Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00623099/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych oraz innych jednostek sprzętowych dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Świlczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W ŚWILCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690227114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 168
1.5.2.) Miejscowość: Świlcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-072
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zwik@swilcza.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swilcza.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych oraz innych jednostek sprzętowych dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Świlczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-380ae74f-aa3e-483b-9e39-c440955ebff2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00033107
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035550/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych oraz innych jednostek sprzętowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00623099
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZWiK 137/11/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych oraz innych jednostek sprzętowych
dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Świlczy przez okres 12 miesięcy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2025 r. i nie
później niż do 31 grudnia 2025 r.
2. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów i sprzętu silnikowego w przewidzianym okresie realizacji
przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio:
a) benzynę bezołowiową Pb 98 w ilości - 1.000 litrów;
b) olej napędowy standardowy w ilości – 35.000 litrów;
3. Wymogi Zamawiającego i dodatkowe informacje:
1) warunki zakupu paliwa:
a) tankowanie do zbiorników pojazdów samochodowych,
b) tankowanie do pojemników dostarczanych przez Zamawiającego;
2) rozliczanie za zakup paliw dokonywane będzie na podstawie ewidencji pobranego paliwa potwierdzanego przez
wydającego paliwo i pobierającego paliwo, prowadzonych oddzielnie dla każdego pojazdu;
3) Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobę przez 7
dni w tygodniu;
4) podstawą do rozliczenia za zakup paliw płynnych w okresie obowiązywania umowy będą ceny obowiązujące na stacji
paliw Wykonawcy w momencie tankowania paliw przez Zamawiającego pomniejszone o rabat podany w ofercie;
5) Wykonawca zapewni tankowanie bezgotówkowe z 2-tygodniowym okresem rozliczeniowym (od 1 do 15-tego i od 16-tego
do ostatniego dnia każdego miesiąca). Rozliczanie zakupionego paliwa odbywać się będzie za pomocą faktur VAT,
oddzielnie dla każdego pojazdu.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227090,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227090,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227090,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Handlowe Jerzy Migut, Stacja Paliw „Nowy Dwór” Jerzy Migut, Piekarnia – Cukiernia Jerzy Migut
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690032758
7.3.4) Miejscowość: Świlcza
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227090,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI ŚWILCZA
- Remont instalacji wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach (budynek Domu Strażaka w Bratkowicach)
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji: Rozbudowa i przebudowa Regionalnego Domu Tradycji Ludowych w Trzcianie
więcej: przetargi ŚWILCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego wraz z płynem AdBlue.
- Sukcesywne, bezgotówkowe dostawy paliw płynnych na podstawie kart paliwowych do samochodów służbowych OCRM w Opolu
- Dostawy oleju napędowego dla ZGOK Sp. z o.o. w Olsztynie (w ilości do: 70.000 litrów)
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ DO POJAZDÓW BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ PRZY URZĘDZIE GMINY CZŁUCHÓW
- 96/TP/ZP/D/2025 - Dostawy paliw ciekłych
- "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk" z podziałem na 2 zadania"
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.