Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00612931/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w Katowicach w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umkatowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w Katowicach w 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f3609fe-9588-4279-a171-1a26f7921360
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00033485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028883/38/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.60 Obsługa Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w Katowicach w 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00612931
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.85.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 528455,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania: Obsługi Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w Katowicach (zwanego dalej RCIT) w zakresie:
a) udzielania informacji wszystkim odwiedzającym punkt w zakresie walorów turystycznych, bazy noclegowej, kulturalnej i sportowej dzielnic Miasta i regionu,
b) sprzedaży materiałów promocyjno-informacyjnych (albumów, folderów, map itp.) dotyczących Katowic i regionu wszystkim zainteresowanym (sprzedaż winna być skoordynowana ze sprzedażą prowadzoną przez Górnośląski Oddział PTTK w Katowicach, który mieści się w tym samym lokalu przy Rynku 13),
c) sprzedaży gadżetów z Katowic, certyfikowanych/zatwierdzanych przez Wydział Promocji UM Katowice,
d) dystrybucji bezpłatnych miejskich materiałów promocyjnych (czasopism, folderów, mapek, broszur itp.),
e) dystrybucji materiałów promocyjnych Miasta (przyjmowania wniosków w formie papierowej i elektronicznej, kontaktowania się z wnioskodawcami, przygotowywania materiałów po konsultacji z Wydziałem Promocji, wydawania materiałów wnioskodawcom, prowadzenia ewidencji realizowanych wniosków i wydanych materiałów)
f) zbierania informacji dotyczących aktualnego stanu bazy turystycznej, usług, kultury, sportu itd. w Katowicach,
g) organizacji i koordynacji konkursów miejskich,
h) organizacji co najmniej 16 tematycznych spacerów miejskich z przewodnikiem ,
i) prowadzenia współpracy z punktami informacji turystycznej z miast partnerskich miasta Katowice w zakresie wymiany materiałów informacyjno-promocyjnych oraz ewentualnych spotkań celem wymiany doświadczeń,
j) koordynacji profili w mediach społecznościowych w zakresie ich aktualizacji o odbywające się wydarzenia w mieście,
k) nawiązania i utrzymywania współpracy i kontaktów ze szkołami wyższymi kształcącymi
w dziedzinie turystyki
l) współpracy z Śląską Organizacją Turystyczną i innymi podmiotami na rynku usług turystycznych w zakresie promocji miasta i regionu,
m) przygotowywania informacji o wydarzeniach na urządzenia multimedialne,
n) podlewania roślin znajdujących się w RCIT,
o) przeprowadzania kwartalnie inwentaryzacji i kontroli jakości materiałów promocyjnych oraz określanie zapotrzebowania na poszczególne materiały promocyjne,
p) wsparcia logistycznego dodatkowych wydarzeń w RCIT i koordynacji kalendarza wydarzeń,
q) dodatkowo w przypadku dużych wydarzeń miejskich o charakterze gospodarczo – kulturalno – sportowym (niezależnie od działania RCIT przy Rynku 13), należy zorganizować mobilne Regionalne Centrum Informacji Turystycznej (zwane dalej mobilnym RCIT), w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Maksymalna ilość wydarzeń miejskich, dla których konieczne będzie zorganizowanie mobilnego Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej Zamawiający określa w ilości maksymalnie 15 wydarzeń, które odbywać się będą w Strefie Kultury i innych wskazanych tego typu miejscach.
2. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
a) zapewnienia wykonania obsługi CIT przez co najmniej:
- dwie osoby posługujące się dwoma językami obcymi w tym obowiązkowo biegle językiem angielskim oraz drugim językiem (niemieckim, francuskim, hiszpańskim, rosyjskim, czeskim) co najmniej na poziomie komunikatywnym, które uczestniczyły w szkoleniach w zakresie turystyki organizowanych przez regionalne organizacje turystyczne oraz posiadające min. półroczne doświadczenie w obsłudze informacji turystycznej.
- dwie osoby o kwalifikacjach, doświadczeniu i znajomości języków jw. do pełnienia zastępstwa w przypadku nieobecności osób jw.
- jedną osobę posiadającą certyfikat 1 stopnia kursu nauczycielskiego języka migowego lub równoważny certyfikat dot. języka migowego
- jedną osobę posiadającą wykształcenie wyższe w zakresie turystyki
Zamawiający dopuszcza, że któraś ze wskazanych osób spełnia jednocześnie kilka z ww. warunków.
b) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osób jw. pracujących w trybie zmianowym:
- w miesiącach od podpisania umowy do końca maja: od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00, w soboty w godz. od 9.00 do 17.00, w niedziele w godz. od 9.00 do 13.00.
