ust. 2 pkt 2) powyżej podaje § 4 ust. 2 Wzoru Umowy. Ewentualne, podlegające wykonaniu następczo w stosunku do usługi, o której mowa w ust. 2 pkt 2) powyżej, usługi jak udostępnienie (wynajem) wskazanych tam pokoi dwuosobowych i zakwaterowanie w nich zainteresowanych uczestników Konferencji (z ewentualnymi usługami towarzyszącymi w postaci serwowanego dla nich śniadania) nie stanowią przedmiotu niniejszego zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje, że uczestnicy Konferencji będą zainteresowania skorzystaniem z pokoi hotelowych, o których mowa w ust. 2 pkt 2) powyżej. (szczegółowe postanowienia w tym zakresie podaje § 4 Wzoru Umowy.
5. Zamawiający wymaga aby wszystkie usługi, o których mowa w ust. 2 powyżej składające się na przedmiot niniejszego zamówienia odbywały się w jednym co najmniej czterogwiazdkowym hotelu położonym w granicach administracyjnych miasta Szczecina, o potencjale techniczno-organizacyjnym zdolnym do należytego wykonania usług stanowiących przedmiot niniejszego postępowania, w szczególności zdolnym do zapewnienia pokoi hotelowych o rodzaju i liczbie wskazanej w § 2 ust. 2 pkt 1) i 2) Wzoru Umowy, pomieszczeń wymaganych na podstawie § 2 ust. 2 pkt 3) Wzoru Umowy oraz usług restauracyjnych, o których mowa w § 2 ust. 2 pkt 4) Wzoru Umowy dla wskazanej tam liczby 300 osób, jako maksymalnej możliwej liczby uczestników Konferencji. Ponadto hotel jak wyżej musi być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową (tj. widna, podjazdy, itp.) oraz posiadać parking dla gości hotelu spełniający wymagania określone w § 3 ust. 3 Wzoru Umowy.
6. Warunki wykonania zamówienia, w tym szczegółowy zakres świadczeń składających na przedmiot niniejszego zamówienia - zawierają postanowienia Wzoru Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-06-13 do 2023-06-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Bezpłatne miejsca parkingowe
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki potwierdzenia rezerwacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dowody na okoliczność, że Wykonawca spełnił łącznie przesłanki, o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy PZP – przy czym tylko w przypadku, gdy w odniesieniu do Wykonawcy składającego ofertę (a w przypadku Oferty wspólnej składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w odniesieniu do tego Wykonawcy, do którego) ma miejsce sytuacja, o której mowa w art. 110 ust. 2 ustawy PZP w zakresie podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 ustawy PZP
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Stosownie do art. 58 ust. 2 ustawy PZP, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (składający Ofertę wspólną) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu i zawarcia Umowy o zamówienie. Inne wymagania związane z faktem złożenia oferty wspólnej (Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) podane są w sekcji V.5.11 ogłoszenia (i ich odpowiednikach w tym zakresie w SWZ)6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający przewiduje zapłatę zaliczki na realizację zamówienia do 20% ceny za zamówienie. Szczegóły w tym zakresie podaje § 8a Wzoru umowy.7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-24 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie Zamawiającemu ofert w niniejszym postępowaniu (a także ich wycofanie) dopuszczone jest wyłącznie za pomocą narzędzia (systemu) informatycznego Urzędu Zamówień Publicznych pod nazwą e-Zamówienia, dostępnego na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-24 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-15
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wskazany w sekcji IV.4.3.2 ogłoszenia sposób określenia kryteriów oceny ofert (procentowo) podlega w SWZ przeliczeniu na punkty według zasady: jeden procent (%) = jeden punkt wagowy. Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu używany jest zwrot: 1) ustawa PZP - należy przez to rozumieć obowiązującą polska ustawę z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, 2) SWZ - należy przez to rozumieć obowiązującą w niniejszym postępowaniu specyfikację warunków zamówienia, o której mowa w art. 281 ustawy PZP, właściwą dla trybu podstawowego bez negocjacji, przyjętego w niniejszym postępowaniu (wraz z jej 5 załącznikami); 3) Wzór Umowy – należy przez to rozumieć projektowane postanowienia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, których treść zawiera załącznik nr 5 SWZ.O udzielenie niniejszego zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie (z przyczyn wskazanych w) art 108 ust. 1 ustawy PZP, jak tez Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie na podstawie (z przyczyn wskazanych w) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835 ze zm.)
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa systemu wirtualnej symulacji VR
- Zamówienie na świadczenie usług hotelowych i restauracyjnych na potrzeby konferencji pn. "30th International Conference on Methods and Models in Automation and Robotics MMAR 2026" (powtórzony)
- Budowa 2 zjazdów technicznych na plażę na odcinku wybrzeża morskiego pomiędzy m. Mrzeżyno a m. Dźwirzyno w formule zaprojektuj i wybuduj.
- "Budowa zjazdu technicznego na plażę w Pobierowie z ul. Granicznej (na 375 kilometrażu wybrzeża) w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Kompleksowe zaplanowanie, przygotowanie oraz przeprowadzenie dwudniowego wydarzenia pod nazwą III POLSKO-NIEMIECKIE DNI TURYSTYKI ROWEROWEJ
- Dostawa czasopism zagranicznych wydawanych drukiem w roku 2026 dla Biblioteki Głównej i innych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Szczecińskiego
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem ośrodków na potrzeby szkoleń
- Usługa hotelowa ze śniadaniem (DZP.25.91.2025)
- Usługi organizacji wyjazdu
- Organizacja i przeprowadzenie grupowego szkolenia wyjazdowego dla opiekunów zastępczych realizowanego w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028
- Zamówienie na świadczenie usług hotelowych i restauracyjnych na potrzeby konferencji pn. "30th International Conference on Methods and Models in Automation and Robotics MMAR 2026" (powtórzony)
- Kompleksowa organizacja konferencji naukowej pn. "VII Konferencja naukowa prac realizowanych w roku 2025 przez pracowników Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Lubelskiej"
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





