eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Usługi sokolnicze



Ogłoszenie z dnia 2022-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi sokolnicze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Skarb Państwa- Jednostka Wojskowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi sokolnicze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-238d0118-7dc7-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00034036

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie przetargowe prowadzone jest za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot. Zmiany ogłoszenia, wyjaśnienia treści SWZ, składanie ofert oraz komunikacja między Wykonawcą a Zamawiającym odbywać się będzie poprzez platformę. Uczestnictwo w postepowaniu wymaga założenia konta użytkownika w sposób określony w „Regulaminie platformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)”, dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin. Korzystanie z platformy jest bezpłatne.

Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego (certyfikat zainstalowany w e-dowodzie).
Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.
Zamawiający rekomenduje następujący format przesyłanych danych: .pdf .doc .docx .rtf .xls .odt. ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip .7Z .
Wśród formatów powszechnych, a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po ich podpisaniu. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.
W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy zakupowej, Wykonawca może złożyć podpis na dwa sposoby:
1. bezpośrednio na dokumencie przesłanym do Zamawiającego,
2. dla całego pakietu dokumentów składających się na ofertę.
Sposób złożenia oferty został opisany w instrukcji dostępnej dla Wykonawców pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert .
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie formularzy, które stanowią załączniki do SWZ.


Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej (platformazakupowa.pl):

13.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
13.2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
13.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
13.4. włączona obsługa JavaScript,
13.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
13.6. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
13.7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z przetwarzaniem danych osobowych Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych jest: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, 98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Łasku jest Pan Paweł Rogala, tel. 261 554 639, email: p.rogala@ron.mil.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Usługi sokolnicze, nr referencyjny 15/TP2/2022.
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”.
5. Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania danych osobowych Wykonawcy lub osób występujących w jego imieniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Wykonawcy przysługuje:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9. Wykonawcy nie przysługuje:
−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 15/TP2/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 542880,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa ograniczająca występowanie ptaków i dzikich zwierząt na terenie lotniska wojskowego 32. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Łasku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. metody płoszenia ptactwa, czas pracy, zakres obowiązków sokolnika, narzędzia używane w realizacji zadania, maksymalna ilość godzin do zrealizowania w danym roku itp.) zawiera załącznik nr 9 do SWZ.
Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części ze względu na jednorodny charakter prac, które ze względów organizacyjnych, powinny być wykonane przez jednego Wykonawcę.

Dokładny harmonogram czasu pracy sokolnika będzie ustalany w trakcie realizacji umowy, uwzględniając wymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczania wszystkich operacji lotniczych, prowadzonych zarówno w dni robocze, jak i w dni wolne od pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77600000-6 - Usługi myśliwskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT.
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia ( z zastrzeżeniem zmian, zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ) .
Cena jednostkowa netto to wartość jednej roboczogodziny (1rbg) świadczenia usługi sokolniczej w danym roku (odpowiednio za 2022 r. lub 2023 r.) bez uwzględnienia kwoty podatku VAT.
Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.
Cena jednostkowa brutto to wartość jednej roboczogodziny świadczenia usług sokolniczych w danym roku (odpowiednio za 2022 r. lub 2023 r.), zawierająca kwotę podatku VAT.



Podstawą oceny i porównania ofert w kryterium: cena oferty (stanowi średnia arytmetyczna cen jednostkowych brutto zadeklarowanych w formularzu ofertowym (wg zał. nr 1 do SWZ) w 2022 r. i 2023 r., skalkulowana według poniższego wzoru:
cena oferty = (𝐜𝐞𝐧𝐚 𝟏𝐫𝐛𝐠𝟐𝟎𝟐𝟐 𝐫.+𝐜𝐞𝐧𝐚 𝟏𝐫𝐛𝐠𝟐𝟎𝟐𝟑 𝐫.) :2

Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w Formularzu ofertowym ̶ załącznik nr 1 do SWZ.
Przy wyliczaniu poszczególnych wartości netto i brutto należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny. Kwoty wykazane w ofercie zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, opisane w SWZ:


