Ogłoszenie z dnia 2021-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00013848/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00033910 z dnia 2021-04-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271806983
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plebiscytowa 19
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-035
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 6032200
1.5.8.) Numer faksu: 326032201
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wfosigw.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wfosigw-katowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72b55d2a-7ce7-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033910
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000707/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i dodatkowym wyposażeniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013848/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZA/264/3/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 40 sztuk komputerów osobistych typu All In One.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 206569,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa - 20 sztuk notebook i 5 sztuk tabletów.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213200-7 - Komputer tablet
4.5.5.) Wartość części: 112328,03 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186960,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192864,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192864,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Velvero Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123306119
7.3.3) Ulica: Polan 8B
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-830
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192864,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110577,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110577,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110577,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Velvero Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123306119
7.3.3) Ulica: Polan 8B
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-830
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110577,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
2021-04-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch edycji szkolenia pn. "Cyberbezpieczeństwo w administracji publicznej - jak skutecznie chronić dane i systemy w Urzędzie"
- Zakup i dostawa urządzeń sieciowych dla wybranych lokalizacji BTS systemu cyfrowej łączności radiowej TETRA
- Wykonanie przedsięwzięć niskoemisyjnych w jednorodzinnych budynkach mieszkalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu "STOP SMOG w GZM ..."
- Opracowanie wielowariantowej ekspertyzy przyrodniczo-krajobrazowej, związanej z eksploatacją węgla kamiennego i metanu dla połączonych złóż: "Piast-Ziemowit", "Murcki-Staszic" oraz "Wesoła"
- Dostawa komputerów i bibliotek taśmowych
- Przeprowadzenie kursu ,,Prawa jazdy kategorii C,C+E" dla uczniów w ramach projektu ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start" w Zespole Szkół nr 7 im. Stanisława Mastalerza w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie nowo utworzonych miejsc dla dzieci w Żłobku Gminnym "Lubisiowa Kraina" w Lubiczu Górnym w ramach programu AKTYWNY MALUCH 2022-2029.
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ"
- Dostawa zestawów komputerowych oraz laptopów na potrzeby Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- Dostawa komputerów i bibliotek taśmowych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Rybnika
- Dostawa tabletu
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.