Ogłoszenie z dnia 2022-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00307288/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa szkoleniowa „Spawanie metodą MAG, MIG”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110259460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Niepodległości 1
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: (82) 562 76 97
1.5.8.) Numer faksu: (82) 562 76 68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: luch@praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chelm.praca.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.pupchelm.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa szkoleniowa „Spawanie metodą MAG, MIG”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-358d6180-58dc-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00035314
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004453/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Szkolenie „Spawanie metodą MAG, MIG”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Nowy start-lepsze jutro (VII)” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9, Działanie 9.22.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307288/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA.381.3.24.2021.EZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kod CPV 80000000-4 usługi edukacyjne i szkoleniowe. Nazwa szkolenia: „Spawanie metodą MAG, MIG”. Źródło finansowania: szkolenie w całości finansowane jest ze środków publicznych, realizowane w ramach projektu „Nowy start-lepsze jutro (VII)”, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9, Działanie 9.2. Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników szkolenia kwalifikacji zawodowych spawacza metodą MAG, MIG zgodnie z normą EN ISO 9606-1 oraz Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach, po otrzymaniu przez nich pozytywnego wyniku egzaminu państwowego przed Komisją Spawalniczą działającą pod nadzorem Sieci Badawczej Łukasiewicz- Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Przewidywany termin rozpoczęcia szkolenia: luty/marzec 2022 r. Liczba osób do przeszkolenia: 15 osób. Liczba godzin szkolenia: 270 godz. na każdego uczestnika, w tym po 120 godzin zajęć praktycznych na każdą metodę spawania. Podczas zajęć praktycznych uczestnicy szkolenia powinni zostać podzieleni na co najmniej 2 grupy. Każdy uczestnik szkolenia podczas zajęć praktycznych winien mieć zapewniony dostęp do wszystkich urządzeń, sprzętu, materiałów itp. Miejsce realizacji szkolenia: preferowane miasto Chełm lub powiat chełmski. Przy założeniu, że zajęcia teoretyczne oraz zajęcia praktyczne będą realizowane poza Miastem Chełm, Wykonawca winien zapewnić i pokryć koszty transportu uczestników szkolenia z Chełma do miejsca realizacji zajęć teoretycznych, praktycznych, egzaminu państwowego i z powrotem. Uczestnikami szkolenia będą m.in. osoby bezrobotne zamieszkałe w różnych miejscowościach powiatu chełmskiego, dlatego też wyjazd z Chełma winien być zapewniony ok. godz. 8.00 zaś powrót do Chełma do godz. 18.00. Na uczestnika szkolenia powinno przypadać max. 54 dni szkolenia+ egzamin państwowy. Wykonawca winien dołączyć informację opisową o sposobie organizacji zajęć praktycznych i w sposób szczegółowy wymienić sprzęt, urządzenia i materiały itp. jakie będą wykorzystane podczas zajęć praktycznych. Wykonawca winien opisać sposób organizacji transportu uczestników szkolenia – w przypadku realizacji szkolenia, egzaminów poza miastem Chełm. Program szkolenia winien obejmować tematykę obowiązującą na egzaminie państwowym przed Komisją Spawalniczą działającą pod nadzorem Sieci Badawczej Łukasiewicz- Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Szkolenie winno obejmować m.in. następująca tematykę: 1. zajęcia teoretyczne:- procesy spawalnicze i pokrewne; - rysunek techniczny w spawalnictwie; - podstawy elektrotechniki; - materiały podstawowe i dodatkowe; - urządzenia i sprzęt do spawania; - technika i technologia spawania; - niezgodności spawalnicze, badanie złączy spawanych; - BHP i p.poż. przy pracach spawalniczych. 2. Zajęcia praktyczne: - Spawanie w osłonie gazów metodą MAG; - Spawanie w osłonie gazów metodą MIG. Realizacja szkolenia powinna odbyć się według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu na każdego uczestnika szkolenia, w dni powszednie od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni świątecznych w godzinach 8.00-18.00 (co najmniej 5 godzin zegarowych zajęć dziennie, nie więcej niż 8 godzin).Godzina zegarowa szkolenia obejmuje 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwy. Każda osoba powinna otrzymać na własność: - co najmniej jeden podręcznik dotyczący zakresu szkolenia przygotowujący uczestnika szkolenia do zdania egzaminu państwowego /nie może być on kopiowany/; - brulion w twardej oprawie A4/96 kartek; - teczkę do przechowywania i transportu dokumentów; - długopis; - kolorowy zakreślacz,; - odzież roboczą: obuwie, spodnie, bluzę lub koszulę z długim rękawem. Wykonawca winien zapewnić odzież ochronną na czas trwania zajęć praktycznych: fartuch spawalniczy, okulary do spawania, rękawice skórzane. