eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Powiększamy Skatepark - Słupsk miastem dla rowerów - Słupski budżet obywatelski 2021

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-04-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00033649 z dnia 2021-04-15

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Powiększamy Skatepark – Słupsk miastem dla rowerów – Słupski budżet obywatelski 2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000330223

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szczecińska 99

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sosir@sosir.slupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sosir.slupsk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Powiększamy Skatepark – Słupsk miastem dla rowerów – Słupski budżet obywatelski 2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f36550e4-9d36-11eb-b7a8-ba075a5bf367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033649

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000845/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Powiekszamy Skatepark - Słupsk miastem dla rowerów - Słupski Budżet Obywatelski 2021

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/sosir_slupsk

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sosir_slupsk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwemplatformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sosir_slupsk2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia jest Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji, mający siedzibę pod adresem: ul. Szczecińska 99, 76-200 Słupsk.2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących danych Zamawiającego, wysyłając email na adres: iod@sosir.slupsk.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora (jak wyżej).3) Dane Wykonawcy będą przetwarzane w celach związanych z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz w ogłoszeniach BZP.4) Podstawą prawną ich przetwarzania jest zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu, art. 6 ust. 1 lit. B, c RODO oraz następujące przepisy prawa:a) ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zmianami, dalej ustawa PZP;b) ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 r., poz. 164 ze zm.).5) Odbiorcami danych Wykonawcy będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego oraz podmioty, z którymi Zamawiający zawarł umowy lub porozumienia w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych oraz świadczenie obsługi prawnej na jego rzecz. 6) Dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego mogą być przekazywane wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne (art. 18 ustawy PZP).7) Ograniczenie dostępu do danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ustawy Pzp).8) Dane Wykonawcy będą przetwarzane, zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy i czasu wynikającego z obowiązku archiwizacji.9) Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienie publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów wskazanych w pkt. 1.6.2.4.10) W odniesieniu do danych osobowych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:11) Wykonawcy przysługują następujące uprawnienia:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do jego danych osobowych;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jego danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 12) Wykonawcy nie przysługuje:a) W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) Prawo do przenoszenia danych osobowych, w o którym mowa w art. 20 RODO;c) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 13) Administrator na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz po jego zakończeniu przetwarza dane osobowe (w tym je udostępnia) w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem stosując jednocześnie dodatkowe zabezpieczenia praw i wolności osób, których dane dotyczą, w przypadku przetwarzania danych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa.14) Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SOSIR.ZP-I.261.01.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 557100 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót związanych z wykonaniem zadania: ”Powiększamy Skatepark - Słupsk miastem dla rowerów – Słupski budżet obywatelski 2021”. W ramach inwestycji przewiduje się przebudowę istniejącego skateparku zlokalizowanego przy ul. Małcużyńskiego w Słupsku, na działce nr 857 obr.0010,10 jednostka ewidencyjna: 226301_1, Miasto Słupsk. W ramach inwestycji przewidziano między innymi:1) wykonanie dokumentacji projektowej kompleksowej przebudowy skateparku, obejmującą: projekt budowlany (zawierający wszystkie elementy projektu wykonawczego), specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych – w zakresie niezbędnym do wykonania wszystkich robót budowlanych i prawidłowego odbioru ich wykonania oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń administracyjnych celem wykonania inwestycji zgodnie z zamówieniem,2) Demontaż istniejących urządzeń – przeszkód prefabrykowanych, betonowych, mocowanych do istniejącej asfaltowej nawierzchni i wywiezienie ich na wskazane przez Zamawiającego miejsce w granicach miasta Słupsk.3) Przebudowa istniejących schodów żelbetonowych pomiędzy górnym i dolnym poziomem istniejącego skateparku.4) Naprawa wyrównanie istniejącej nawierzchni, rozbiórka istniejącego krawężnika betonowego i wykonanie w tym miejscu nowego krawężnika na ławie betonowej z oporem, o wysokości dostosowanej do nowej nawierzchni.5) Wykonanie nowej nawierzchni betonowej w postaci płyty gr. 15cm, zbrojonej, z wykorzystaniem istniejącej nawierzchni jako podbudowy.6) Wykonanie monolitycznych urządzeń:a) Bank mały, o podstawie 