Og³oszenie z dnia 2025-01-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00060036/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-23
- 2025/BZP 00071779/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-29
- 2025/BZP 00110328/01 - Wynik z dnia 2025-02-19
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ubezpieczenie Powiatu Jasielskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Jasielski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440258
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 18
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jas³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.7.) Numer telefonu: (13) 448 64 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@powiat.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.jaslo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie Powiatu Jasielskiego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f37f4a74-0662-4152-bd5c-1d2f14edef5e
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00035191
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00032105/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.5 Ubezpieczenia maj±tkowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://powiatjaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostêpnienia zastrze¿onych dokumentów zamówienia
1. Zamawiaj±cy informuje, ¿e za³±czniki nr 6 i 7 do SWZ zawieraj± informacje o charakterze poufnym. W zwi±zku z powy¿szym na podstawie art. 280 ust. 3 Zamawiaj±cy udostêpni w/w za³±czniki tym Wykonawcom, którzy bezpo¶rednio zwróc± si± ze stosownym wnioskiem o udostêpnienie informacji poufnych zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ. Wykonawca zobowi±zany jest przes³aæ podpisany wniosek za po¶rednictwem platformy zakupowej https://powiatjaslo.eb2b.com.pl/ w sposób okre¶lony w pkt. 13.6 SWZ. Zamawiaj±cy udostêpni wy¿ej wymienione za³±czniki za po¶rednictwem platformy zakupowej https://powiatjaslo.eb2b.com.pl/. Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie wniosku w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym b±d¼ jako cyfrowe odwzorowanie (zdefiniowane w pkt 12.7.2 SWZ) wniosku podpisanego w³asnorêcznie.2. Wykonawcy, którym Zamawiaj±cy udostêpnia informacje o charakterze poufnym zobowi±zani s± do:
- wykorzystania tych informacji wy³±cznie w celu przygotowania i z³o¿enia oferty;
- nieujawniania tych informacji, a w przypadku udostepnienia informacji o charakterze poufnym osobom trzecim do zobowi±zania ich do zachowania poufno¶ci przekazanych informacji;
- odpowiedniego zabezpieczenia przekazanych informacji o charakterze poufnym, co najmniej na poziomie standardów jakie Wykonawca stosuje do w³asnych informacji poufnych.
Powy¿sze obowi±zki Wykonawcy nale¿y interpretowaæ tak, ¿e Wykonawca mo¿e ujawniæ tre¶æ informacji poufnych wy³±cznie swoim pracownikom, wspó³pracownikom, osobom trzecim oraz innym podmiotom bior±cym udzia³ w czynno¶ciach zwi±zanych bezpo¶rednio z udzia³em Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. Ujawniaj±c informacje poufne Wykonawca zobowi±zany jest poinformowaæ o poufnym charakterze przekazywanych informacji oraz odebraæ pisemne zobowi±zanie do zachowania ich poufno¶ci.
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy Pzp, za po¶rednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: „Platforma”) pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl lub https://xx.eb2b.com.pl, która spe³nia wymagania opisane w art. 64 ustawy Pzp, oraz wskazanym w pkt 14 SWZ adresem poczty elektronicznej.
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu komunikacja
miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz wszelkich o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu
Platformy. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Platformy.
2. Wszelkie dokumenty, o¶wiadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, nale¿y wczytaæ jako za³±czniki na Platformie, wed³ug
Instrukcji korzystania z Platformy, dostêpnej dla zalogowanych u¿ytkowników w zak³adce „Pomoc” – „Instrukcje”. Zamawiaj±cy
zaleca wczytywanie na Platformê plików w maksymalnym rozmiarze do 250 MB, a w przypadku dokumentów
podpisanych podpisem zaufanym do 10MB. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub
o¶wiadczeñ sk³adaj±ce siê na ofertê, sk³adane s± przez wykonawcê przy u¿yciu zak³adki „Z³ó¿ ofertê” w trakcie etapu sk³adania
ofert/wniosków. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia, uzupe³nienia, elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane
przez wykonawcê po z³o¿eniu ofert (np. na wezwanie zamawiaj±cego), sk³adane s± przy u¿yciu zak³adki „Pytania/informacje”.
Ewentualne wnioski o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, wnioski o przeprowadzenie wizji lokalnej itp., tak¿e sk³adane s± przy u¿yciu zak³adki
„Pytania/informacje”. Ewentualne wnioski o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, wnioski o przeprowadzenie wizji lokalnej itp., tak¿e sk³adane s±
przy u¿yciu zak³adki
„Pytania/informacje”.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie plików w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18
ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz.
346 z pó¼n. zm.), tj. rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci,
minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla
systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) – w szczególno¶ci w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf lub .odt., xades.
Zalecenia zamawiaj±cego odno¶nie podpisu elektronicznego:
1) Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis formatem PAdES (PDF Advanced Electronic Signature),
b) dla dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpis formatem XAdES (XML Advanced Electronic Signature).
2) odno¶nie podpisu osobistego:
a) w przypadku wykorzystywania aplikacji eDO App (obs³uguje tylko dokumenty
w formacie .pdf) na telefonach z obs³ug± technologii NFC wielko¶æ dokumentów nie mo¿e przekraczaæ 5 MB,
b) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis wewnêtrzny (otoczony),
c) dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ podpisem zewnêtrznym lub otaczaj±cym.
3) odno¶nie podpisu zaufanego:
a) wielko¶æ plików nie mo¿e przekraczaæ 10 MB,
b) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis formatem PAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .pdf),
c) dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .xml).
11. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Platformy.
