Ogłoszenie z dnia 2022-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00315317/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
- 2021/BZP 00325830/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa oleju opałowego dla potrzeb Urzędu Gminy
w Jaśliskach oraz Szkoły Podstawowej w Jaśliskach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAŚLISKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180515339
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 171
1.5.2.) Miejscowość: Jaśliska
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-485
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@jasliska.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasliska.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://jasliska.biuletyn.net/?bip=1&cid=1092&bsc=N1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa oleju opałowego dla potrzeb Urzędu Gminyw Jaśliskach oraz Szkoły Podstawowej w Jaśliskach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e20263f-5d1f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00033923
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00315317/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa oleju opałowego w roku 2022:
a) do budynku Szkoły Podstawowej w Jaśliskach - około 28 000,00 dm3 (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy dm3),
b) do budynku Urzędu Gminy Jaśliska - około 14 000,00 dm3 (słownie: czternaście tysięcy dm3).
3. 2. Zamawiający zastrzega, że podane powyżej ilości litrów oleju są szacunkowe. Zamawiający będzie sukcesywnie dokonywał zakupów odpowiednich ilości oleju na podstawie faktycznych potrzeb. Zamawiający zastrzega, że wartość zamówienia może ulec zmianie.
3. 3. Wielkość dostawy będzie określał każdorazowo Dyrektor Szkoły lub pracownik UG Jaśliska, przy czym minimalna ilość jednorazowego zamówienia oleju opałowego wynosić będzie 3 000,00 dm3 (słownie: trzy tysiące dm3) łącznie dla UG w Jaśliskach i SP w Jaśliskach. Dostawa paliw realizowana będzie stosownie do potrzeb ww. odbiorców, każdorazowo na ich wniosek przekazany w formie faksu lub poczty elektronicznej, określający ilość dostawy - wniosek zgłaszany będzie w godzinach 7:00 - 15:00 dnia poprzedzającego dostawę.
3. 4. Wykonawca dokona dostawy oleju będącego przedmiotem zamówienia nie później niż w terminie 3 dni od złożenia Zamówienia.
3. 5. Wykonawca określi numery telefonów kontaktowych i numery faksów niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
3. 6. Olej dostarczany będzie transportem Wykonawcy do kotłowni oraz zbiorników poszczególnych odbiorców wymienionych w pkt 3.3, w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00.
3. 7. Załadunek, rozładunek oraz transport zostanie ujęty w cenie jednostkowej oleju.
3. 8. Olej opałowy dostarczany będzie transportem Wykonawcy w cysternach samochodowych zgodnie z przepisami dotyczącymi przewozów i oznaczonych odpowiednimi tablicami informacyjnymi z numerami identyfikacyjnymi niebezpieczeństwa i materiału. Cysterny muszą być wyposażone w legalizowane przepływomierze. Zamawiający ma prawo kontrolowania plomb i cech legalizacyjnych licznika. Na żądanie Zamawiającego kierowca autocysterny musi okazać aktualne świadectwo legalizacji urządzenia.
3. 9. Pomiar i ilość dostarczonego oleju opałowego odbywać się będzie legalizowanym licznikiem w temperaturze referencyjnej 15°C na cysternie dowożącej olej opałowy.
3. 10. Każda dostawa winna być ubezpieczona przez Wykonawcę na jego koszt w zakresie odpowiedzialności cywilnej.
3. 11. Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość oleju opałowego, zgodnie z charakterystyką techniczną określoną dla przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 4 do SWZ.
3. 12. W przypadku zmiany ceny oleju Wykonawca do faktury dołączy dokument potwierdzający wzrost lub obniżkę ceny u producenta, w stosunku do ceny hurtowej producenta jaka obowiązywała poprzednio. Dokumentem potwierdzającym wartość wzrostu lub obniżki ceny hurtowej u producenta, może być wydruk internetowy ze strony internetowej producenta kształtujący wzrost lub obniżkę cen z dnia na podstawie którego wprowadza się zmiany ceny,
3. 13. Miejsce realizacji: Gmina Jaśliska
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160860,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160860,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160860,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARGE Paliwa sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 679-29-16-969
7.3.3) Ulica: ul. Wielicka 22A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160860,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju opałowego dla Sądu Rejonowego w Kielcach w sezonie grzewczym 2025/2026"
- "DOSTAWA LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO NA POTRZEBY GMINY WARTKOWICE"
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.