4,5x4,5 metra, podeście 1,5x1,5m na wysokości 0,70m. Krawędzie zewnętrzne wykończone kątownikiem.b) Poręcz prosta średnicy 8-10cm, L=6,0 metra, wys. 0.45m.c) A Frame długości 4,0m i szerokości 2,0m, wysokości od 0,25m do 0,60m0,80m. Krawędzie wykończone kątownikiem.d) Quater z zawrotką na połączeniu górnego poziomu Skateparku z poziomem dolnym, szerokości 2,50m, wysokości 1,60 metra wraz z poręczą prostą, z rury ocynkowanej. Przebudowa schodów w jeden równy zjazd, na pełną ich szerokość.e) Poręcz prosta średnicy 8-10cm, wysokości 0,35m i długości 4,0m, z rury ocynkowanej.f) Grindbox z rampą, wielkość 6,0x6,0m, podestem 3,0x1,6m i wysokości 1,60m.g) Manual Pad , długości 5,0 metra, szerokości 3,00 metra i wysokości 0,25m ze ścianką szerokości 0.60m i wys. 0,50m. Po krawędziach wykończony kątownikiem.h) Bank duży o szerokość podstawy 7,0x7,0m i podestem 1,5x1,5m wysokości 1,40m, z balustradami wys. 1,10m.i) Wulkan średnicy podstawy 2,0 m i wysokości 0,60 metra j) Piramida o szerokość podstawy 7,0x7,0m i podestem 1,5x1,5m wysokości 0,70m, wraz z murkiem przez całość długość piramidy, szerokości 50cm i wysokości 0,40m nad podest.7) Odprowadzenie wody opadowej z terenu Skateparku do istniejącej na terenie działki kanalizacji deszczowej,8) Wykonanie monitoringu Skateparku w postaci dwóch kamer na słupie stalowym wysokości 4,0 metra, z zasilaniem z istniejącej skrzynki.9) Wykonanie dwóch ławek, tzw. ławek młodzieżowych, bez oparcia, wykonanych w całości z rur stalowych ocynkowanych oraz dwóch koszy na śmieci zabezpieczonych antykorozyjnie, malowanych, nawiązujących do ławek młodzieżowych.10) Wykonanie wszystkich niezbędnych robót z tym związanych.11) Nawierzchnia betonowa wykonana winna być jako posadzka przemysłowa o grubości 20 cm z betonu C30/37, hydrotechnicznego W8, mrozoodporność F150 ze zbrojeniem postaci siatki zbrojeniowej. Wszystkie elementy łukowe muszą zostać wykonane w technologii torkretowania na mokro–beton nakładany metodą natryskową przy użyciu mieszanki recepturowej. Beton zacierany na gładko maszynami oraz pokrywany impregnatem. Szczeliny dylatacyjne o wymiarach pola dylatacyjnego maks. 5 m * 5 m na głębokości 1/3 grubości płyty lub nacięcia przeciwskurczowe dzielące ją na fragmenty gwarantujące zachowanie założonego celu, któremu ma służy. Krawędzie dylatacji frezowane i wypełnione sznurem dylatacyjnym oraz masą poliuretanową trwale plastyczną. Nawierzchnia powinna być: równa i gładka (dla osób poruszających się na deskorolce lub rolkach z kółkami o średnicy 44 - 59 mm nie może być żadnych odczuwalnych nierówności w nawierzchni jezdnej).12) Technologia wykonania urządzeń:- Konstrukcje z betony klasy C25/30, zbrojone, monolityczne, wykonywane na miejscu budowy, w technologii betonu torkretowanego. W miejscach, gdzie wymaga tego specyfikacja przeszkody należy wbetonować profil stalowy, który ma za zadanie chronić ich krawędzie. Rdzeń przeszkód o większych gabarytach stanowi wypełnienie ze styropianu min. EPS 200. - Elementy betonowe impregnowane,- Elementy stalowe ocynkowane ogniowo.13) Wszystkie wzorniki, szalunki do elementów łukowych oraz ściągaczki muszą być wykonane na maszynach CNC dla uzyskania jak najmniejszych odchyleń od docelowych gabarytów elementów. Krawędzie narażone na uszkodzenia mechaniczne, na których projekt nie przewiduje zabezpieczenia ich żadnym profilem stalowym powinny być fazowane. 14) Kamery IP z wydajnym algorytmem kompresji obrazu H.264 / H.265 zapewniającym czyste i bardziej płynne przesyłanie obrazu w maksymalnej rozdzielczości 1920 x 1080 (1080p). Możliwość zasilania PoE, zgodnie ze standardem 802.3af. Kamery winne posiada bardzo dobrą czułość, dedykowaną do słabych warunków oświetleniowych. Kamery winne być klasy szczelności min. IP67.2. Dokumentacja budowlana powinna być opracowana z zachowaniem należytej staranności oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa i normami.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do konsultacji z Wykonawcą na etapie projektowania zadania, pierwszej konsultacji przed przystąpieniem do opracowania koncepcji projektowej, natomiast kolejnych w trakcie prac. Termin konsultacji Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym.4. Zamawiający, na etapie realizacji robót budowlanych, wymaga, aby Wykonawca organizował cotygodniowe narady robocze z przedstawicielami Zamawiającego i Wykonawcy, przy udziale kierownika budowy. Zamawiający ustanowił Inwestora Zastępczego. Inwestor Zastępczy działa w granicach umocowania nadanego przez Zamawiającego. Inwestor Zastępczy sprawuje nadzór inwestorski nad wykonywaniem przedmiotu umowy.5. Przedmiot zamówienia obejmuje również sprawowanie nadzoru autorskiego oraz innych czynności przypisanych obowiązkom Projektanta, w tym na miejscu budowy. 6. Wykonawca we własnym zakresie, własnym kosztem i staraniem pozyska wszelkie potrzebne materiały, badania i uzgodnienia do wykonania dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia, w tym m.in.: wszelkie uzgodnienia branżowe, wypisy z ewidencji gruntów, mapy do celów projektowych, itp.7. Urządzenie skateparku musi być zgodne z wszelkimi wymaganiami aktualnej normy PN-EN 14974:2019-07 „Skateparki – wymagania bezpieczeństwa i metody badań” lub równoważną.13. Zamawiający przewiduje wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, o których mowa w art. 95 pzp.1) Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 pzp wymaga, aby całość robót nawierzchniowych pod nadzorem kierownika budowy była wykonywana przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.). Powyższy obowiązek nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r, Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.). Wykonawca w dniu