eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dêblin › Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 4



Og³oszenie z dnia 2021-04-16


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00034367 z dnia 2021-04-16

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO DÊBLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019419

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dêblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-530

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Pu³awski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 8830001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.deblin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.deblin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 4

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e6d5967e-9e7d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00034367

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000692/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 4

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczta elektroniczna: przetargi@um.deblin.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). 4) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 5) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. 6) Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. W formularzu oferty wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem. 7) Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.8) Sposób z³o¿enia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/. 9) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).10) Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert) za pomoc± poczty elektronicznej, adres email: przetargi@um.deblin.pl.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Dêblin, 08-530 Dêblin, ul. Rynek 12, tel. 81 883 00 01, faks 81 880 19 11, adres e-mail: poczta@um.deblin.pl.2) Burmistrz Miasta Dêblin wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ poprzez email: inspektor@cbi24.pl.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.8) Posiada Pani/Pan:a) Na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych.b) Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.c) Na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.Wyst±pienie z ¿±daniem o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. d) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.9) W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art.15 ust.1–3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.10) Nie przys³uguje Pani/Panu:a) W zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych.b) Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.c) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): patrz Og³oszenie pkt RODO (obowi±zek informacyjny)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RMI.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie termomodernizacji budynku Szko³y Podstawowej nr 4 o powierzchni zabudowy ca³ego budynku - 4 542,04 m2 i powierzchni u¿ytkowej – 7 704,5 m2.1) Zakres robót obejmuje w szczególno¶ci:a) Roboty rozbiórkowe i demonta¿owe.b) Docieplenie ¶cian zewnêtrznych wraz z now± kolorystyk± elewacji.c) Docieplenie ¶cian fundamentowych z hydroizolacj± pionow±.d) Docieplenie stropodachów.e) Wykonanie opaski wokó³ budynku.f) Monta¿ zadaszenia szklanego systemowego nad wej¶ciami.g) Wymianê rynien i rur spustowych.h) Wymianê obróbek blacharskich, parapetów zewnêtrznych.i) Wymianê stolarki okiennej i drzwiowej.j) Monta¿ nawiewników higrosterowanych.k) Remont schodów zewnêtrznych.l) Demonta¿ krat okiennych.m) Monta¿ folii antyw³amaniowych klasy P2 w 6 oknach w czê¶ci D budynku (pomieszczenia biurowe) o wymiarach okien ok. 240x208 cm ka¿de.n) Monta¿ 6 krat okiennych w czê¶ci G budynku (sala gimnastyczna) o wymiarach okien ok. 260x90 cm ka¿de.o) Zamurowanie czê¶ci dwóch otworów okiennych i wstawienie dwóch mniejszych okien, izolacja z we³ny mineralnej przy zamurowywanych oknach zgodnie z rysunkiem B08 – RZUT CZ. PRZEDSZKOLNEJ–ELEMENTY TERMOMODERNIZACJI.p) Monta¿ porêczy i balustrad przy schodach zewnêtrznych.q) Remont kominów i czapek kominowych.r) Zamurowanie otworów wentylacyjnych do pomieszczeñ.s) Remont murków zewnêtrznych.t) Remont koszy podokiennych.u) Wymianê pokrycia daszków nad wej¶ciami.v) Remont elementów stalowych.w) Przebudowa instalacji odgromowej zgodnie z wyci±giem z projektu budowlano - wykonawczego - b. elektryczna, instalacja odgromowa.x) Wycinka 30 szt. drzew o obwodach pni oko³o 100 cm. ka¿de.y) Demonta¿ i ponowny monta¿ o¶wietlenia zewnêtrznego, kamer, uchwytów itp.Szczegó³owy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa (Uwaga: Nale¿y uwzglêdniæ przy wycenie i wykonywaniu robót zmiany oznaczone kolorem czerwonym na rysunku B08 – RZUT CZ. PRZEDSZKOLNEJ–ELEMENTY TERMOMODERNIZACJI) – za³±cznik nr 7 do SWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – za³±cznik nr 8 do SWZ. Przedmiar robót stanowi element pomocniczy do obliczenia ceny oferty – za³±cznik nr 9 do SWZ.UWAGA:Zadanie nie obejmuje wykonania wymiany o¶wietlenia na energooszczêdne, budowy instalacji fotowoltaicznej, wymiany instalacji grzewczej wraz z grzejnikami, wymiany instalacji wody u¿ytkowej wraz ze ¼ród³em ciep³a, budowy instalacji solarnej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45261320-3 - K³adzenie rynien