A - kryterium „cena oferty” 60%
B - kryterium „ilość ptaków drapieżnych” 20% (zaoferowania większej ilości zwierząt niż 6) - warunkiem ubiegania się o udzielenie zamówienia (patrz ROZDZIAŁ 6. pkt 4.3.1. SWZ) jest dysponowanie min. 6 ptakami drapieżnymi zarejestrowanymi we właściwym terytorialnie Starostwie Powiatowym zgodnie z Rozporządzeniem Rady (WE) nr 338/97 z dnia 9 grudnia 1996 r. w sprawie ochrony dzikiej fauny i flory w drodze regulacji handlu nimi,
C- kryterium „ilość psów” 20% (zaoferowana większa ilość zwierząt niż 1) - warunkiem ubiegania się o udzielenie zamówienia (patrz ROZDZIAŁ 6. pkt 4.3.2. SWZ) jest dysponowanie min. 1 psem rasy Border Collie lub równoważnym (pies należący do grupy psów pasterskich i zaganiających, pies pracujący.
Wartość punktową przyznawaną ofertom Zamawiający opisał w rozdziale 16 SWZ- Opis kryteriów oceny ofert.
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria: A, B i C) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.
Jeżeli wybór najkorzystniejszej oferty będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej liczbie punktów, Zamawiający wybierze ofertę o niższej cenie.
Jeżeli wybór najkorzystniejszej oferty będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych.
Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: „ilość ptaków drapieżnych”

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: "ilość psów"