przekazania placu budowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę zgodnie z niniejszym punktem.2) Zamawiający, w trakcie realizacji zamówienia, ma prawo do weryfikacji wiarygodności złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z § 4 ust. 20 wzoru umowy. W przypadku niespełnienia tych wymagań Zamawiający przewiduje sankcje wymienione w § 15 ust. 10 wzoru umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:d) zdolności technicznej lub zawodowej:dotyczące Wykonawcy:Wykonawca musi się wykazać doświadczeniem w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w wykonaniu co najmniej 2 zadań polegających na budowie żelbetowych elementów w technologii torkretowania o wartości każdego zadania nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto.Należycie wykonane oznacza w szczególności: wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.Jako zadanie wykonane - należy rozumieć wykonane roboty dla których wystawiono Świadectwo Przejęcia lub Protokół odbioru robót lub równoważny dokument w przypadku zamówień, w których nie wystawiano Świadectwa Przejęcia.Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż PLN Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania.dotyczące osób: Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie im powierzona osoba proponowana do pełnienia funkcji - Kierownik Budowywymagana liczba osób: 1 minimalne kwalifikacje: posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisówdoświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego jako Kierownik budowy lub kierownik robót oraz posiadający  doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji co najmniej jednej budowy lub przebudowy nawierzchni betonowej. Osoba proponowana do pełnienia funkcji Projektanta branży konstrukcyjno – budowlanej,wymagana liczba osób: 1minimalne kwalifikacje: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;doświadczenie zawodowe: minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania oraz doświadczenie w wykonaniu minimum 1 (jednego) projektu w zakresie budowy, przebudowy Skateparku w technologii betonu torkretowanego.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.Kierownik budowy oraz kierownicy robót powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220).Zamawiający uzna za spełnione wymagania w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wymienionych powyżej, jeżeli przedstawione osoby będą posiadały uprawnienia tożsame wydane w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej.Wykonawca będzie obowiązany zaangażować w ramach zawartej umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia oraz umówionego wynagrodzenia również inne wymagane przepisami prawa osoby, o ile okaże się to konieczne dla realizacji przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dopuszcza zmianę osób biorących udział w wykonaniu niniejszego zamówienia (imiennie wskazanych do realizacji zamówienia), która może nastąpić za zgodą Zamawiającego, na pisemny wniosek Wykonawcy lub na żądanie Zamawiającego, wskazujący powody i konieczność dokonania takiej zmiany, a przedstawiony do zmiany we wniosku kandydat na to stanowisko musi spełniać odpowiednio warunki udziału w niniejszym postępowaniu, zgodnie z punktem 5.1.2)d) niniejszej SIWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:a) oświadczenie wykonawcy potwierdzające aktualność informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz ktorego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do IDW.b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do IDW.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie wskazanym przez Zmawiającego w SWZ - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do IDW. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do IDW.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie:a) zmiany harmonogramu wykonania robót w miarę potrzeb z zastrzeżeniem terminu końcowego, zaktualizowany harmonogram bez zmiany terminu końcowego nie wymaga wprowadzenia aneksu, a jedynie zgody Zamawiającego;b) zmiany terminu: w przypadku wystąpienia siły wyższej powodującej obiektywną niemożliwość realizacji umowy w określonym terminie, decyzji Zamawiającego zmieniającymi termin zakończenia robót w związku z okolicznościami nie mającymi związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, a wynikającymi z prowadzonej przez Zamawiającego działalności, napotkania na nieruchomości, na której prowadzone są roboty budowlane, warunków fizycznych bądź przedmiotów mających wpływ na wydłużenie procesu inwestycyjnego, konieczności wykonania robót dodatkowych, które nie zostały ujęte w dokumentacji projektowej, które ze względu na swoje rozmiary i zakres mogą spowodować przesunięcie terminu zakończenia robót,c) wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania treści umowy do obowiązującego prawa;d) zmiany osób uprawnionych do koordynowania, kontroli oraz odbiorów prac będących przedmiotem umowy.2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/sosir_slupsk w myśl Ustawy na stronie internetowej prowadzonego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-30 15:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

6. Termin wykonania zamówienia.1. Zamówienie należy zrealizować w następujących terminach:1) wykonanie kompleksowej dokumentacji budowlanej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę: zamówienie należy zrealizować w terminie 90 dni od daty zawarcia umowy2) wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych wraz z oddaniem obiektu do użytkowania: zamówienie należy zrealizować w terminie 90 dni od daty uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę
2021-04-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.