Ogłoszenie z dnia 2022-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00308317/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy papierniczych artykułów higienicznych
dla jednostek Uniwersytetu Warszawskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Warszawski
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001258
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 26/28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-927
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@adm.uw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy papierniczych artykułów higienicznychdla jednostek Uniwersytetu Warszawskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a08af122-58f3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00034928
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00045048/74/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dosatwy papierniczych artykułów higienicznych dla jednostek organizacyjnych UW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308317/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-361/117/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 370350 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Dostawy będą realizowane przez Wykonawcę sukcesywnie każdorazowo po otrzymaniu zamówienia, na wskazany przez Zamawiającego adres.
4. UWAGA: maksymalny czas pojedynczej dostawy to 5 dni liczone od momentu zgłoszenia. Jeżeli dzień wydania artykułów jest dla Zamawiającego dniem wolnym od pracy wydanie zostanie zrealizowane pierwszego dnia roboczego następującego po wyznaczonym dniu wydania. Wraz z wydanymi artykułami Wykonawca przekazuje upoważnionemu pracownikowi fakturę za dostarczone artykuły.
5. Dostawy będą odbywały się na terenie Warszawy pod adresy wskazane przez poszczególne jednostki Uniwersytetu Warszawskiego.
6. Dostawy będą odbywały się na bieżąco wg potrzeb jednostek Uniwersytetu Warszawskiego w małych ilościach.
7. Dostawy będą odbywały się w godzinach pracy Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33770000-8 - Artykuły higieniczne z papieru
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 400242 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 519539,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 400242 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADATEX Robert Grabarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 672730005
7.3.3) Ulica: dr. PERZANOWSKIEJ 61GA
7.3.4) Miejscowość: RADOM
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 400242 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w 9 budynkach mieszkalnych
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. "Metaanaliza i ocena Regionalnych Programów Zdrowotnych współfinansowanych ze środków EFS w okresie programowania 2014-2020"
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- Wykonanie robót budowalnych w zakresie remontu pokrycia dachu na budynku Państwowego Instytutu Geologicznego Oddział Karpacki w Krakowie przy ul. Skrzatów 1
- Remont budynku garażowo-magazynowego na Obwodzie Drogowym Mińsk Mazowiecki
- Organizacja Sympozjum Naukowego Instytutu Zarządzania pt. "Badania naukowe i dydaktyczne w naukach o zarządzaniu" w dniach 24-25 września 2025 r. dla 65 osób.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i higienicznych na potrzeby podopiecznych korzystających z usługi wsparcia krótkoterminowego na terenie MCUS we Wrocławiu z podziałem na części
- Dostawa wyr. med. różnego przeznaczenia; środków ochrony indywidualnej; materiałów opat.; preparatów dezynfekcyjnych; środków czyszczących; środków spożywczych specjalnego przeznaczenia medycznego
więcej: Artykuły higieniczne z papieru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.