Ogłoszenie z dnia 2022-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00324427/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa prania wraz z odbiorem i dostawą prania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD OPIEKUŃCZO-LECZNICZY SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639815948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Elizy Orzeszkowej 27
1.5.2.) Miejscowość: Gniezno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 614262455
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zol@zolgniezno.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zolgniezno.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład Opiekuńczo-Leczniczy SP ZOZ
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa prania wraz z odbiorem i dostawą prania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0eb789b6-6239-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00034875
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004177/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa prania bielizny na 2 lata
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAT 372.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 572880,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych obejmujących pranie wodne, dezynfekcję, suszenie, odplamianie, maglowanie, naprawa, prasowanie, składanie, kompletowanie, pakowanie:
-kolorowa bielizna pościelowa ( poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady)
-bielizna zakładowa (pidżamy, szlafroki itp.)
-koce, kołdry, poduszki, materace, pokrowce na materace, pokrowce na poduszki
-odzież wierzchnia pacjentów: spodnie dresowe, t-shirt, bluzy, swetry, koszule, bielizna osobista pacjentów
-firany, ręczniki, mopy, zasłony, worki, serwetki, bieżniki, parawany itp.
-odzież ochrona pracowników będzie oddzielnie pakowana w oznakowanym worku ( m.in.: bluzy, spodnie, spódnice, fartuchy)
-naprawy tj.: zszywanie, cerowanie, łatanie, przyszywanie troczków i guzików
Szacunkowa średnia ilość roczna suchego prania wynosi ok. 66.000 kg, a w skali jednego miesiąca ok. 5 500,00 kg suchego prania.
Szacunkowa ilość prania przez okres dwóch lat wynosi ok. 132.000,00 kg.
Zamówienie obejmuje:
3.1.1 Odbiór i transport brudnej bielizny
a) Odbiór brudnej bielizny z poszczególnych Odcinków Oddziału w Poniedziałek, Środa, Piątek w godzinach 9.00 – 12.00, również w długie weekendy i święta (doraźnie w innych dniach po wcześniejszy uzgodnieniu telefonicznym);
Wykonawca zapewnia worki foliowe w odpowiedniej ilości około 900 szt. miesięcznie do pakowania brudnej bielizny przez Zamawiającego w trzech kolorach.
Odcinek I – zielony Odcinek II – niebieski Odcinek III – żółty
Worki czerwone – do bielizny zakaźnej (50 szt. miesięcznie)
b) Załadunek brudnej bielizny;
c)Każdorazowe przekazanie brudnej bielizny zostanie potwierdzone pisemnie przez
upoważnionych przedstawicieli stron na dowodzie/druku przekazania zawierającym
specyfikację asortymentowo- ilościową;
d)Transport brudnej bielizny odbywać się będzie samochodem zamykanym i przeznaczonym
do transportu brudnej bielizny;
e)Wykonawca odpowiada za przejęty ładunek brudnej bielizny przed uszkodzeniem, dostępem osób trzecich, wpływem czynników zewnętrznych;
f)Zamawiający będzie oddawał brudną bieliznę w workach odpowiednio oznakowanych kolorach:
3.1.2 Pranie brudnej bielizny
a) Wykonawca gwarantuje nie mieszanie bielizny z bielizną z innych placówek;
b)Pranie bielizny powinno odbywać się według procedur dostosowanych do stanu zabrudzenia i gwarantujących wysoką jakość wypranej bielizny ( zarówno pod względem bakteriologicznym i higienicznym);
c) Bielizna po praniu winna być: nieuszkodzona, czysta, zabrudzenie skutecznie usunięte, dobrze wymaglowana, zdezynfekowana, dająca poczucie świeżości i czystości;
d) Odzież ochrona pracowników powinna być prana w osobnym cyklu, z udziałem metod prania i środków o wysokiej jakości, które gwarantują trwałość materiału oraz niedopuszczenie do jego niszczenia i przebarwiania;
e) Stosowane środki w procesie odkażania, prania nie mogą niszczyć tkaniny, muszą być dopuszczone do stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą;
f) Maglowanie lub prasowanie bielizny należy prowadzić w sposób ograniczający jej kontakt z innymi powierzchniami i czynnikami, które mogłyby spowodować jej zakażenie lub zabrudzenie;
g) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rzeczy uszkodzone w czasie prania, maglowania i prasowania, jak również w czasie transportu. Jeśli uszkodzenie nie pozwala na dalsze użytkowanie bielizny, Wykonawca ponosi koszty związane z jej odkupieniem;
h) Odzież wierzchnia pacjentów prana będzie w zależności od potrzeb z zastosowaniem prania wodnego lub chemicznego.