Zamawiaj±cy zaleca przesy³anie plików w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z Rozdzia³em 29 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdzia³em 29 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IN-II.272.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenia od ognia i innych zdarzeñ losowych,
Ubezpieczenia od kradzie¿y z w³amaniem i rabunku oraz od kradzie¿y zwyk³ej,
Ubezpieczenia sprzêtu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej,
Ubezpieczenia szyb od st³uczenia,
Ubezpieczenia nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Za³±czniku Nr 6 – Program Ubezpieczenia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Us³ugi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66516000-0 - Us³ugi ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej
66512100-3 - Us³ugi ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie publiczne zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwiêksz± liczbê punktów na podstawie kryteriów okre¶lonych w rozdziale 22 SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zaakceptowanie klauzul dodatkowych
4.3.6.) Waga: 25,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zwiêkszenie limitów odpowiedzialno¶ci
4.3.6.) Waga: 15,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenie pojazdów Zamawiaj±cego w zakresie:
Ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
Ubezpieczenia autocasco,
Ubezpieczenia nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków kierowcy i pasa¿erów,
Ubezpieczenia Assistance.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Za³±czniku Nr 6 – Program Ubezpieczenia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Us³ugi ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków
66514110-0 - Us³ugi ubezpieczeñ pojazdów mechanicznych
66516100-1 - Us³ugi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialno¶ci cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji okre¶lonego w art. 441 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Realizacja prawa opcji polegaæ bêdzie na zwiêkszeniu ilo¶ci zamówienia podstawowego. Chêæ skorzystania z prawa opcji nie bêdzie wymagaæ zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywaæ siê bêdzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zg³oszenie. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przys³uguj± jakiekolwiek roszczenia z tego tytu³u. Zamówienie opcjonalne realizowane bêdzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.Przedmiotem opcji mo¿e byæ:
a) ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
b) ubezpieczenie autocasco,
c) ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków kierowcy i pasa¿erów,
d) ubezpieczenie Assistance,
- w przypadku ubezpieczenia pojazdów nabywanych przez Zamawiaj±cego (podmioty podlegaj±ce ubezpieczeniu na podstawie niniejszego postêpowania) i/lub zwiêkszenia warto¶ci ubezpieczonych pojazdów w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Maksymalna warto¶æ opcji dla niniejszej czê¶ci zamówienia wynosi 30% sk³adki za zamówienie podstawowe, pierwotnie okre¶lonej w umowie w sprawie zamówienia publicznego.
3.5.3. Sk³adka bêdzie rozliczana zgodnie z okre¶lon± w za³±czniku nr 6 do SWZ klauzul± warunków i taryf dotycz±c± danej czê¶ci zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie publiczne zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwiêksz± liczbê punktów na podstawie kryteriów okre¶lonych w rozdziale 22 SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zaakceptowanie klauzul dodatkowych
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy okre¶la warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów. Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia powy¿szy warunek, je¿eli posiada odpowiednie zezwolenie wydane przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z Ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane. W tym przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego:
1) ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepis pkt 11.3. stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu tych wykonawców.
2) do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z ich pe³nomocnikiem.
4. Dokumenty wystawione przez inne podmioty ni¿ wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia lub podwykonawca
W przypadku gdy podmiotowe ¶rodki dowodowe, inne dokumenty, lub dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego lub podwykonawcy, zwane dalej „dokumentami potwierdzaj±cymi umocowanie do reprezentowania”, zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty inne ni¿ wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, lub podwykonawca, zwane dalej „upowa¿nionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazuje siê ten dokument (z § 6 ust. 1 ww. Rozporz±dzenia).
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie za³. nr do do swz , sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy s± szczegó³owo opisane w:§ 13 - Za³±cznik Nr 4 – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla czê¶ci I oraz w
§ 13 - Za³±cznik Nr 4a - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla czê¶ci II zamówienia
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-27 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platforma.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-27 12:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-25
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Kryteria oceny ofert okre¶lone w rozdziale 22 SWZ.SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê:1) wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady (WE) 765/2006 dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy(Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z pó¼n. zm.) i rozporz±dzeniu Rady (WE) 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z pó¼n. zm.)albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o przeciwdzia³aniu wspierania agresji na Ukrainê;
2) wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z pó¼n. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w w/w rozporz±dzeniu 765/2006 i w/w rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o przeciwdzia³aniu wspierania agresji na Ukrainê;
3) wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz.U. 2023 poz. 120 z pó¼n. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w w/w rozporz±dzeniu 765/2006 i w/w rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o przeciwdzia³aniu wspierania agresji na Ukrainê.
INNE PRZETARGI Z JAS£A
- Dostawa materia³ów kamiennych na bazê Obwodu Drogowego w Ja¶le ul. Przemys³owa w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa nowego odcinka drogi powiatowej Jas³o ul. ¯niwna - Wolica"
- dostawa leków
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz wykonanie pomiarów i opracowañ geodezyjno - kartograficznych
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposa¿enia - Szko³a Podstawowa nr 1 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposa¿enia - Szko³a Podstawowa nr 2 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposa¿enia - Szko³a Podstawowa nr 4 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
wiêcej: przetargi w Ja¶le »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UBEZPIECZENIE MAJ¡TKU I INNYCH INTERESÓW GMINY TURO¦Ñ KO¦CIELNA
- UBEZPIECZENIE MAJ¡TKU I INNYCH INTERESÓW GMINY MNISZKÓW
- Grupowe ubezpieczenie pracowników na ¿ycie
- Us³ugi ubezpieczenia sprzêtu elektronicznego u¿ytkowanego w Komendzie Sto³ecznej Policji
- US£UGA UBEZPIECZENIA GMINY BRANICE
- Us³uga dobrowolnego ubezpieczenia grupowego na ¿ycie pracowników, ich wspó³ma³¿onków/ partnerów oraz pe³noletnich dzieci pracowników Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kielcach.
wiêcej: Us³ugi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.