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia podczas trwania szkolenia: - serwis kawowy /kawa, herbata, napoje, ciastka/; - materiały do zapewnienia bezpieczeństwa sanitarno-epidemiologicznego w związku z panującą pandemią COVID19 niezbędne do realizacji zajęć m.in.: środki do dezynfekcji rąk lub rękawiczki jednorazowe, maseczki jednorazowe, środki do dezynfekcji sprzętu. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca winien zorganizować egzamin wewnętrzny, a następnie egzamin państwowy przed Komisją Spawalniczą działającą pod nadzorem Sieci Badawczej Łukasiewicz- Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach i pokryć koszty egzaminu państwowego. Wykonawca winien również pokryć koszty wydania świadectw egzaminu kwalifikacyjnego spawacza i książek spawacza uczestnikom szkolenia, po uzyskaniu przez nich pozytywnego wyniku egzaminu państwowego. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o terminie i miejscu w/w egzaminów oraz o ich wynikach. Każdy uczestnik szkolenia ma przystąpić do egzaminu wewnętrznego i państwowego. Egzamin państwowy przed Komisją Spawalniczą działającą pod nadzorem Sieci Badawczej Łukasiewicz- Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach powinien zostać zorganizowany bezpośrednio po zakończeniu szkolenia. Szkolenie winno gwarantować 100% zdawalność. W przypadku uzyskania przez uczestników szkolenia negatywnego wyniku egzaminu przed Komisją Spawalniczą działającą pod nadzorem Sieci Badawczej Łukasiewicz- Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach, Wykonawca zobowiąże się do koordynowania działań dotyczących ustalenia poprawkowego egzaminu państwowego w terminie najpóźniej do 3 tygodni od dnia zakończenia szkolenia oraz poinformowania uczestników i Zamawiającego o terminie egzaminu. Pomieszczenia, dokumentacja szkoleniowa, materiały i zaświadczenia szkoleniowe powinny być oznakowane zgodnie z odpowiednimi logotypami, które będą określone w umowie szkoleniowej. Wyżej wymienione szkolenie winno zakończyć się otrzymaniem: - książka spawacza z wpisanymi uprawnieniami świadectwo egzaminu kwalifikacyjnego spawacza wydanego przez Sieć Badawczą Łukasiewicz – Instytut Spawalnictwa Gliwice; - zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zawierające elementy określone w § 71 ust.4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. (Dz. U. z 2014r. poz. 667) w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy z informacją, że szkolenie realizowane było w ramach projektu pt.: "Nowy start-lepsze jutro (VII)" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9, Działanie 9.2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Lublinie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120104912
7.3.3) Ulica: Królewska
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-109
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W LUBLINIE
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W LUBLINIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-07 do 2022-03-29INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa pieczywa do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych w SRM Chełm, SRM-Krasnystaw, SRM-RKTS Włodawa
- Utworzenie 50 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 edycja 1 w Żłobku Miejskim "Miś" w Chełmie, ul. Połaniecka 5, 22-100 Chełm
- Świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej.
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja projektu Klub Integracji Społecznej +
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespół Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2024 (18 części).
- Usługa przeprowadzenia cyklu spotkań skierowanych do członków grup roboczych ds. inteligentnych specjalizacji województwa mazowieckiego
- "Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli, trenerów, instruktorów, specjalistów prowadzących zajęcia w formie opiekuńczej i specjalistycznej w Placówkach Wsparcia Dziennego (PWD)"
- Świadczenie usług wspierających rozwój dla dzieci i młodzieży oraz usamodzielnianych wychowanków przebywających w pieczy zastępczej a także dla rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze (..)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.