eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Dostawa paliwa na 2022r. i 2023r.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliwa na 2022r. i 2023r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO LEŻAJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690026999

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tomasza Michałka 48

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 242 88 94

1.5.8.) Numer faksu: 17 242 61 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lezajsk@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lezajsk.krosno.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lezajsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliwa na 2022r. i 2023r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31f7aff7-6259-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00033247

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015530/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa paliw na 2022 r. i 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328025/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.1.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 282163 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 242973,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy paliwa płynnego – benzyny bezołowiowej (Pb95) i oleju napędowego (ON) do pojazdów Zamawiającego (samochody, ciągniki, koparki).

2. Dostawy paliwa benzyny bezołowiowej i oleju napędowego będą się odbywały poprzez dokonywanie sukcesywnych zakupów paliwa na stacji (stacjach) paliw Wykonawcy. Wydawanie paliw odbywać się będzie bezpośrednio do zbiorników paliwa pojazdów Zamawiającego

Część I
a) benzyna bezołowiowa 95 - wg normy PN-EN 228+A1:2017-06 w ilości ok. 1800 litrów w roku 2022 i ok. 1800 litrów w roku 2023
b) olej napędowy - wg normy PN-EN 590+A1:2017-06 w ilości ok. 17 000 litrów w roku 2022 i ok. 17 000 litrów w roku 2023 roku.

Oferowane paliwo musi odpowiadać normom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r. poz. 1680, z późn. zm).
Zamawiający wymaga, aby przynajmniej jedna stacja paliw dedykowana do realizacji przedmiotowego zamówienia („stacja nr 1”) znajdowała się w odległości nie dalej niż 10 km od siedziby Zamawiającego, liczonej jako długość trasy przejazdu od siedziby Zamawiającego, ul. Tomasza Michałka 48, 37-300 Leżajsk do wskazanej stacji paliw Wykonawcy po drogach publicznych. Odległość mierzona trasą – samochodem, wg „Google maps” na stronie internetowej: https://www.google.pl/maps dotyczy części nr I.
Ceny za zakupione paliwo będą naliczane według cen obowiązujących na stacji paliw Wykonawcy (wskazanej w ofercie), w dniu tankowania, pomniejszone o zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie opust cenowy (jeżeli Wykonawca zaoferuje opust).
Zamawiający będzie uprawniony do zaopatrywania się w paliwo na stacjach paliwowych Wykonawcy, wskazanych w formularzu oferty. Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę co najmniej jednej stacji paliw. Stacja wskazana w ofercie jako stacja nr 1 musi być czynna co najmniej od poniedziałku do piątku w godzinach 06.00-17.00. Jeżeli pojazd Zamawiającego nie będzie w stanie pobrać paliwa na stacji Wykonawcy wskazanej w ofercie, Zamawiający zastrzega sobie prawo zaopatrywania się w innych stacjach paliwowych Wykonawcy, korzystając z systemu rozliczenia bezgotówkowego.

Wskazana szacunkowa ilość paliwa stanowi wielkość do kalkulacji cenowej oferty. Ostateczna ilość zakupionego paliwa wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca trwania umowy i bieżących potrzeb Zamawiającego. W zależności od zapotrzebowania zakupiona ilość paliwa może wzrosnąć lub ulec zmniejszeniu o 20 % w stosunku do zamówienia podstawowego („Opcja”).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.5.) Wartość części: 265269,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonawca zobowiąże się do dostarczenia paliwa – oleju opałowego do wskazanego miejsca na swój koszt i ryzyko – dotyczy części II zamówienia. Lokalizacja dostawy Leśnictwo Szkółkarskie, Wydrze 274, 37-111 Rakszawa.
2. Dostawa oleju opałowego będzie sukcesywna realizowana na zamówienie telefoniczne bezpośrednio poprzez uzupełnianie zbiornika o pojemności 1000 l znajdującego się na terenie szkółki leśnej w miejscowości Wydrze 274.

Część II
a) olej opałowy - wg normy PN-C-96024:2011 w ilości ok. 1500 litrów w roku 2022 i ok. 1500 litrów w roku 2023

Oferowane paliwo musi odpowiadać normom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r. poz. 1680, z późn. zm).

Wskazana szacunkowa ilość paliwa stanowi wielkość do kalkulacji cenowej oferty. Ostateczna ilość zakupionego paliwa wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca trwania umowy i bieżących potrzeb Zamawiającego. W zależności od zapotrzebowania zakupiona ilość paliwa może wzrosnąć lub ulec zmniejszeniu o 20 % w stosunku do zamówienia podstawowego („Opcja”).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.5.5.) Wartość części: 16893,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216128,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224096,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221804,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adome Monika Bucior

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161135910

7.3.3) Ulica: Warszawska 77

7.3.4) Miejscowość: Leżajsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221804,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Andreas Andrzej Pasieczny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151252488

7.3.4) Miejscowość: Brzóza Królewska 63

7.3.5) Kod pocztowy: 37-307

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.