Og³oszenie z dnia 2022-01-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00109925/01 - Wynik z dnia 2022-04-05
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA O¦WIETLENIA DROGOWEGO W MIEJSCOWO¦CI WAWRZYNY
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Bartoszyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742920
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwyciêstwa 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bartoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski
1.5.7.) Numer telefonu: 89 300 03 69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-bartoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.gmina-bartoszyce.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA O¦WIETLENIA DROGOWEGO W MIEJSCOWO¦CI WAWRZYNY
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f372f6ef-7e6f-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00034902
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00008821/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.6 O¶wietlenie miejscowo¶ci Wawrzyny
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, e-Puap, poczta e-mail sekretariat@gmina-bartoszyce.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W
postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa
siê elektronicznie przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej
rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o
¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy:
„Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu
opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). 4) Wykonawca przystêpuj±c do
niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu
przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu. 5) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za
po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”
i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub
elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich
przekazania na ePUAP. 7) Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich
postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki
Postêpowania. 8) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych
kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania
informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 roku, poz. 2452). 9) Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny
sposób ni¿ przy
u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do
zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach
danego postêpowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki
ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem. 2. Z³o¿enie
oferty/wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykonawca sk³ada ofertê, dalej
„wniosek” za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”
dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania
oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na
miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest
podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z
postêpowaniem.
3. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert wycofaæ ofertê za po¶rednictwem
„Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i
udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób wycofania oferty zosta³ opisany w „Instrukcji
u¿ytkownika” dostêpnej na miniPortalu
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informujê, ¿e dane osobowe pozyskane w zwi±zku z przeprowadzeniem niniejszego postêpowania przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporz±dzenie RODO" w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiaj±cy. Podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówieñ publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a tak¿e ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Administrator powo³a³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych pisemnie na adres Urzêdu lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres info@edpo.pl
3) Dane osobowe bêd± przetwarzane, z uwzglêdnieniem przepisów prawa, w celu:
a) przeprowadzenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) zawarcia i realizacji umowy z wy³onionym w niniejszym postêpowaniu wykonawc±,
c) dokonania rozliczenia i p³atno¶ci zwi±zanych z realizacj± umowy,
d) przeprowadzenie ewentualnych postêpowañ kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiaj±cego i inne uprawnione podmioty,
e) udostêpnienie dokumentacji postêpowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,
f) archiwizacji postêpowania.
4) Dane osobowe bêd± ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.
5) Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres obowi±zywania umowy a nastêpnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotycz±cymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postêpowania.
6) Osobie, której dane dotycz± przys³uguje na warunkach okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia RODO:
a) prawo dostêpu do danych (art. 15),
b) prawo sprostowania danych (art. 16),
c) prawo do usuniêcia danych (art. 17),
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18).
e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7) Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
a) prawo do usuniêcia danych osobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia RODO,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia RODO,
c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporz±dzenia RODO,
8) Podanie danych jest dobrowolne, jednak¿e ich niepodanie mo¿e uniemo¿liwiæ Zamawiaj±cemu dokonanie oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zdolno¶ci wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia, co skutkowaæ mo¿e wykluczeniem wykonawcy z postêpowania lub odrzuceniem jego oferty.
9) Wyst±pienie z ¿±daniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia niniejszego postêpowania. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania lub umowy.
10) Wykonawca pozyskuj±c dane osobowe na potrzeby sporz±dzenia oferty zobowi±zany jest wype³niæ obowi±zki wynikaj±ce m. in. z art 13 i 14 Rozporz±dzenia RODO. Wykonawca sk³adaj±c ofertê sk³ada o¶wiadczenie dotycz±ce przetwarzania danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2022.
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiaj±cy informuje, i¿ zamówienie nie jest podzielone na czê¶ci. Powodami niedokonania podzia³u jest: brak mo¿liwo¶ci skutecznego koordynowania dzia³añ ró¿nych wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia, co powa¿nie zagrozi³o by w³a¶ciwemu wykonaniu prac, nadmierne trudno¶ci techniczne wynikaj±ce ze specyfiki prowadzonych prac, zwiêkszenie kosztów inwestycji. Brak takiego podzia³u porz±dkuje równie¿ odpowiedzialno¶æ wykonawcz± i gwarancyjn±.
1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Budowa o¶wietlenia drogowego w miejscowo¶ci Wawrzyny.
Inwestycja obejmuj±ca swoim zakresem budowê sieci elektroenergetycznej 0,4kV o¶wietlenia drogowego gminnej drogi zlokalizowanej na dz. nr ew. 27/9, 42, 45/2, 92, 114, 115 w miejscowo¶ci Wawrzyny, gmina Bartoszyce.
Budowa o¶wietlenia ulicznego ma na celu do¶wietlenie miejsc wskazanych przez inwestora w granicach terenu zabudowanego w msc. Wawrzyny.
