eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KornowacZakup specjalistycznego oprogramowania i sprzętu informatycznego w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup specjalistycznego oprogramowania i sprzętu informatycznego
w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KORNOWAC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258411

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Raciborska 48

1.5.2.) Miejscowość: Kornowac

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-285

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kornowac.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kornowac.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a826180d-ee64-497b-b9e5-af2b6f48ca74

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup specjalistycznego oprogramowania i sprzętu informatycznego
w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a826180d-ee64-497b-b9e5-af2b6f48ca74

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00035470

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00082521/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup specjalistycznego oprogramowania i sprzętu informatycznego w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu finansowanego ze środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy (FERC) 2021-2027 Priorytet II „Zaawansowane usługi cyfrowe” Działanie 2.2 „Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00635315

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.10.2024.SŻ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zakup specjalistycznego oprogramowania i sprzętu informatycznego w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje zakup i dostawę:
1. „Routery sieciowe klasy UTM – TYP I” 2 szt.
2. „Oprogramowanie do inwentaryzacji zasobów informatycznych” 1 szt.
3. „Oprogramowanie kryptograficzne i analityczne – moduł w pełni kompatybilny z zaoferowanym oprogramowaniem w pkt. II integrujący informację dotyczące zakresu DLP z wizualizacją w systemie podstawowym z pkt. II” 1 szt.
4. „Zasilacz awaryjny UPS o mocy pozornej 1000VA – TYP I” 3 szt.
5. „Zewnętrzny moduł bateryjny do zasilacza awaryjnego – TYP I” 3 szt.
6. „Urządzenia dostępowe sieci WiFi 2,4/5Ghz” 6 szt.
7. „Moduły TPM 2.0 kompatybilne z istniejącą infrastrukturą serwerową” 2 szt.
8. „Licencje zarządzania out-of-band dla istniejącej infrastruktury serwerowej” 2 szt.
9. „Routery sieciowe klasy UTM – Typ II” 1 szt.
10. „Oprogramowanie do inwentaryzacji zasobów informatycznych” 1 szt.
11. „Oprogramowanie kryptograficzne i analityczne – moduł w pełni kompatybilny z zaoferowanym oprogramowaniem w pkt. VIII integrujący informację dotyczące zakresu DLP z wizualizacją w systemie podstawowym z pkt. VIII” 1 szt.
12. „Przełącznik sieciowy – zarządzalny” 1 szt.
13. „Urządzenie pamięci masowej NAS” 1 szt.
14. „Zasilacz awaryjny UPS o mocy pozornej 750VA – Typ II” 1 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

48219500-1 - Pakiety oprogramowania do switcha lub routera

32413100-2 - Rutery sieciowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125083,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125083,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125083,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTEL S.C., ADAM TROFIMCZUK, MARCIN TROFIMCZUK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272714898

7.3.3) Ulica: ul. Króla Stefana Batorego 7 lokal 4

7.3.4) Miejscowość: Racibórz

7.3.5) Kod pocztowy: 47-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125083,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.