eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Świadczenie usług pocztowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdnicy



Ogłoszenie z dnia 2024-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚWIDNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005811909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Franciszkańska 7

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargielzbietykinal@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargielzbietykinal.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pocztowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20372424-8e95-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00034845

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043092/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usług pocztowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00520738

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAO.2520.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 441173,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne i inne wymienione w załączniku XIV do Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE (Dz.U.UE. L. z 2014 r. nr 94 poz. 65).

Nazwa postępowania:
„Świadczenie usług pocztowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdnicy”.

Niniejsze postępowanie objęte jest następującymi kodami CPV:
64110000-0 Usługi pocztowe
64100000-7 Usługi pocztowe i kurierskie

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów.
Usługi będące przedmiotem zamówienia będą świadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego i ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się:
1) przesyłki listowe o masie do 2000 g:
a) ekonomiczne – przesyłka nierejestrowana niebędąca przesyłką najszybszej kategorii,
b) priorytetowe – przesyłka nierejestrowana najszybszej kategorii,
c) polecone ekonomiczne – przesyłka rejestrowana, przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem,
d) polecone priorytetowe – przesyłka rejestrowana najszybszej kategorii, przemieszczana
i doręczana w sposób zabezpieczający ja przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem,
e) polecone ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) – przesyłka rejestrowana, przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru,
f) polecone priorytetowe ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) – przesyłka
rejestrowana najszybszej kategorii przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru,

Formaty przesyłek (wszystkie wymiary z tolerancją +/- 2mm):
1. format S – przesyłki o wymiarach:
minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x140 mm,
maksimum – żaden z wymiarów nie może przekraczać wysokości: 20 mm, długości 230 mm, szerokości 160 mm.
2. format M – przesyłki o wymiarach:
minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x140 mm,
maksimum - żaden z wymiarów nie może przekraczać wysokości: 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm,
3. format L – przesyłki o wymiarach:
minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x140 mm,
maksimum - suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm.

2) paczki pocztowe o masie do 10 000 g (Gabaryt A i B):
a) ekonomiczne – paczki rejestrowane niebędące paczkami najszybszej kategorii,
b) priorytetowe – paczki rejestrowane najszybszej kategorii,
c) ze zwrotnym poświadczeniem odbioru – paczki rejestrowane ekonomiczne i priorytetowe przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczenia za pokwitowaniem odbioru;

Gabaryt A – paczka o wymiarach:
minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x140 mm;
maksimum – żaden z wymiarów nie może przekraczać: długości 600 mm, szerokości 500 mm wysokości 300 mm,
Gabaryt B – paczka o wymiarach:
minimum – jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długości 600 mm lub szerokości 500 mm lub wysokość 300 mm,
maksimum – suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość – 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm.

3) przesyłki kurierskie – przesyłka rejestrowana przyjmowana, sortowana, przemieszczana
i doręczana w sposób łącznie zapewniający: bezpośredni odbiór przesyłki pocztowej od nadawcy, śledzenie przesyłki pocztowej od momentu nadania do doręczenia, doręczenie przesyłki pocztowej w dniu roboczym bezpośrednio następującym po dniu jej nadania do godz. 12.00 (na warunkach ustalonych indywidualnie dla każdej przesyłki przy przyjęciu zlecenia), doręczenie przesyłki pocztowej bezpośrednio do rąk adresata lub osoby uprawnionej do odbioru, uzyskanie pokwitowania odbioru przesyłki pocztowej w formie pisemnej lub elektronicznej.

Przewidywana liczba i rodzaje przesyłek oraz usług w okresie 12 m-cy zawiera załącznik nr 1a do SWZ – formularz rzeczowo – cenowy.

Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia faktyczna liczba oraz rodzaje nadanych przesyłek może ulec zmianie. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania
w całości podanych liczb przesyłek. Rodzaje i liczba przesyłek w ramach świadczonych usług będą ulegały zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiany takie nie będą powodowały konieczności zmiany umowy. Zamawiający zapłaci za faktycznie wykonane usługi.

Wykonawca winien dysponować punktem odbioru przesyłek, który będzie zlokalizowany w centrum Świdnicy. Przekazanie przez Zamawiającego przesyłek przygotowanych do wyekspediowania odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:30 do 15:30 oraz będzie każdorazowo dokumentowane przez Wykonawcę pieczęcią, datą w książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilościowym przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek ekonomicznych - nierejestrowanych). Wzór książki nadawczej dla przesyłek rejestrowanych oraz zestawienia ilościowo - wartościowego przeznaczonego dla przesyłek nierejestrowanych zostaną ustalone z Wykonawcą przed podpisaniem umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140519,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140519,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140519,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5250007313

7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140519,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość szacunkowa:
- zamówienie podstawowe: 147.057,67zł,
- opcja czasowa: 147.057,67zł,
- wolna ręka: 147.057,67zł.
Razem: 441.173,01 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.