Ogłoszenie z dnia 2023-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00478382/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
- 2023/BZP 00015037/01 - Wynik z dnia 2023-01-09
- 2023/BZP 00033640/01 - Wynik z dnia 2023-01-16
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawy artykułów jednorazowych w okresie 1 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ŚWIĘTOKRZYSKIE CENTRUM RATOWNICTWA MEDYCZNEGO I TRANSPORTU SANITARNEGO W KIELCACH
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291150544
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Świętego Leonarda 10
1.4.2.) Miejscowość: Kielce
1.4.3.) Kod pocztowy: 25-311
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: scrmits@post.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.scrmits.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00033701
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00033640
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.1. Postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania/części postępowania Przed zmianą:
Po zmianie:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - OFERTY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1. Liczba otrzymanych ofert lub wniosków Przed zmianą:
Po zmianie:
1
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.2. Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców Przed zmianą:
Po zmianie:
1
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.3. Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego Przed zmianą:
Po zmianie:
0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.4. Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG Przed zmianą:
Po zmianie:
0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.5. Liczba ofert odrzuconych Przed zmianą:
Po zmianie:
0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.6. Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt Przed zmianą:
Po zmianie:
0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem Przed zmianą:
Po zmianie:
592693,98
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem Przed zmianą:
Po zmianie:
592693,98
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
592693,98
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.5. Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
ARMED Dystrybucja Sprzętu Medycznego Tomasz Podesek
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość Przed zmianą:
Po zmianie:
Busko-Zdrój
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4 Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy Przed zmianą:
Po zmianie:
Mały przedsiębiorca
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
Po zmianie:
6550002119
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy Przed zmianą:
Po zmianie:
2022-12-23
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej Przed zmianą:
Po zmianie:
592693,98
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Po zmianie:
Okres realizacji - miesiące
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
Po zmianie:
12
INNE PRZETARGI Z KIELC
- 13/TP/2025"Kompleksowa usługa prania bielizny ogólnoszpitalnej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Kielcach im. Św. Jana Pawła II."
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.01.2026r. do 30.06.2026r.
- Dostawa chemicznych środków czystości, artykułów gospodarczych i higienicznych do obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2026
- Modernizacja dachu i elewacji budynku WOMP w Kielcach - postępowanie powtórzone II
- Dostawa biurek z elektryczną regulacją wysokości dla Politechniki Świętokrzyskiej w związku z realizacją projektu pn. "Uczelnia przyjazna społeczności akademickiej" nr FERS.03.01-IP.08-0011/24
- "Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych typu SUV/Crossover z napędem Full Hybrid, wyprodukowanych w roku 2025, w ramach leasingu operacyjnego" - powt.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów do artroskopii
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą pieluchomajtek w 2026 roku
- Dostawy leków i materiałów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby magazynu leków gotowych Działu Farmacji Szpitalnej w SP ZOZ Szpitalu Specjalistycznym MSWiA w Jeleniej Górze w 2026 roku.
- Dostawy leków i materiałów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby magazynu leków gotowych Działu Farmacji Szpitalnej w SP ZOZ Szpitalu Specjalistycznym MSWiA w Jeleniej Górze w 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Powiatowego Zespołu Szpitali II
- Sukcesywne dostawy artykułów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SPZOZ w Ciborzu
więcej: Akcesoria ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