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wyznaczy³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert przypisuj±c im odpowiedni± wagê punktow±: Cena 60 %, Gwarancja na przedmiot zamówienia 40 %.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy spe³niaj±cy warunki udzia³u w postêpowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotycz±ce w szczególno¶ci:1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;Okre¶lenie warunków:Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nieniawykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;Okre¶lenie warunków:Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nieniawykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Okre¶lenie warunków:Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nieniawykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;Okre¶lenie warunków:Warunek ten zostanie spe³niony, je¶li wykonawca wyka¿e, ¿e:w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzonej dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej:- jedno zamówienie na roboty budowlane polegaj±ce na termomodernizacji lub budowie lub przebudowie lub remoncie lub modernizacji budynku o warto¶ci minimalnej 500 000,00 z³ brutto.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu wykazania spe³nienia przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, które zosta³y okre¶lone przez zamawiaj±cego w pkt. 5.1 SWZ nale¿y z³o¿yæ:- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – (wg. za³±cznika nr 6 do SWZ – „Do¶wiadczenie zawodowe”).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2) W przypadku sk³adania oferty przez dwóch lub wiêcej wykonawców, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pe³nomocnictwo/upowa¿nienie do pe³nienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z wykonawców, winno byæ do³±czone do oferty.3) W przypadku wy³onienia w postêpowaniu, jako najkorzystniejszej oferty sk³adanej wspólnie przez dwóch lub wiêcej wykonawców, zamawiaj±cy mo¿e przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, w wyznaczonym terminie za¿±daæ kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.5) Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w przypadku o którym mowa w pkt 5.2. SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy – wg za³±cznika nr 4 do SWZ.6) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:- O¶wiadczenia okre¶lone w pkt. 7.1. ppkt 1 i 2 SWZ byæ z³o¿one przez ka¿dego wykonawcê.- Dokumenty wymagane w pkt. 7.3. ppkt 2 oraz o¶wiadczenie o którym mowa w pkt 5.3. SWZ winny byæ z³o¿one wspólnie przez wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy w przypadku:a) Zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia.b) Zmiany materia³ów budowlanych, sprzêtu, urz±dzeñ, gdy wykorzystanie materia³ów budowlanych, sprzêtu, urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie siê niemo¿liwe b±d¼ podyktowane bêdzie usprawnieniem procesu budowy, zmniejszeniem kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, zwiêkszeniem bezpieczeñstwa na budowie, pod warunkiem zamiany na materia³y, urz±dzenia i sprzêt posiadaj±ce co najmniej takie same parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jak te, które stanowi³y podstawê wyboru oferty oraz pod warunkiem nie zwiêkszania ceny.2) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umownego terminu zakoñczenia robót w przypadku:a) Zawieszenia robót budowlanych przez zamawiaj±cego.b) Wykopalisk uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie robót budowlanych, wyst±pienia konieczno¶ci wykonania prac archeologicznych na terenie budowy, skutkuj±ce wstrzymaniem robót lub konieczno¶ci± wykonania robót dodatkowych.c) B³êdów w dokumentacji projektowej, których usuniêcie bêdzie poprzedzaæ konieczno¶æ konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, w szczególno¶ci powoduj±cej konieczno¶æ uzyskania decyzji, zgód, uzgodnieñ.d) Zmian dokonanych na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Pb – zmiana w rozwi±zaniach projektowych – je¿eli s± one uzasadnione konieczno¶ci± zwiêkszenia bezpieczeñstwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy.e) Konieczno¶ci wykonania dodatkowych badañ i ekspertyz.f) Zaistnienia kolizji z urz±dzeniami infrastruktury podziemnej niezinwentaryzowanej geodezyjnie. g) Zlecenia wykonawcy lub innemu podmiotowi wykonania robót budowlanych maj±cych wp³yw na termin wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.h) Wyst±pienia niemo¿liwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, które maj± wp³yw na realizacjê zamówienia publicznego.i) Dzia³ania si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cej wykonanie robót w okre¶lonym pierwotnie terminie.j) Przed³u¿enia siê uzgodnieñ zewnêtrznych przez podmioty do tego upowa¿nione.k) Wstrzymania prac objêtych umow± przez w³a¶ciwe organy z przyczyn niezale¿nych od wykonawcy.l) Dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu umowy, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron.m) Konieczno¶ci uzyskania wyroku s±dowego, lub innego orzeczenia s±du lub organu, którego konieczno¶ci nie przewidywano przy zawieraniu umowy.Termin wykonania umowy mo¿e zostaæ wyd³u¿ony maksymalnie o czas opó¼nienia spowodowanego wy¿ej wymienionymi okoliczno¶ciami.3) Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.4) Zmiany postanowieñ zawartej umowy mog± nast±piæ w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 455 ustawy Pzp. 5) Zmiany postanowieñ zawartej umowy mog± nast±piæ wy³±cznie za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie w formie aneksu do umowy pod rygorem niewa¿no¶ci.6) Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest podpisanie sporz±dzonego przez strony Protoko³u konieczno¶ci okre¶laj±cego przyczyny zmiany. Protokó³ konieczno¶ci bêdzie za³±cznikiem do aneksu zmieniaj±cego umowê.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-14 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. 5) Sposób z³o¿enia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-14 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-12

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wraz z ofert± – za³±cznik nr 1 do SWZ wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, chyba ¿e zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych a wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w odniesieniu do wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie, jak równie¿ w odniesieniu do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby; w przypadku wskazania przez wykonawcê dostêpno¶ci ww. dokumentów pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez zamawiaj±cego dokumentów.2) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy i podmiotu udostêpniaj±cego zasoby chyba, ¿e umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 1.3) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. 4) O¶wiadczenie wykonawcy, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania – za³±cznik nr 2 do SWZ.5) O¶wiadczenie wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne z wykorzystaniem wzoru – za³±cznik nr 3 do SWZ.6) W przypadku, o którym mowa w pkt. 5.2. SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) – za³±cznik nr 4 do SWZ.7) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach innych podmiotów zgodnie z art. 118 ustawy Pzp - za³±cznik nr 5 do SWZ.
2021-04-16 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.