Ogłoszenie z dnia 2021-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00010875/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-25
- 2021/BZP 00010875/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-25 (po zmianach)
- 2021/BZP 00015177/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00034556 z dnia 2021-04-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa hali sportowej z boiskiem 20x40 m, zapleczem, łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w Zatorach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zatory
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668143
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 106
1.5.2.) Miejscowość: Zatory
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-217
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 29 741 03 94
1.5.8.) Numer faksu: 29 741 03 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zatory.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zatory.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa hali sportowej z boiskiem 20x40 m, zapleczem, łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w Zatorach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c37e129d-773a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034556
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002720/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa hali sportowej z boiskiem 20x40 m, zapleczem, łącznikiem i zagospodarowaniem terenu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010875/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGI.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest „Budowa hali sportowej w Zatorach – poprawa stanu infrastruktury sportowej dla zdrowego rozwoju społecznego dzieci i młodzieży”.2) Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: Przeprowadzenie robót budowlanych w tym:- roboty rozbiórkowe i wykończeniowe w istniejącym budynku,- roboty ziemne i betonowe,- stropy gęstożebrowe,- stal zbrojeniowa,- konstrukcje stalowe,- roboty murowe,- kominy ponad dachem,- więźba dachowa,- dach hali sportowej,- dach zaplecza, siłowni, sali korekcyjnej i łącznika,- izolacja stropów,- dach-obróbki blacharskie,- stolarka i ślusarka,- tynki i okładziny wewnętrzne,- podłoża i posadzki zaplecza i łącznika,- podłoża i posadzki – sala gimnastyczna,- podłoża i posadzki - siłownia i świetlica,- podłoża i posadzki sala ćwiczeń korekcyjnych,- roboty malarskie,- elewacja,- wyposażenie,- instalacja c.o.,- instalacja c.t.,- instalacja wodno-kanalizacyjna,- kotłownia olejowa,- instalacja wentylacji mechanicznej,- przyłącza kanalizacji sanitarnej, - roboty ziemne,- roboty montażowe przyłącza wodociągowego,- zasilanie energetyczne (budowa instalacji: oświetleniowej, gniazd wtyczkowych, wewnętrznej linii kablowej, rozdzielnic elektrycznych, odgromowej, budowa głównej szyny wyrównawczej, budowa instalacji CCTV, budowa instalacji nagłośnienia, budowa instalacji alarmowej, budowa instalacji wentylacji, pomiary elektryczne),- zagospodarowanie terenu: rozbiórki, roboty ziemne, chodniki, zieleń, bieżnia i skocznia w dal. 3. Roboty budowlane prowadzone będą w bezpośrednim sąsiedztwie istniejących, użytkowanych budynków Zespołu Placówek Oświatowych w Zatorach, w trakcie trwania roku szkolnego.4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określają: projekt budowlany, projekty branżowe, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – załącznik nr 10 do SWZ,5. Przedmiar robót ma wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego i nie stanowi podstawy do ustalenia wysokości wynagrodzenia w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45232142-9 - Roboty budowlane w zakresie stacji przesyłu ciepła
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262300-4 - Betonowanie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6833333,33
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9998670
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6833333,33
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WALD-GLOB Sp. J. Jan Radecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5681370107
7.3.3) Ulica: Kościuszki 41
7.3.4) Miejscowość: Pułtusk
7.3.5) Kod pocztowy: 06-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WALD-GLOB" JAN RADECKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"WALD-GLOB" JAN RADECKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6833333,33
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI ZATORY
więcej: przetargi ZATORY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prace remontowe" w ramach projektu pn.: "Dobry zawodowiec - lepsza przyszłość"
- Remont elementów zewnętrznych budynku nr 2 wraz z izolacją ścian hali sportowej w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 62/2025
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach nr 53 i 54 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - sprawa nr 61/2025
- NAPRAWA I KONSERWACJA DACHÓW, WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ TERMOMODERNIZACJĄ DACHU BUDYNKU SZKOŁY
- MODERNIZACJA BOISKA PIŁKARSKIEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 9 W LESZNIE
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Koczale
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.