Zakres prac obejmuje :
wykonanie szafki pomiarowo-steruj±cej SO,
wykonanie linii kablowej nN 0,4kV,
monta¿ dwudziestu trzech s³upów i opraw o¶wietleniowych typu LED,
wykonanie i przed³o¿enie wyników badañ i pomiarów powykonawczych,
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la dokumentacja techniczna wyszczególniona poni¿ej:
projekt budowlany,
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
przedmiar (materia³ podgl±dowy).
Zamawiaj±cy nie przewiduje obowi±zku odbycia przez wykonawcê wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcê dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia dostêpnych na miejscu u zamawiaj±cego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,Wymagane jest posiadanie przez wykonawcê zdolno¶ci kredytowej lub ¶rodków finansowych – Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca przed³o¿y informacjê z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych w kwocie co najmniej 100 000,00 z³, lub zdolno¶æ kredytow± na co najmniej 100 000,00 z³, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ na 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem (Kwotê 100 000,00 z³ mo¿e stanowiæ suma zdolno¶ci kredytowej i ¶rodków w³asnych).
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej,
Wymagane jest spe³nienie minimalnych warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia, potencja³u technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci:
Wiedza i do¶wiadczenie wykonawcy, w realizacji (zakoñczeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie:
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca przedstawi wykaz min. 2 (dwóch) robót budowlanych polegaj±cych na budowie, przebudowie, rozbudowie o¶wietlenia drogowego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, powierzchni zabudowy, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czenie dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, do¶wiadczenie i wykszta³cenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, odpowiednie do funkcji, jaka zostanie im powierzona –
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e dysponowanie co najmniej:
a) osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ z co najmniej 3 letnim do¶wiadczeniem:
w pe³nieniu funkcji kierownika budowy w specjalno¶ci;
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych,
oraz o¶wiadczy ¿e osoba, które bêdzie uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci osoby wymienione powy¿ej do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, posiadaj± wymagane uprawnienia, wykszta³cenie i kwalifikacje zawodowe.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik Nr 3 do SWZ
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3) Informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-Kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w kresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;
4) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – Za³±cznik Nr 4 do SWZ
5) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – Za³±cznik Nr 5 do SWZ
6) o¶wiadczenia na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy – Za³±cznik Nr 5 do SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy - wype³niony i podpisany przez wykonawcê – Za³±cznik Nr 1 do SWZ3) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w IX. pkt 3. ppkt. 3) je¿eli Wykonawca w
celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach
technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów.
4) O¶wiadczenie, o którym mowa w IX pkt 4. ppkt. 8) je¿eli w odniesieniu do warunków
dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cy siê o zamówienie polegaj± na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonuj±
roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane; z którego wynika, które
roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy – Za³±cznik Nr 7 do SWZ.
5) Pe³nomocnictwo:
Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca,
który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument
pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia
oferty i podpisania umowy.
W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy
zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego
bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych
wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.
Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie: - postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z
nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium.2. Ustala siê wadium dla ca³o¶ci przedmiotu zamówienia w wysoko¶ci: 2 500,00 s³ownie: dwa tysi±ce piêæset z³otych 00/100.
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poni¿ej, formie:
1) w pieni±dzu,
2) w gwarancjach bankowych,
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych
4) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572)
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy: Millennium SA nr rachunku: 43116022020000000061909989 z adnotacj±: "Wadium – ZP.271.8.2022 O¦WIETLENIE WAWRZYNY”
5. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6. Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y z³o¿yæ z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wp³ynê³o ono na rachunek bankowy Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Powy¿sze zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeñ miêdzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej przyjmuje siê termin uznania na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zaleca za³±czenie do oferty dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium w pieni±dzu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego.
7. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej – tzn. przekazanie dokumentu nastêpuje w takiej formie w jakiej zosta³ on ustanowiony przez gwaranta, tj. orygina³u dokumentu.
8. Porêczenie, gwarancja lub inny dokument stanowi±cy wadium winno zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego. Dokument ten winien obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium, okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
9. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedn± z okre¶lonych w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawid³owy) oferta wykonawcy podlegaæ bêdzie odrzuceniu.
10. Zamawiaj±cy zwróci wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:
1) up³ywu terminu zwi±zania ofert±
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
3) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
11. Zamawiaj±cy zwróci wadium równie¿ niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku przez Wykonawcê:
1) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
2) którego oferta zosta³a odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem wykonawcy którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
12. Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 11 powy¿ej, powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Postanowienia dotycz±ce wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja / spó³ki cywilne):1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, a pe³nomocnictwo / upowa¿nienie do pe³nienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie nale¿y za³±czyæ do oferty.
3) Oferta winna byæ podpisana przez ka¿dego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie lub przez upowa¿nionego przedstawiciela.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
5) Je¿eli oferta wspólna z³o¿ona przez dwóch lub wiêcej wykonawców zostanie wy³oniona w prowadzonym postêpowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zamawiaj±cy za¿±da w wyznaczonym terminie z³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki zosta³a zawarta nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia.
6) Wykonawców obowi±zuj± postanowienia pkt. IX „Warunki udzia³u w postêpowaniu” i X „Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych" w sprawie dokumentów wymaganych w przypadku sk³adania oferty wspólnej.
7) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy
8) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
ZMIANY UMOWY:1. Wykonawca ma prawo wystêpowania do Inwestora z wnioskiem o zmianê tre¶ci zawartej umowy, w przypadku wyst±pienia, co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) Wykonawca ma prawo wystêpowaæ do Inwestora z wnioskiem o zmianê terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy wyst±pi± okoliczno¶ci wymienione poni¿ej:
a) klêska ¿ywio³owa;
b) warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót budowlanych pod warunkiem, ¿e zosta³o to potwierdzone w dzienniku budowy przez inspektora nadzoru inwestorskiego i kierownika budowy;
c) warunki geologiczne, archeologiczne lub terenowe w szczególno¶ci:
spowodowane nieprzewidzianymi wykopaliskami archeologicznymi, niewypa³ami i niewybuchami,
spowodowane odmiennymi od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunkami geologicznymi np. zjawisko kurzawki, sufozji, przebicia hydraulicznego itp.)
spowodowane odmiennymi od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunkami terenowymi, w szczególno¶ci istnienie podziemnych urz±dzeñ, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych.
d) zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Inwestora, w szczególno¶ci:
wstrzymanie robót przez Inwestora, z wy³±czeniem przypadku, gdy wstrzymanie nast±pi³o z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy,
konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
wykonanie dodatkowych robót budowlanych, o których mowa w § 3 ust. 11 niniejszej umowy.
2) Inwestor, po stwierdzeniu, ¿e okoliczno¶ci zwi±zane z wyst±pieniem COVID-19, o których mowa w art. 15r ust. 1, ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw mog± wp³yn±æ lub wp³ywaj± na nale¿yte wykonanie umowy, o której mowa w ust. 1, w uzgodnieniu z wykonawc± dokona zmiany umowy, o której mowa w art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, w szczególno¶ci przez:
a) zmianê terminu wykonania umowy lub jej czê¶ci, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej czê¶ci,
b) zmianê sposobu wykonywania dostaw, us³ug lub robót budowlanych,
c) zmianê zakresu ¶wiadczenia wykonawcy i odpowiadaj±c± jej zmianê wynagrodzenia wykonawcy
o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekroczy 50% warto¶ci pierwotnej umowy
3) Zmiany umowy nie mog± naruszaæ przepisów ustawy prawo zamówieñ publicznych z dnia 11.09.2019 r. (tekst jedn.: Dz. U. z 2021, poz. 1129 ze zm.) i mog± byæ dokonywane pod rygorem niewa¿no¶ci jedynie w formie aneksów do niniejszej umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-10 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê, dalej „wniosek” za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-10 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-11
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æograniczenia liczby wykonawców których zaprosi do negocjacji stosuj±c kryteria oceny ofert opisane w pkt XVII SWZ.
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
UWAGA:OFERTY NALE¯Y Z£O¯YÆ NA ELEKTRONICZN¡ SKRZYNKÊ PODAWCZ¡ ZAMAWIAJ¡CEGO tj. /UGBartoszyce/SkrytkaESP
UWAGA:
Oferta z³o¿ona za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej powinna zostaæ opatrzona w³a¶ciwym podpisem. Podpis mo¿e zostaæ z³o¿ony bezpo¶rednio na pliku z ofert± wykonawcy lub na „paczce” dokumentów elektronicznych zawieraj±cych ofertê wykonawcy. OPATRZENIE W£A¦CIWYM PODPISEM OFERTY (LUB PACZKI) NASTÊPUJE PRZED CZYNNO¦CI¡ JEJ ZASZYFROWANIA. Oferta, która zostanie z³o¿ona bez opatrzenia w³a¶ciwym podpisem elektronicznym bêdzie podlegaæ odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na niezgodno¶æ z art. 63 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- Dostawa i monta¿ mebli na sale rozpraw do budynku S±du Rejonowego w Bartoszycach ul. Warszawska 3.
- "Sukcesywne dostawy wyrobów do dializy nerkowej"
- Przebudowa pomostu na jeziorku mleczarskim i ma³a architektura na zbiornikach wodnych - w ramach projektu zielono -niebieskie Bartoszyce
wiêcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodnika w ci±gu drogi powiatowej nr 1570K Paszyn - Mogilno - Kru¿lowa w km ok. 5+901,78 - 6+730 w m. Mogilno
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przy³±czami dla m. Zawoda oraz I etapu sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przy³±czami dla m. Lipina Nowa w ramach proj. "Zrównowa¿one zarz±dzanie wod±..."
- Usuniêcie kolizji istniej±cej sieci napowietrznej ¶redniego napiêcia w zwi±zku z rozbudow± Szpitala Ogólnego w Kolnie
- "Budowa ¶cie¿ki rowerowej na odcinku Gostycyn - Pi³a od km 1+660 do km 2+323"
- Budowa ulicy Greckiej i Irlandzkiej w Zalasewie, gmina Swarzêdz
- "Budowa infrastruktury technicznej kwarta³u Miodowa w Gubinie - ul. Krajobrazowa i ul. Wrzosowa"
wiêcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.