Ogłoszenie z dnia 2022-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00276749/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Aktualizacja nowych funkcjonalności w systemach informatycznych – nowe funkcjonalności
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia im. Jakuba z Paradyża
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365193022
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Teatralna 25
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kjakubowska@ajp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
ajp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Aktualizacja nowych funkcjonalności w systemach informatycznych – nowe funkcjonalności2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b720d88d-4935-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00034788
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00124148/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Aktualizacja systemów informatycznych uczelni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
W ramach projektu - "AKADEMIA 2.0" rozwój AJP w Gorzowie Wielkopolskim”, POWR.03.05.00-00-z041/18 – poz. 912.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276749/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SSds.ZP/252-14/21/KJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 733333,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Aktualizacja nowych funkcjonalności w systemach informatycznych – nowe funkcjonalności.
Zamawiający obecnie posiada system HMS (jHMS) – firmy KALASOFT Sp. z o.o., Poznań ul. Władysława Nehringa 3. Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja nowych funkcjonalności w systemach informatycznych już posiadanych. Zamawiający nie przewiduje zakupu nowego/-ych systemu, systemów informatycznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48400000-2 - Pakiety oprogramowania do kontroli transakcji biznesowych i osobistych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożono jedną ofertę, przewyższającą kwotowo środki jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z tym, że oferta z najniższą ceną, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp obligujące Zamawiającego do unieważnienia postępowania.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1143900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1143900,00 PLN
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii komórkowej na potrzeby Policji województwa lubuskiego
- Prace porządkowe na parkingach miejskich, boisku na os. Europejskim oraz na terenie Giełdy Samochodowo-Towarowej w Gorzowie Wielkopolskim
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-4
- Wycinka 523 sztuk drzew z miejskich terenów zieleni.
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Teatru im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim"
- "Usługa ochrony obiektu i mienia Teatru im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





