Ogłoszenie z dnia 2021-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00016985/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-12
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035126 z dnia 2021-04-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa cateringu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WARSZAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI "INTEGRACYJNA WARSZAWA"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386636718
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zofii Nałkowskiej 11
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-886
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 723246076
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.wci@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: integracyjnawarszawa.bip.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platforma.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa cateringu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd411df9-8322-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035126
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006143/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa cateringu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016985/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P/03/WCI/Catering/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 646846,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa świadczona na rzecz Warszawskiego Centrum Integracji „Integracyjna Warszawa” dla dwóch odrębnych miejsc tymczasowego schronienia przy ul. Kaczorowej 39 oraz przy ul. Myśliborskiej 53.2. Usługa obejmuje maksymalnie 48 125 zestawów cateringowych oraz maksymalnie 85 250 szt. torebek herbaty i 1 650 kg cukru. Zestaw cateringowy składa się z ciepłego posiłku na kolację dostarczanego od poniedziałku do soboty i zimnego posiłku na niedzielną kolację dostarczanego w sobotę oraz suchego prowiantu na śniadanie dostarczanego od poniedziałku do soboty. 3. Usługa cateringowa będzie świadczona dla dwóch lokalizacji w Warszawie znajdujących się przy ul. Kaczorowej 39, oraz przy ul. Myśliborskiej 53.4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia do lokalizacji przy ul. Kaczorowej 39, następujących ilości posiłków w ilości dziennej i łącznie w całym okresie obowiązywania Umowy:1) do 95 ciepłych posiłków na kolację dziennie, tj. do 22 800 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość ciepłych posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 12 4922) do 95 zimnych posiłków na kolację w niedzielę, tj. 3 325 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość zimnych posiłków na kolację w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 1 6623) do 95 porcji suchego prowiantu na śniadanie dziennie, tj. do 26 125 porcji prowiantu łącznie, przy czym minimalna łączna ilość porcji suchego prowiantu w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 13 062.4) dostarczenia 1 kompletu ciepłego napoju dziennie obejmującego do 150 torebek herbaty i do 3 kg cukru, tj. do 275 kompletów ciepłego napoju łącznie (tj. maksymalnie 41 250 torebek herbaty i 825 kg cukru łącznie), przy czym w ramach 1 kompletu nie może być mniej niż 75 torebek herbaty i 1,5 kg cukru. 5. Wykonawca w ramach niniejszej Umowy zobowiązuje się do dostarczenia posiłków do lokalizacji przy ul. Myśliborskiej 53 w ilości dziennej i łącznie w całym okresie obowiązywania Umowy:1) do 80 ciepłych posiłków na kolację dziennie, tj. do 19200 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość ciepłych posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż9 600. 2) do 80 zimnych posiłków na kolację w niedzielę, tj. 2 800 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość zimnych posiłków na kolację w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 1 400.3) do 80 porcji suchego prowiantu na śniadanie dziennie, tj. do 22 000 porcji prowiantu łącznie, przy czym minimalna łączna ilość porcji suchego prowiantu w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 11 000.4) dostarczenia 1 kompletu ciepłego napoju dziennie obejmującego do 160 torebek herbaty i do 3 kg cukru, tj. do 275 kompletów ciepłego napoju łącznie (tj. maksymalnie 44 000 torebek herbaty i 825 kg cukru), przy czym w ramach 1 kompletu nie może być mniej niż 80 torebek herbaty i 1,5 kg cukru. 5) do 120 l dziennie wody zdatnej do picia do przygotowania herbaty, tj. do 33 000 litrów łącznie, przy czym do jednego kompletu nie może być mniej niż 60 l wody, a w całym okresie umowy mniej niż 16 500 litrów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 626587,50
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 626587,50
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 626587,50
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "Kto rano wstaje"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272702701
7.3.3) Ulica: Żytnia 1A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-014
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "KTO RANO WSTAJE" W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "KTO RANO WSTAJE" W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 626587,50
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-16 do 2021-11-30| 2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych, przygotowanie i dostawa posiłków do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Otyniu
- Świadczenie kompleksowych usług całodziennego żywienia chorych w Instytucie Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie.
- Kompleksowa usługa przygotowania i realizacji w siedzibie MNK w Sukiennicach Międzynarodowej Konferencji Naukowej
- "Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów "Centrum Usług Społecznych w Śremie w 2026 roku"
- Organizacja i przeprowadzenie niestacjonarnej 5 - dniowej półkolonii zimowej dla dzieci i młodzieży z rodzin zastępczych (w tym dzieci własnych) w wieku od 7 do 18 lat, dla których organizatorem...
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 23 im. Gen. Stefana "Grota" Roweckiego we Wrocławiu
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





