Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00516901/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
- 2024/BZP 00533697/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób i mienia w budynku Polskiego Komitetu Normalizacyjnego przy ul. Świętokrzyskiej 14 w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKI KOMITET NORMALIZACYJNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010415408
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 14
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-050
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 5567512
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bartlomiej.szczypek@pkn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dda91ae4-2e26-4c24-9304-1a58d340ef591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Krajowa jednostka normalizacyjna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona osób i mienia w budynku Polskiego Komitetu Normalizacyjnego przy ul. Świętokrzyskiej 14 w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dda91ae4-2e26-4c24-9304-1a58d340ef59
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00034644
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00093513/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Ochrona osób i mienia w budynku Polskiego Komitetu Normalizacyjnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516901
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WAD.26.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 600556,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia w pomieszczeniach budynku Polskiego Komitetu Normalizacyjnego przy ul. Świętokrzyskiej 14 w Warszawie, będącego w trwałym zarządzie Polskiego Komitetu Normalizacyjnego.
2. Wykonawca zobowiązuje się do strzeżenia mienia Zamawiającego przed zdarzeniami takimi jak pożar, zalanie, włamanie oraz kradzież, powodującymi utratę lub zniszczenie mienia oraz przed zaborem lub uszkodzeniem wyposażenia i dokumentów znajdujących się w pomieszczeniach będących własnością Zamawiającego, a także niedopuszczania do zakłócania porządku i obecności w siedzibie Zamawiającego osób, których obecność jest nieuzasadniona.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje stały nadzór i obsługę centrali systemu sygnalizacji pożaru, systemów alarmowych, nadzorowanie i monitoring budynku poprzez system TV przemysłowej, konserwację, opiekę techniczną nad systemem TV (25 kamer - 13 czarno-białych, 12 kolorowych, rozmieszczonych na terenie budynku, dwa monitory i dwa rejestratory).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 753098,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 939060,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 803601,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MSA Security sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 957 111 53 85
7.3.3) Ulica: Miszewskiego 3/2
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-239
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
dysponowanie całodobowo uzbrojoną w środki przymusu bezpośredniego grupą interwencyjną - Seris Konsalnet Security sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 01-267 ul. Jana Kazimierza 55, nr KRS 0000061197, NIP: 5260208094
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 803601,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 366 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup usługi cateringowej dla uczestników spotkania w dniu 14 listopada 2025 r.
- Opinie programów studiów na wybranych kierunkach oraz przygotowanie instrukcji/scenariuszy i oprzyrządowania prowadzenia nowych zajęć dydaktycznych."
- Zapewnienie i świadczenie wsparcia technicznego dla eksploatowanego modułu miękkiego HR systemu ERP (SABA).
- Dostawa 2 sztuk serwerów i półki do macierzy dla KW PSP w Warszawie.
- Zakup i dostawa odzieży ochronnej RTG
- Remont budynku administracyjnego oraz garażu na Obwodzie Drogowym w Pruszkowie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa fizycznej ochrony mienia znajdującego się w budynkach zlokalizowanych w Częstochowie przy ul. Ekonomicznej 5, ul. Odlewników 43, ul. Wały Dwernickiego 117/121 należących do ARR w Częstochowie.
- Świadczenie usług ochrony fizycznej wraz z monitoringiem Sądu Rejonowego w Zakopanem
- Świadczenie usługi - Ochrona obiektów, osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Ciechanowie i Prokuratury Rejonowej w Ciechanowie
- ZP/G/S/71/25 Usługa 24 h. fiz. ochrony osób i mienia oraz dozoru w Łukasiewicz- IMN w Gliwicach od 01.12.2025 r. do 30.11.2027 r; oraz w Łukasiewicz - IMN O. w Skawinie od 01.12.2025 do 30.11.2027
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach: Sądu Okręgowego i Rejonowego w Tarnowie, Sądu Rejonowego w Dąbrowie Tarnowskiej i Sądu Rejonowego w Bochni
- Usługi dozoru i ochrony osób, obiektów oraz mienia Akademii Sztuk Pięknych w budynkach Domu Pracy Twórczej i Domu Plenerowym Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie położonych w Zakopanem
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.