eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Remont wewnątrz zabytkowego Zespołu Synagogalnego we Włodawie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00033770 z dnia 2021-04-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont wewnątrz zabytkowego Zespołu Synagogalnego we Włodawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum - Zespół Synagogalny we Włodawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000900672

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czerwonego Krzyża 7

1.5.2.) Miejscowość: Włodawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: (82) 57 22 178, 508 772 634, 538412654

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@muzeumwlodawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumwlodawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mplwwlodawa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=92

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont wewnątrz zabytkowego Zespołu Synagogalnego we Włodawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21d054fb-8037-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033770

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014677/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont wewnątrz zabytkowego Zespołu Synagogalnego we Włodawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalnegy Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowane z Europejskiego Funduszu Regionalnego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014753/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG/230-1/21]

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3570275 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Remont wnętrz Synagogi Wielkiej oraz Synagogi Małej w Muzeum – Zespole Synagogalnym we Włodawie Zakres prac remontowych we wnętrzu Wielkiej Synagogia) Remont babińców w tym przystosowanie jednego z babińców na nowa salę ekspozycyjnąb) Remont sal wystawowych (w tym wymiana podłogi wraz z legarami, remont schodów prowadzących do zabytkowego Aron ha Kedeszu), sanitariatów, holu głównego, magazynów muzealnychc) Wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej w całym budynku.d) Wymianę wewnętrznych instalacji elektrycznych w całym budynku (oświetlenie, gniazda, sieć teleinformatyczna i LAN).e) Modernizacja instalacji c.o. w całym budynku i instalacji wod-kan.Zakres prac remontowych we wnętrzu Małej Synagogia) Remont sali głównej synagogi i sali wystawowych, sanitariatów i holu głównegob) Instalacja windyc) Wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej w całym budynku.f) Wymianę wewnętrznych instalacji elektrycznych w całym budynku (oświetlenie, gniazda, sieć teleinformatyczna i LAN).g) Modernizacja instalacji c.o. w całym budynku (w tym wymiana grzejników) i instalacji wod-kan.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44220000-8 - Stolarka budowlana

44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45313100-5 - Instalowanie wind

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 3315804,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II : Remont wnętrz budynku Domu Pokahalnego oraz zagospodarowanie terenu przy Zespole Synagogalnym we WłodawieZakres prac remontowych Domu Pokahalnego:a) Remont holu głównego i schodów wewnętrznych ( w tym wymiana posadzki i schodów, wymiana balustrady), sali wystawowej, pomieszczeń administracyjno-biurowych i socjalnych, toalet, b) Wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej w całym budynku.c) Wymianę wewnętrznych instalacji elektrycznych w całym budynku (oświetlenie energooszczędne, gniazda, sieć teleinformatyczna i sieć LAN).a) Modernizacja instalacji c.o. i wod - kan.w całym budynku.TERENY PRZYLEGŁE – dalsze zagospodarowanie terenów zielonycha) wymiana ogrodzenia od strony zachodniej, wschodniej, południowej,b) modernizacja ogrodzenia od strony północnejc) dalsze zagospodarowanie terenów zielonych (zaprojektowanie nasadzeń krzewów i innych nowe nasadzeń, powiązanie zieleni przyległych terenów z projektowaną zielenią)d) utworzenie stref relaksu dla turystów (ławki, stojaki rowerowe itp.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44220000-8 - Stolarka budowlana

44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 1075635,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2996999,99

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2996999,99

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2996999,99

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FURMANEK RENEWAL Sp. z o. o. S.K.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-24-37-273

7.3.3) Ulica: ul. Świętokrzyska 9

7.3.4) Miejscowość: Daleszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 26-021

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2996999,99

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 977000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1038120,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9777000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FURMANEK RENEWAL Sp. z o. o. S.K.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-24-37-273

7.3.3) Ulica: ul. Świętokrzyska 9

7.3.4) Miejscowość: Daleszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 26-021

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 977000,99

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-15
2021-04-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.