eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego Miasta Skierniewice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-04-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00033042 z dnia 2021-04-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego Miasta Skierniewice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: STRAŻ MIEJSKA SKIERNIEWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750050951

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Senatorska 10

1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.gluszcz@um.skierniewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.strazmiejska-skierniewice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.strazmiejska-skierniewice.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego Miasta Skierniewice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d04a91e3-931b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033042

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00027053/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Rozbudowa monitoringu wizyjnego Miasta Skierniewice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SM.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa monitoringu wizyjnego Miasta Skierniewice o dodatkowe 4 punkty kamerowe na terenie Miasta Skierniewice, modernizacja serwera w niezbędnym zakresie tj. umożliwiającym prawidłowe funkcjonowanie systemu monitoringu z uwzględnieniem dodatkowych punktów kamerowych oraz utworzenie dodatkowego punktu do obserwacji w siedzibie Straży Miejskiej w Skierniewicach, ul. Senatorska 10.2. Specyfikacja techniczna kamer oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. 3. Lokalizacja punktów kamerowych: - skrzyżowanie ulicy Jagiellońskiej/Mszczonowskiej, - skrzyżowanie ulic Jana III Sobieskiego/Rataja/Wiadukt, - skrzyżowanie ulic Reymonta/Mszczonowska- skrzyżowanie ulic Zadębie/Górna4. Prace montażowe muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane, przepisami bhp. i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości.5. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane oraz jakościowym wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia.6. Wszystkie użyte materiały, wyroby oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty (atesty, aprobaty i deklaracje zgodności) dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.7. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów.8. W dokumentacji technicznej we wszystkich wskazanych pozycjach, w których występuje nazwa producenta związana z produktem – Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych. Powyższe oznacza, że jeżeli zapisy w opisie przedmiotu zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń lub materiałów należy je traktować jako niezobowiązujące propozycje. I tak:1) Pod pojęciem równoważności należy rozumieć, iż zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia. Założone urządzenia winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami tak aby zespół urządzeń dawał zamierzony efekt oraz nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu zamówienia;2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że proponowane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ocena możliwości zastosowania proponowanego rozwiązania równoważnego powinna zawierać dla każdego urządzenia minimum analizę:a) parametrów technologicznych proponowanych rozwiązań równoważnych,b)zgodność parametrów technologicznych proponowanych rozwiązań równoważnych z pozostałymi zaprojektowanymi rozwiązaniami technologicznymi,c) gabarytów, kształtów i rozwiązań konstrukcyjnych proponowanych rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych gabarytów, kształtów i rozwiązań itp.,d) rozwiązań materiałowych,e) innych informacji potwierdzających równoważność proponowanych rozwiązań równoważnych.3) Wykonawca dobierając inne materiały lub urządzenia oraz rozwiązania równoważne do zaproponowanych w opisie przedmiotu zamówienia jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów, urządzeń, instalacji itp., za montaż i uruchomienie, za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia.4) Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

32562000-0 - Kable światłowodowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach niniejszego postępowania wpłynął w wymaganym terminie na skrzynkę EPUAP/ESP Zamawiającego plik o nazwie „szyfrowanie-739fbe0f-5f6f-12-04-2021-084725.zip”. Zamawiający po jego pobraniu nie był jednak w stanie dokonać deszyfracji pliku na platformie MiniPortal UZP. Zamawiający działając zgodnie z wytycznymi zawartymi w opinii prawnej Urzędu Zamówień Publicznych – „Sposób postępowania z ofertą elektroniczną, z którą Zamawiający nie jest w stanie się zapoznać” przeprowadził stosowne czynności mające na celu wyjaśnienie, jaka jest przyczyna niemożności odszyfrowania tego pliku. W wyniku przeprowadzonych czynności wyjaśniających, w szczególności wyjaśnień administratora platformy MiniPortal UZP, ustalono, że Wykonawca podał w formularzu elektronicznym błędny identyfikator postępowania, co skutkuje brakiem technicznej możliwości odszyfrowania oferty.W sytuacji gdy w wyniku przeprowadzonych czynności wyjaśniających okazuje się, że przyczyna braku możliwości otwarcia pliku leży po stronie Wykonawcy, Zamawiający jest uprawniony do uznania, że oferta nie została przez tego Wykonawcę złożona. Możliwość zapoznania się z treścią oświadczenia woli przez adresata jest warunkiem sine qua non złożenia takiego oświadczenia. W świetle art. 61 § 2 Kodeksu cywilnego do złożenia innej osobie oświadczenia woli w postaci elektronicznej dochodzi bowiem dopiero wtedy, gdy wprowadzono je do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby osoba ta mogła zapoznać się z jego treścią. Należy przy tym podkreślić, że nie jest dopuszczalne, po upływie terminu składania ofert, uzupełnienie pliku zawierającego ofertę.Mając na uwadze powyższe, Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwagi na to, że nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-04-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.