Ogłoszenie z dnia 2021-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00023798/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-26
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00033224 z dnia 2021-04-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zamówienie na prace geodezyjne, aktualizację operatu Ewidencji Gruntów i Budynków (rozdzielenie stanów prawnych, ustalenie przebiegu granic)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 41 41 600
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 41 41 700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@nowosadecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie na prace geodezyjne, aktualizację operatu Ewidencji Gruntów i Budynków (rozdzielenie stanów prawnych, ustalenie przebiegu granic)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd0fe1b2-8e29-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033224
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000672/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Prace geodezyjne, aktualizacja operatu Ewidencji Gruntów i Budynków (rozdzielenie stanów prawnych, ustalenie przebiegu granic)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023798/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 403195,13 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10400,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Ustalenie przebiegu granicy działek ewidencyjnych nr 580, 581, 582, 585 położonych w obrębie Krynica Zdrój w trybie § 36, § 37 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków /tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 393, ze zmianami/ oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjnej celem aktualizacji operatu ewidencyjnego.4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 5900,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Rozdzielenie stanów prawnych w obrębie działki ewidencyjnej nr 2055 położonej w obrębie: Tylicz, jednostka ewidencyjna: Krynica Zdrój – wieś, polegająca na wyodrębnieniu z w/w działki parceli gruntowej nr 307/4 objętej księgą wieczystą NS1M/00019173/7 w trybie § 36, § 37 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków /tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 393, ze zmianami/ oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjnej celem aktualizacji operatu ewidencyjnego4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 4500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
| 2021-04-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.100.2025 Wykonania robót budowlanych (...) "Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ekonomicznych - Szkole Podstawowej nr 7 w Nowym Sączu wraz z infrastrukturą techniczną (....)"
- Dostarczenie i montaż lady trawiennej dla Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - II postępowanie
- BZP. 271.106.2025 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza.
- BZP.271.109.2025 Zakup samochodu cysterny na potrzeby Spółki Sądeckich Wodociągów w Nowym Sączu.
- BZP.271.108.2025 Sprzedaż, dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem do nowotworzonego mieszkania treningowego w Nowym Sączu przy ul. Franciszkańskiej 8/2
- Świadczenie usługi ochrony Stadionu Miejskiego w Nowym Sączu przy ul. Jana Kilińskiego 47 - II postępowanie.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1116G od m. Poddąbie do m. Machowinko (gmina Ustka)
- Odbudowa mostu w km 0+364 w ciągu DP 1624 O w miejscowości Markowice
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla inwestycji pn. Budowa warsztatów szkolnych
- Wykonanie dokumentacji projektowo-technicznej budowy budynków komunalnych, drogi gminnej i sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w miejscowości Pustków Żurawski
- wykonanie prac geodezyjnych w zakresie utworzenia baz danych obiektów topograficznych (BDOT500), baz danych sieci uzbrojenia terenu GESUT oraz EGiB ewidencji gruntów i budynków
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





