eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZatoryBudowa hali sportowej z boiskiem 20x40 m, zapleczem, łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w Zatorach



Ogłoszenie z dnia 2021-04-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00034556 z dnia 2021-04-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa hali sportowej z boiskiem 20x40 m, zapleczem, łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w Zatorach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zatory

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668143

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 106

1.5.2.) Miejscowość: Zatory

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-217

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 29 741 03 94

1.5.8.) Numer faksu: 29 741 03 94

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zatory.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zatory.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa hali sportowej z boiskiem 20x40 m, zapleczem, łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w Zatorach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c37e129d-773a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034556

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002720/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa hali sportowej z boiskiem 20x40 m, zapleczem, łącznikiem i zagospodarowaniem terenu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010875/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGI.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest „Budowa hali sportowej w Zatorach – poprawa stanu infrastruktury sportowej dla zdrowego rozwoju społecznego dzieci i młodzieży”.2) Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: Przeprowadzenie robót budowlanych w tym:- roboty rozbiórkowe i wykończeniowe w istniejącym budynku,- roboty ziemne i betonowe,- stropy gęstożebrowe,- stal zbrojeniowa,- konstrukcje stalowe,- roboty murowe,- kominy ponad dachem,- więźba dachowa,- dach hali sportowej,- dach zaplecza, siłowni, sali korekcyjnej i łącznika,- izolacja stropów,- dach-obróbki blacharskie,- stolarka i ślusarka,- tynki i okładziny wewnętrzne,- podłoża i posadzki zaplecza i łącznika,- podłoża i posadzki – sala gimnastyczna,- podłoża i posadzki - siłownia i świetlica,- podłoża i posadzki sala ćwiczeń korekcyjnych,- roboty malarskie,- elewacja,- wyposażenie,- instalacja c.o.,- instalacja c.t.,- instalacja wodno-kanalizacyjna,- kotłownia olejowa,- instalacja wentylacji mechanicznej,- przyłącza kanalizacji sanitarnej, - roboty ziemne,- roboty montażowe przyłącza wodociągowego,- zasilanie energetyczne (budowa instalacji: oświetleniowej, gniazd wtyczkowych, wewnętrznej linii kablowej, rozdzielnic elektrycznych, odgromowej, budowa głównej szyny wyrównawczej, budowa instalacji CCTV, budowa instalacji nagłośnienia, budowa instalacji alarmowej, budowa instalacji wentylacji, pomiary elektryczne),- zagospodarowanie terenu: rozbiórki, roboty ziemne, chodniki, zieleń, bieżnia i skocznia w dal. 3. Roboty budowlane prowadzone będą w bezpośrednim sąsiedztwie istniejących, użytkowanych budynków Zespołu Placówek Oświatowych w Zatorach, w trakcie trwania roku szkolnego.4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określają: projekt budowlany, projekty branżowe, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – załącznik nr 10 do SWZ,5. Przedmiar robót ma wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego i nie stanowi podstawy do ustalenia wysokości wynagrodzenia w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45232142-9 - Roboty budowlane w zakresie stacji przesyłu ciepła

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262300-4 - Betonowanie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6833333,33

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9998670

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6833333,33

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WALD-GLOB Sp. J. Jan Radecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5681370107

7.3.3) Ulica: Kościuszki 41

7.3.4) Miejscowość: Pułtusk

7.3.5) Kod pocztowy: 06-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6833333,33

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.