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112-117 ustawy Pzp:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi posiadać zezwolenie na wykorzystywanie ptaków łowczych do działań komercyjnych, wydane na podstawie ustawy o ochronie przyrody z dnia 16 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 1098 z późn. zm.).
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa.
4.1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na płoszeniu ptactwa na lotniskach metodą sokolniczą o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto świadczoną w przez okres min. 6 miesięcy , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
4.2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi dysponować narzędziami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tj.:
4.2.1. min. 1 pistolet hukowy,
4.2.2. min. 1 dźwiękowy odstraszacz ptaków,
4.2.3. min. 1 lornetka lub/i luneta
4.3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi dysponować zwierzętami, które będą wykorzystywane w trakcie realizacji zamówienia:
4.3.1. min. 6 sztuk ptaków drapieżnych;
4.3.2. min. 1 pies rasy Border Collie lub równoważny (pies należący do grupy psów pasterskich i zaganiających, pies pracujący).
Zwierzęta, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, muszą być zarejestrowanie we właściwym terytorialnie Starostwie Powiatowym zgodnie z Rozporządzeniem Rady (WE) nr 338/97 z dnia 9 grudnia 1996 r. w sprawie ochrony dzikiej fauny i flory w drodze regulacji handlu nimi.
4.4. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje min. 1 osobą posiadającą zezwolenie na łowienie zwierzyny przy użyciu ptaka łowczego wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie warunków i trybu wydawania zezwoleń na łowienie zwierzyny przy użyciu ptaków łowczych z dnia 18 kwietnia 2005 r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 69, poz. 621), tzw. sokolnik.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia, które potwierdzają, że Wykonawca na dzień składania ofert:
1.1. nie podlega wykluczeniu,
1.2. spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. Oświadczenia dotyczące należy złożyć wg wzoru załącznika nr 2 do SWZ.
3. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu.
5.Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
5.1. zezwolenie na wykorzystywanie ptaków łowczych do działań komercyjnych, wydane na podstawie ustawy o ochronie przyrody z dnia 16 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 1098 z późn. zm.);
5.2. wykaz usług – wg wzoru z załącznika nr 6 do SWZ zawierający informacje dotyczące rodzaju i wartości wykonanych lub wykonywanych usług, daty i miejsca realizacji i informacją o podmiotach na rzecz których usługi te są lub były wykonywane należycie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje potwierdzające ich prawidłowe i terminowe wykonanie, protokoły odbioru, itp.), na podstawie wymagań określonych w pkt. 4.1. ROZDZIAŁU 6. SWZ;
5.3. wykaz narzędzi – wg wzoru z załącznika nr 7 do SWZ zawierający spis narzędzi i zwierząt, które będą wykorzystane przy realizacji zamówienia, z uwzględnieniem wymagań określonych w pkt 4.2. i 4.3. ROZDZIAŁU 6. SWZ;
5.4. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, wymaganych przez Zamawiającego w pkt 4.4. ROZDZIAŁU 6. SWZ, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzony wg wzoru − załącznik nr 8 do SWZ);
5.5. zezwolenie na łowienie zwierzyny przy użyciu ptaka łowczego wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie warunków i trybu wydawania zezwoleń na łowienie zwierzyny przy użyciu ptaków łowczych z dnia 18 kwietnia 2005 r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 69, poz. 621) wystawione na rzecz osoby wskazanej do realizacji zamówienia publicznego w wykazie osób jako osoba skierowana do realizacji usługi.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych, tj. dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i załączniki:
1.1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem – załącznik nr 1 do SWZ;
1.2. oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu przygotowany zgodnie ze wzorem – załącznik nr 2 do SWZ;
1.3. oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ (jeśli dotyczy) składają także odrębnie:
1.3.1.każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; w takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
1.3.2.podmiot udostępniający, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy;
1.4. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – według załącznika nr 3 do SWZ - dotyczy Wykonawców polegających na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp.
1.5. oświadczenie podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ - jeśli dotyczy
1.6. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów, złożone w oryginale albo w formie cyfrowego odwzorowania – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania- jeśli dotyczy.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Jeżeli dokumenty składane wraz z ofertą są wystawione w języku obcym, Wykonawca załącza ich tłumaczenie.
3. Treść i forma złożenia oferty musi odpowiadać warunkom zamówienia, określonym przez Zamawiającego w niniejszym dokumencie.
4. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego (certyfikat zainstalowany w e-dowodzie).
Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.
6. Zamawiający rekomenduje następujący format przesyłanych danych: .pdf .doc .docx .rtf .xls .odt. ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
7. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip .7Z .
8. Wśród formatów powszechnych, a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
9. Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po ich podpisaniu. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.
10. Zamawiający będzie badał czy wobec podwykonawcy, niebędącego jednocześnie podmiotem udostępniającym zasoby zachodzą podstawy wykluczenia wskazane w rozdziale 9 SWZ. Wykonawca zobowiązany jest wtedy na wezwanie Zamawiającego przedstawić oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp i inne podmiotowe środki dowodowe dotyczące tego podwykonawcy. W przypadku gdy okaże się, że wobec podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia Zamawiający wymaga aby Wykonawca w określonym terminie zastąpił tego podwykonawcę pod rygorem niedopuszczenia podwykonawcy do realizacji danej części zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku zobowiązani są ustanowić lidera/pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Powyższe nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej/ zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp zostanie uznany za spełniony jeśli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada te uprawnienia i zrealizuje usługę, do realizacji której uprawnienia te są wymagane.
3. W przypadku warunku dotyczącego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia – załącznik nr 2 do SWZ każdy z Wykonawców składa osobno.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy obowiązani są także złożyć wraz z ofertą oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
6. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w niniejszym rozdziale zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Informacje na temat rodzaju i zakresu zmian umowy i warunków ich wprowadzenia Zamawiający zawarł we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot w zakładce przedmiotowego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-02 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-03

