eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mońki › Świadczenie kompleksowej usługi prania wraz z dostawą bielizny szpitalnej z zastosowaniem RFID lub równoważnego systemu dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach



Ogłoszenie z dnia 2021-04-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00034915 z dnia 2021-04-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowej usługi prania wraz z dostawą bielizny szpitalnej z zastosowaniem RFID lub równoważnego systemu dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach

1.3.) Oddział zamawiającego: SP ZOZ w Mońkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050652956

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości, 9

1.5.2.) Miejscowość: Mońki

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 668877529

1.5.8.) Numer faksu: 857278135

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@szpital-monki.h2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmonki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


SP ZOZ

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie kompleksowej usługi prania wraz z dostawą bielizny szpitalnej z zastosowaniem RFID lub równoważnego systemu dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6912327b-8639-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034915

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018249/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 480000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi prania wraz z dostawą bielizny szpitalnej z zastosowaniem RFID lub równoważnego systemu dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach.Ilekroć używane jest słowo n/w rozumie się przez to n/w:Asortyment - bielizna pościelowa (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, pidżamy, koszule szpitalne, ręczniki, ścierki, parawany), bielizna operacyjna (fartuchy operacyjne, spodnie i bluzy chirurgiczne, sukienki chirurgiczne, odzieź barierowa, prześcieradła operacyjne, serwety i podkłady operacyjne duże i małe, prześcieradła i serwety barierowe), odzieź ochronna i robocza personelu medycznego i niemedycznego ( fartuchy, garsonki, spódnice, spodnie, bluzy, t-shirty, ubrania techniczne robocze), kołdry, koce, materace, poduszki, mopy, flagi.Oznakowanie – zachipowanietagamiRFiD(lub równoważnym)Naprawy asortymentu – przywrócenie do stanu pierwotnego asortymentu, umożliwiającego normalne oraz bezpieczne użytkowanie według przeznaczenia.2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:a) Usługę prania wraz z transportem, dezynfekcją, prasowaniem, oznakowaniem obecnego asortymentu, dostawą oznakowanych kompletów pościeli, naprawą asortymentu szpitalnego oraz dostawę wraz z uruchomieniem, serwisem i szkoleniem pracowników z obsługi systemu RFID(lub równoważnego)i narzędzi do jego obsługi. b) Zamawiający wymaga wykonania przedmiotuzamówienia zgodnie z obowiązującymi wymaganiami sanitarno – epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu, skażenia bielizny oraz technologii i warunków obowiązujących w placówkach opieki zdrowotnej.c)Zamawiający przewiduje zapotrzebowanie na w/w usługi w ilości 30 000kg w skali 12 miesięcy na okres 48 miesięcy, tj. 120 000kg w okresie 48 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 588924,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 588924,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 588924,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HTS BAXTER Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420003657

7.3.3) Ulica: ul. Bernardyńska 7

7.3.4) Miejscowość: Tykocin

7.3.5) Kod pocztowy: 16-080

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Bartłomiej Czmiel, ul. Dolistowska 24, 15-197 Białystok - Transport


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 588924,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-08
2021-04-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.