Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00014007/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
- 2025/BZP 00081241/01 - Wynik z dnia 2025-01-31
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawy radiofarmaceutyku do programu lekowego wraz z aminokwasami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. T.MARCINIAKA-CENTRUM MEDYCYNY RATUNKOWEJ
1.2.) Oddział zamawiającego: Szpital im. Marciniaka
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006320384
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. gen. Augusta Emila Fieldorfa 2
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 54-049
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.7.) Numer telefonu: +48 71 306 44 19
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital-marciniak.wroclaw.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital-marciniak.wroclaw.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00035535
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-01-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00014007
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w
postępowaniu dotyczące:
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - tj.
- posiadają decyzję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej,
- posiadają zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na wytwarzanie, obrót i transport przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 5 ust. 3 w związku z art. 4 ust. 1 ustawy Prawo Atomowe (dotyczy poz. 1 wyspecyfikowanej w „Formularzu cenowym”).
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w
postępowaniu dotyczące:
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - tj.
- posiadają decyzję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej,
posiadają zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na prowadzenie działalności związanej z obrotem materiałami promieniotwórczymi zgodnie z ustawą z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1173), będącymi przedmiotem zamówienia zgodnie z art. 5 ust. 3 w związku z art. 4 ust. 1 ustawy Prawo Atomowe (dotyczy poz. 1 wyspecyfikowanej w „Formularzu cenowym”).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
a) decyzja, zezwolenie lub licencja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej,
c) zezwolenie PPAA na wytwarzanie, obrót i transport przedmiotu zamówienia wyspecyfikowany w poz. 1 „Formularza cenowego”, zgodnie z art. 5 ust. 3 w związku z art.4 ust. 1 ustawy prawo Atomowe.
Po zmianie:
a) decyzja, zezwolenie lub licencja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej,
c)zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na prowadzenie działalności związanej z obrotem materiałami promieniotwórczymi zgodnie z ustawą z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1173), będącymi przedmiotem zamówienia zgodnie z art. 5 ust. 3 w związku z art. 4 ust. 1 ustawy Prawo Atomowe (dotyczy poz. 1 wyspecyfikowanej w „Formularzu cenowym”).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
WZÓR I i WZÓR II PARAGRAF 8: 2. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres 6 miesięcy obowiązywania umowy.
3. Stałość cen, o której mowa w ust. 2 powyżej, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę cen wykazanych w załączniku 1 do umowy,
z przyczyn nie ujętych w umowie, przez cały czas obowiązywania umowy.
4. W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT, zmiana wynagrodzenia objętego niniejszą umową wynikająca ze zmiany stawki VAT, następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tę stawkę. PARAGRAF 13:1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 454 i 455 ustawy Pzp.
2. Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w umowie w wypadkach określonych poniżej:
1) zmiana danych Zamawiającego lub Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.);
2) zmiany konta bankowego;
3) zmiana danych kontaktowych zawartych w § 3 ust. 2 umowy oraz § 11 ust. 4 umowy,
4) zmiana danych zawartych w § 4 ust. 1 umowy,
3. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, to jest zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku:
1) zakończenia produkcji lub wycofania z rynku produktu objętego umową;
2) wycofania starego i wprowadzenie nowego produktu stanowiącego przedmiot umowy;
3) wygaśnięcia świadectwa rejestracji produktu będącego przedmiotem umowy.
4. Zmiana, o której mowa w ust. 3 powyżej, będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik produktu: będzie spełniał wszystkie wymagania Zamawiającego określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia, nie będzie miał niższych parametrów od zaoferowanych przez Wykonawcę w ofercie oraz będzie znajdował zastosowanie co najmniej w tych samych wskazaniach co produkt stanowiący przedmiot umowy i przy cenie nie wyższej niż cena produktu stanowiącego przedmiot umowy.
5. Zmiany, o których mowa powyżej, mogą ponadto dotyczyć sposobu konfekcjonowania produktu. Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy produktów w innej wielkości opakowania, stężeniu jednostkowym, dawce niż podane w załączniku nr 1 do umowy pod warunkiem zachowania ceny za dawkę zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy (proporcjonalnie). Możliwość taka istnieje tylko za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
6. W przypadku nie wykorzystania ilości produktów wskazanych w załączniku nr 1 do umowy, Zamawiający może przedłużyć czas obowiązywania umowy, o którym mowa w § 7, nie więcej jednak niż o 6 miesięcy.
7. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu wyłącznie produktów wymienionych w części B załącznika do aktualnie obowiązującego obwieszczenia Ministra Zdrowia w sprawie wykazu leków refundowanych, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych z zachowaniem warunków przetargowych, czyli w przypadku ewentualnego usunięcia zaoferowanego produktu z w/w obwieszczenia. Wykonawca ma prawo do dostawy innego równoważnego produktu leczniczego ujętego w w/w Obwieszczeniu – z zachowaniem warunków przetargowych.
8. W przypadku zmian stawek podatku VAT oraz podatku akcyzowego, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo stawki godzinowej, zmiany zasad i wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. z 2023 r. poz. 46) w przypadku, gdy mają one wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy, strony ustalają możliwość wprowadzenia tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Ciężar udowodnienia zmiany wynagrodzenia o wskazane powyżej przypadki spoczywa na Wykonawcy. W sytuacji opisanej w zdaniu pierwszym Wykonawca winien skierować do Zamawiającego pisemny wniosek wraz z uzasadnieniem oraz szczegółowym wyliczeniem wpływu zmiany na ponoszone przez Wykonawcę koszty wykonania przedmiotu umowy.
Po zmianie:
WZÓR I i WZÓR II PARAGRAF 8: 2. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres 6 miesięcy obowiązywania umowy.
3. Stałość cen, o której mowa w ust. 2 powyżej, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę cen wykazanych w załączniku 1 do umowy,
z przyczyn nie ujętych w umowie, przez cały czas obowiązywania umowy.
4. W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT, zmiana wynagrodzenia objętego niniejszą umową wynikająca ze zmiany stawki VAT, następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tę stawkę. PARAGRAF 13:1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 454 i 455 ustawy Pzp.
2. Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w umowie w wypadkach określonych poniżej:
1) zmiana danych Zamawiającego lub Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.);
2) zmiany konta bankowego;
3) zmiana danych kontaktowych zawartych w § 3 ust. 2 umowy oraz § 11 ust. 4 umowy,
4) zmiana danych zawartych w § 4 ust. 1 umowy,
6. W przypadku nie wykorzystania ilości produktów wskazanych w załączniku nr 1 do umowy, Zamawiający może przedłużyć czas obowiązywania umowy, o którym mowa w § 7, nie więcej jednak niż o 6 miesięcy.
7. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu wyłącznie produktów wymienionych w części B załącznika do aktualnie obowiązującego obwieszczenia Ministra Zdrowia w sprawie wykazu leków refundowanych, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych z zachowaniem warunków przetargowych, czyli w przypadku ewentualnego usunięcia zaoferowanego produktu z w/w obwieszczenia. Wykonawca ma prawo do dostawy innego równoważnego produktu leczniczego ujętego w w/w Obwieszczeniu – z zachowaniem warunków przetargowych.
8. W przypadku zmian stawek podatku VAT oraz podatku akcyzowego, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo stawki godzinowej, zmiany zasad i wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. z 2023 r. poz. 46) w przypadku, gdy mają one wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy, strony ustalają możliwość wprowadzenia tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Ciężar udowodnienia zmiany wynagrodzenia o wskazane powyżej przypadki spoczywa na Wykonawcy. W sytuacji opisanej w zdaniu pierwszym Wykonawca winien skierować do Zamawiającego pisemny wniosek wraz z uzasadnieniem oraz szczegółowym wyliczeniem wpływu zmiany na ponoszone przez Wykonawcę koszty wykonania przedmiotu umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-01-16 09:00
Po zmianie:
2025-01-20 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-01-16 09:15
Po zmianie:
2025-01-20 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-02-14
Po zmianie:
2025-02-18
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa odczynników laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii i Analizy Żywności Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- 104.2025 Dostawa soli fizjologicznej (0,9% NaCl) do infuzji na potrzeby badania klinicznego
- SZP/243-246/2025 Programowalny regeneracyjny (dwukierunkowy) zasilacz AC/DC z funkcją regeneracyjnego obciążenia
- Wdrożenie elementów uspokojenia ruchu w wybranych lokalizacjach na terenie Wrocławia
- Dostawa gadżetów promocyjnych w ramach projektu "IN SERVICE++.
- Dostawa lamp szczelinowych dla Kliniki Okulistyki i Przyklinicznych Poradni Okulistycznych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 104.2025 Dostawa soli fizjologicznej (0,9% NaCl) do infuzji na potrzeby badania klinicznego
- Dostawa leków do Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu
- Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa leków, zestawów do żywienia, środków kontrastowych, płynów z podziałem na pakiety
- Dostawa leków, materiałów medycznych, opatrunkowych oraz ochrony indywidualnej dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
- Dostawa produktów leczniczych.
więcej: Różne produkty lecznicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.