eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pierzchnica › "Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Pierzchnicy- etap III"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Pierzchnicy- etap III”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pierzchnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010607

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Urzędnicza 6

1.5.2.) Miejscowość: Pierzchnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-015

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 370 56 00

1.5.8.) Numer faksu: 41 353 81 07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@pierzchnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pierzchnica.bip.jur.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.pierzchnica.bip.jur.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Pierzchnicy- etap III”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2beedff6-658e-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00033517

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013578/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Pierzchnicy (etap III) i budowa kanalizacji sanitarnej w Gumienicach i Pierzchnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot Zamówienia współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW) w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00441425/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI. 271.16.2022.MP1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1218569,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oczyszczalni ścieków w Pierzchnicy - etap III
I. Roboty w branży konstrukcyjno- budowlanej:
1.Roboty rozbiórkowe
2.Zagospodarowanie terenu
3.Posadowienie pompowni
4.Fundamenty pod pompownię
5.Budynek socjalno- techniczny
II. Roboty w branży elektrycznej:
1.Prace ziemne związane z układaniem kabli, przewodów, orurowania kablowego, koryta kablowe
2.Przełącznik rodzaju pracy + wppoż
3.Rozbudowa rozdzielnicy RT i R2
4.Rozdzielnica R1
5.Montaż osprzętu + podłączenie urządzeń
6.Instalacja połączeń wyrównawczych + instalacja odgromowa
7.Pomiary
III. Roboty w branży sanitarnej i technologicznej:
1.Wykonanie instalacji sanitarnych
2.Przepięcie istniejącego wodociągu
3.Wykonanie rurociągów międzyobiektowych
4.Wyposażenie technologiczne pompowni ścieków
5.Roboty technologiczne w pomieszczeniu sitopiaskownika
6.Wykonanie instalacji AKPiA
IV. Rozruch technologiczny oczyszczalni ścieków (rozruchu oczyszczalni należy dokonać w porozumieniu z firmą która wykonała I i II Etap rozbudowy oczyszczalni), włączenie do użytkowania i osiągnięcie efektu ekologicznego.
i uzyskanie wszelkich niezbędnych zezwoleń na użytkowanie oczyszczalni ścieków, w tym budynku socjalno-technicznego.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a)przeprowadzenie przy udziale Zamawiającego prób, rozruchu technologicznego oczyszczalni, oraz wymaganych badań zakończonych wynikiem pozytywnym w zakresie parametrów wymaganych obowiązującymi przepisami prawa i pozwoleniem wodnoprawnym, a także przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania do użytkowania obiektu powstałego w wyniku przeprowadzonych robót budowlanych (DTR, dozór techniczny i inne);
b)opłaty za nadzory obce np. dozór techniczny, badania np. geotechniczne, trwałości materiałów itp.;
c)szkolenie pracowników z obsługi oczyszczalni w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń;
d)uzyskanie zgody odpowiednich organów na możliwość wystąpienia podwyższonych parametrów odprowadzanych ścieków oczyszczonych przy rozruchu technologicznym i/lub pracach budowlanych na ciągu technologicznym oczyszczania ścieków;
e)uzyskanie zgody wodnoprawnej na odprowadzania wód z odwodnienia terenu podczas prac budowlanych;
f)uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych oraz uzgodnień w imieniu Zamawiającego;
g)przeprowadzenie wymaganych przez producenta zamontowanych urządzeń, przeglądów i konserwacji, nie rzadziej niż 2 razy w każdym roku obowiązującej gwarancji/rękojmi.
Uwagi:
1. Zamawiający informuje, że roboty budowlane prowadzone będą podczas ciągłej pracy oczyszczalni ścieków. Przerwy technologiczne, np. spowodowane włączeniem nowych/przebudowanych urządzeń/ maszyn lub obiektów należy wcześniej zgłosić pisemnie Zamawiającemu i uzyskać pisemną zgodę wraz z dopuszczalnym czasem wyłączenia z pracy urządzeń lub maszyn.
2. W etapie 1 należy wykonać roboty związane z sitopiaskownikiem i pompownią ścieków oraz uzyskać wszelkie niezbędne zezwolenia na użytkowanie urządzeń rozbudowanej oczyszczalni ścieków.
3. Zamawiający informuje, że roboty budowlane/materiały i urządzenia wykonane i zainstalowane w I etapie objęte są gwarancją do dnia 30.10.2030r., w II etapie do 11.05.2027r. udzieloną przez Konsorcjum firm: Lider: Robert Cieśla Metabex, Partner: Metabex Spółka z o.o. Sp.k. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób, aby nie naruszyć warunków gwarancji udzielonej w I i II etapie. Jeżeli z winy wykonawcy doszłoby do utraty gwarancji dotyczącej I i II Etapu wykonawca przyjmie na siebie te zobowiązania gwarancyjne, które utracił zamawiający.
Podstawę wyceny stanowi przedmiar sporządzony w oparciu o dokumentację przekazaną przez zamawiającego oraz wizję lokalną w miejscu prowadzonych robót. Obmiar robót zawarty w przedmiarze robót określa orientacyjny zakres wykonywanych robót. Wykonawca przed złożeniem oferty może zweryfikować obmiar oraz zakres robót po dokonaniu wizji w miejscu prowadzenia robót. Jakikolwiek błąd lub przeoczenie (opuszczenie) w ilości robót lub asortymencie robót nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ukończenia wszystkich robót zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią wykonywania danych robót oraz obowiązującymi przepisami.
Pozostałe prace określają:
- dokumentacja techniczna, w tym przedmiary robót,
- STWiORB
- stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1658741,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1658741,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1658741,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): METABEX spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Robert Cieśla METABEX

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572949263

7.3.3) Ulica: Kielecka 10

7.3.4) Miejscowość: Morawica

7.3.5) Kod pocztowy: 26-026

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1)roboty ogólnobudowlane- podwykonawca nieznany/ wybierany na etapie realizacji
2) instalacje elektryczne i AKPiA- podwykonawca nieznany/ wybierany na etapie realizacji
3) dostawa i montaż części układów/ urządzeń technologicznych- podwykonawca nieznany/ wybierany na etapie realizacji


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1658741,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.