- w miesiącach od początku czerwca do końca sierpnia: od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 18.00, w soboty w godz. od 9.00 do 17.00, w niedziele w godz. od 9.00 do 13.00.
- w miesiącach od początku września do końca grudnia: od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00, w soboty w godz. od 9.00 do 17.00, w niedziele w godz. od 9.00 do 13.00,
z tym, że:
Wykonawca winien zapewnić obsługę RCIT jn.:
- od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 lub 18.00 ,w soboty w godz. od 9.00 do 17.00 , w niedziele w godz. od 9.00 do 13.00 (zgodnie z zapisem pkt b).
- od poniedziałku do piątku jedna osoba w godz. od 9.00 do 17.00, druga osoba
w godz. od 10.00 do 18.00 lub od 9.00 do 17.00 (zgodnie z zapisem pkt b),
- od poniedziałku do piątku jedna osoba posiadająca certyfikat 1 stopnia języka migowego
w godz. od 9.00 do 13.00
- w soboty jedna osoba w godz. od godz. 9.00 do 17.00, druga osoba w godz. od 9.00 do 13.00 (zgodnie z zapisem pkt b)
- w niedzielę jedna osoba w godz. od 9.00 do 13.00 (zgodnie z zapisem pkt b)
c) W trakcie trwania ważnych wydarzeń gospodarczo – kulturalno - sportowych odbywających się na terenie Katowic wykonawca winien zapewnić obsługę RCIT w uzgodnieniu z Wydziałem Promocji lecz nie dłużej niż do godziny 20:00 (w wyjątkowych przypadkach do godziny 22:00).
Liczba godzin pracy osób pracujących/zatrudnionych na stanowiskach mobilnych podczas jednego dnia każdego z odbywających się wydarzeń nie będzie przekraczała 10 godzin.
3. Wymogi techniczne wykonywania umowy:
a) Osoby wykonujące zamówienie powinny znać Katowice i umieć biegle poruszać się po stronach internetowych w celu pomocy w zakresie obsługi turystycznej osób odwiedzających Katowice i województwo śląskie np.: przy wyszukiwaniu odpowiednich miejsc, lub atrakcji itp.
b) Wszystkie osoby obsługujące RCIT powinny przynajmniej raz w roku odbyć szkolenie z zakresu obsługi klienta
c) Wszystkie osoby w trakcie wykonywania usługi powinny być ubrane w takie same stroje zgodne z wymaganiami standardu obsługi klienta (tzn. koszula lub koszulka z elementami graficznymi Miasta i Śląskiej Organizacji Turystycznej),
d) Wykonawca zobowiązany będzie do należytego dbania o mienie znajdujące się w Regionalnym Centrum Informacji Turystycznej oraz wypełnienie standardów Śląskiego Systemu Informacji Turystycznej (ŚSIT) dla obiektu oznaczonego 4 gwiazdkami i jego dalszego rozwoju zgodnie z wytycznymi Śląskiej Organizacji Turystycznej.
e) Dodatkowo Wykonawca powinien zapewnić osobom wykonującym zamówienie odpowiednie narzędzia do pracy, w tym co najmniej dwa komputery wraz z drukarkami, jeden laptop (do pracy na mobilnym stanowisku RCIT), jeden skaner oraz materiały piśmiennicze i przedmioty niezbędne przy wykonywaniu usługi
f) Realizacja usługi winna odbywać się w koordynacji i uzgodnieniu z Wydziałem Promocji Urzędu Miasta Katowice.
g)Wykonawca nie może prowadzić swojej dotychczasowej działalności gospodarczej w ramach Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej, przy wykorzystaniu zatrudnionych pracowników, sprzętu oraz wyposażenia stanowiącego własność Miasta.
Uwaga! Liczba miesięcy wskazana w załączniku nr 1 (oferta) do specyfikacji jest wielkością orientacyjną, przyjętą dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63513000-8 - Usługi informacji turystycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342320-2 - Usługi w zakresie obsługi klientów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 650000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 650000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 650000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Multimedia World Marcin Iwan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 629 206 07 90
7.3.3) Ulica: ul. Jaśkowicka 41/7
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 650000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa laptopów i monitora interaktywnego w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Katowicach w ramach projektu pn.: "Z nami zostaniesz zawodowcem"
- Obsługa prawna dla 32 jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiego Policji
- Remont basenu z zapleczem w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 13 w Katowicach
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 2
- Zawarcie umowy ramowej ustalającej zasady i warunki dotyczące wydawania i realizacji zleceń na roboty budowlane
- Świadczenie usług cateringowych dla GIG-PIB
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.