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji w celu ulepszenia ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakończeniu negocjacji zaproszenia wykonawców do składania ofert dodatkowych.
Zgodnie z treścią art. 288 ust. 1 ustawy Pzp zastrzega sobie prawo do zaproszenia do negocjacji maksymalnie trzech Wykonawców, których oferty przedstawiają najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, obliczony na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w rozdziale 16. SWZ.
W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji, Zamawiający poinformuje równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty, o Wykonawcach:
1. których oferty nie zostały odrzucone oraz punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji;
2. których oferty zostały odrzucone;
3. którzy nie zostali zakwalifikowani do negocjacji, oraz punktacji przyznanej ich ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji,
- podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
Prowadzone negocjacje mają poufny charakter. Żadna ze stron nie może, bez zgody drugiej strony, ujawniać informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem.
Negocjacje nie mogą prowadzić do zmiany treści SWZ i mogą dotyczyć wyłącznie tych elementów oferty Wykonawcy, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny oferty.
Po zakończeniu negocjacji z wszystkimi Wykonawcami, Zamawiający informuje o tym fakcie uczestników negocjacji oraz zaprasza ich do składania ofert dodatkowych.
Zamawiający w przypadku przeprowadzenia negocjacji informuje równocześnie wszystkich wykonawców, których oferty złożone w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nie zostały odrzucone, o zakończeniu negocjacji oraz zaprasza ich do składania ofert dodatkowych.
Termin na złożenie ofert dodatkowych nie może być krótszy niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do składania ofert dodatkowych.
Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegających ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez Zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji.
Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
Oferta przestaje wiązać Wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji.
Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu.
Jeżeli Wykonawca nie złoży oferty dodatkowej, Zamawiający do wyboru i oceny oferty przyjmie wskazane przez Wykonawcę wartości wskazane w ofercie podstawowej (pierwotnej).
Gdy Zamawiający nie zdecyduje się na prowadzenie negocjacji, dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria określone w SWZ:
kryterium „cena oferty” A - 60%
kryterium „ilość ptaków drapieżnych” B - 20%
kryterium „ilość psów” C - 20%

Sposób obliczenia ceny:
Podstawę oceny i porównania ofert w kryterium: cena oferty (stanowi średnia arytmetyczna cen jednostkowych brutto zadeklarowanych w formularzu ofertowym (wg zał. nr 1 do SWZ) w 2022 r. i 2023 r., skalkulowana według poniższego wzoru:
cena oferty = (𝐜𝐞𝐧𝐚 𝟏𝐫𝐛𝐠𝟐𝟎𝟐𝟐 𝐫.+𝐜𝐞𝐧𝐚 𝟏𝐫𝐛𝐠𝟐𝟎𝟐𝟑 𝐫.) :2

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

-Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej, zwrotu kosztów postępowania.
-Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogu elektronicznego do oferty.
-Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
-Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na postawie stosunku pracy stosownie do art.95. ani nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust.2 pkt 2.
-Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamówienie z uwagi na jednolity charakter prac musi być wykonywana przez jednego Wykonawcę i z uwagi na powyższe nie podlega dzieleniu na części.
I. Przedmiot zamówienia będzie realizowany od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r. z zastrzeżeniem możliwości skrócenia terminu realizacji umowy do 31.12.2022 r. w przypadkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ w §2.
Dokładny harmonogram czasu pracy sokolnika będzie ustalany w trakcie realizacji umowy, uwzględniając wymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9 do SWZ.

II. Udostępnienie zasobów przez podmiot udostępniający.
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie ze wzorem – załącznik nr 2 do SWZ
5. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
III. Podwykonawstwo:
1. Zamawiający nie nakłada obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie zadania, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli tych podwykonawców.
Więcej informacji zawiera rozdział 8 SWZ.
IV. Dokumenty zastrzeżone Wykonawca wydziela (umieszczając je w osobnym pliku) i oznacza jako „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznacza, że wszelkie składane oświadczenia i przedłożone dokumenty są jawne bez zastrzeżeń.
Wykonawca zastrzegający informacje zawarte w swojej ofercie musi załączyć uzasadnienie, dlaczego nie mogą być one udostępnione innym podmiotom.
Zastrzeżenie dokumentów dokonane bez uzasadnienia, będzie traktowane jako bezskuteczne.
Dodatkowe informacje na temat warunków postępowania zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia i załączniki do niej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.