3.1.3 Dostawa i transport czystej bielizny
a) Czysta bielizna będzie dostarczana w Poniedziałki, Środy, Piątki od godziny 7.00-9.00; również w długie weekendy i święta – do magazynu bielizny czystej (doraźnie w innych dniach po wcześniejszy uzgodnieniu telefonicznym);
b) W tygodniowym cyklu nie mogą wystąpić kolejno trzy dni wolne od świadczenia usług pralniczych;
c) Transport czystej bielizny odbywać się będzie samochodem zamykanym i przeznaczonym do transportu czystej bielizny;
d) Rozładunek bielizny;
e) Czysta bielizna będzie dostarczana;
- posegregowana asortymentowo do magazynu czystej bielizny;
- zapakowana w worki foliowe (zgrzane, związane) a w czasie transportu w dodatkowy worek tak, aby zabezpieczyć bieliznę przed powtórnym zabrudzeniem;
- odzież ochrona pracowników dostarczona uprasowana, złożona zapakowana w osoby worek foliowy i opisana: ODZIEŻ OCHRONA PRACOWNIKÓW;
- każde opakowanie będzie zawierało odpowiednio po 10 szt. danego asortymentu(lub w przypadku „lekkiego” asortymentu wielokrotność 10 szt. lecz nie więcej niż 40 szt. w jednym opakowaniu);
f) Każdorazowe przekazanie czystej bielizny powinno być dostarczone do Zamawiającego w workach foliowych odpowiednio oznakowanych kolorami: Odcinek 1; Odcinek 2; Odcinek 3.
3.1.4 Warunki rozliczania za usługę
a) Asortymenty czysty będzie ważony przez pracownika Zamawiającego w obecności pracownika Wykonawcy a wyniki ważenia odnotowane zostaną w dowodzie przyjęcia/wydania;
b) Ustalona w ten sposób waga bielizny według Dowodów Przyjęcia będzie podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę;
c) Podstawą obciążenia Zamawiającego – za dany miesiąc kalendarzowy z dołu - za usługę pralniczą asortymentów będzie miesięczne zestawienie ilości kilogramów wypranych dostarczonych do zakładu Zamawiającego według dowodów przyjęcia/wydania sporządzone przez Wykonawcę i zatwierdzone przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 708775,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 708775,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 708775,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pralnia Luboń Sp. Z o.o. Sp. K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831729121
7.3.3) Ulica: Szkolna 18
7.3.4) Miejscowość: Luboń
7.3.5) Kod pocztowy: 62-030
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRALNIA LUBOŃ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PRALNIA LUBOŃ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 708775,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-01 do 2024-02-29SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Jednak przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający posiada środki żeby zwiększyć tę kwotę do oferty najkorzystniejszej.
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Wykonywanie przeglądów serwisowych, konserwacji oraz bieżących napraw instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji
- Bieżąca konserwacja i utrzymanie istniejących nawierzchni tłuczniowych ulic gminnych na terenie miasta Gniezna
- Modernizacja (przebudowa) toalet w budynku Szkoły Podstawowej nr 6, im. Henryka Sienkiewicza w Gnieźnie, ul. Żwirki i Wigury 22
- Dostawy artykułów higienicznych z celulozy
- Zagospodarowanie wód opadowych z obiektów użyteczności publicznej - Przedszkole nr 8 do zbiornika retencyjnego w Parku Trzech Kultur - budowa kanalizacji deszczowej z wylotem do zbiornika retencyjnego
- "Pakiety medyczne dla pracowników URBIS Sp. z o.o. oraz członków ich rodzin"
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościach
- Wykonywanie usług sprzątania i utrzymywania czystości w obiektach mieszczących komórki organizacyjne Sądu Rejonowego w Piasecznie
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bielawie
- Usługi pralnicze na rzecz Aresztu Śledczego w Gliwicach
- Świadczenie usług pralniczych dla ZOZ Strzyżów
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych z dzierżawą bielizny szpitalnej, w tym operacyjnej, zabiegowej oraz świadczenie usługi prania asortymentu będącego własnością Zamawiającego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.