Ogłoszenie z dnia 2022-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00247808/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
- 2021/BZP 00263626/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-09
- 2021/BZP 00285857/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-26
- 2021/BZP 00304826/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-08
- 2021/BZP 00316295/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa samochodu asenizacyjnego w formie leasingu operacyjnego"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W OPOCZNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590028079
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krótka 1
1.5.2.) Miejscowość: Opoczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447547611
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pgk.opoczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.opoczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pgkopoczno.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pobór, uzdatnianie i dostarczanie wody
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawa samochodu asenizacyjnego w formie leasingu operacyjnego"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a677039c-370e-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00033119
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247808/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 17/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 500000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa samochodu asenizacyjnego w formie leasingu operacyjnego.
4.2. Miejsce wykonania zamówienia: wydanie przedmiotu dostawy, nastąpi na placu zamawiającego, ul. Targowa 9, 26-300 Opoczno.
4.3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
66000000-1 Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
34130000-7 Pojazdy silnikowe do transportu towarów
34144500-3 Pojazdy do transportu odpadów i ścieków
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia rozwiązanie wymagane przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 610122,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 610122,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 610122,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Europejski Fundusz Leasingowy S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TEST Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 646292644
7.3.3) Ulica: ul. Legnicka 48 bud. C-D
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-202
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 610122,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Utwardzenie placu targowiska miejskiego
- Zakup świadczenia usługi zakwaterowania wraz z wyżywieniem oraz usługi cateringowej dla szkoleniowców oraz uczestników/uczestniczek szkoleń realizowanych w BCU
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku na blok operacyjny w podziale na zadania oraz użyczenia bezpłatnie klipsownicy do zad. 1 dla potrzeb SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- Dostawa agregatów prądotwórczych
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w Sobawinach
więcej: przetargi w Opocznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki
- Najem na okres 36 miesięcy specjalistycznego pojazdu typu chłodnia oraz pojazdu typu VAN (w podziale na dwie części)
- Zakup i dostawa samochodów służbowych na potrzeby IAS Katowice
- Zakup samochodu ciężarowego wraz z osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie
- Doposażenie w sprzęt niezbędny do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej poprzez zakup pojazdu ciężarowego z napędem 4x4 do 3,5 t,
- Dostawa do siedziby zamawiającego samochodu przeznaczonego do przewozu towarów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





