eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Srebrna Góra › Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego i konserwatorskiego nad wielobranżowymi robotami budowlanymi realizowanymi w ramach projektu pn. "Rewaloryzacja dla potrzeb ruchu turystycznego(...)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-04-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00032986 z dnia 2021-04-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego i konserwatorskiego nad wielobranżowymi robotami budowlanymi realizowanymi w ramach projektu pn. „Rewaloryzacja dla potrzeb ruchu turystycznego(...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Twierdza Srebrna Góra Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891503946

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kręta 4

1.5.2.) Miejscowość: Srebrna Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-215

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@forty.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.forty.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego i konserwatorskiego nad wielobranżowymi robotami budowlanymi realizowanymi w ramach projektu pn. „Rewaloryzacja dla potrzeb ruchu turystycznego(...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ab9a3bf-9d25-11eb-b7a8-ba075a5bf367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032986

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://forty.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie wyłącznie za pośrednictwem platformy przetargowej do obsługi postępowań przetargowych dostępnej pod adresem: https://forty.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie wyłącznie za pośrednictwem platformy przetargowej do obsługi postępowań przetargowych dostępnej pod adresem: https://forty.logintrade.netWykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na platformy przetargowej do obsługi postępowań przetargowych dostępnej pod adresem: https://forty.logintrade.netPozostałe warunki techniczne zostały zawarte w SIWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: 1) Administratorem Danych Osobowych jest Twierdza Srebrna Góra w imieniu którego działa Emilia Pawnuk adres: ul. Kręta 4, Srebrna Góra nr kontaktowy +48 74 818 00 99 w godzinach pracy Zamawiającego tj. pomiędzy 10:00 a 17:00 od poniedziałku do piątku.2) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.3) Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;4) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5) Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7) Posiadają Państwo:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;8) Nie przysługuje Państwu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.9) Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.10) Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-271-2/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1: nadzór inwestorski wielobranżowy wraz z nadzorem konserwatorskim i archeologicznym dla zakresu głównego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71351914-3 - Usługi archeologiczne

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2: nadzór inwestorski wielobranżowy wraz z nadzorem archeologicznym dla wykonania przyłączy energetycznego i wodnego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71351914-3 - Usługi archeologiczne

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:1) doświadczenie:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dla CZĘŚCI 1że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej trzy usługi polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem wielobranżowych robót budowlanych w ramach oddzielnych umów, polegających na remoncie, adaptacji, lub rewaloryzacji, obiektu budowlanego wpisanego do rejestru zabytków o wartości umowy o roboty budowlane co najmniej 800 000,00 zł brutto każda, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dla CZĘŚCI 2że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej trzy usługi polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem wielobranżowych robót budowlanych w ramach oddzielnych umów, polegających na budowie, remoncie, adaptacji, lub rewaloryzacji, obiektu budowlanego o wartości umowy o roboty budowlane co najmniej 500 000,00 zł brutto każda, 2) potencjał kadrowy:W CZĘŚĆI 1 Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże,:Wykonawca wykaże, że będzie dysponował osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, które posiadają następujące kwalifikacje zawodowe, uprawnienia i doświadczenie: a) koordynator - inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, o którym mowa w art. 27 Prawa budowlanego posiadający: - uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie prowadzenia nadzoru inwestorskiego bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależność do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa; - kwalifikacje, o których mowa w art. 37c obowiązującej ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r.; - wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert na stanowisku inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej nad robotami związanymi z remontem, adaptacją lub rewaloryzacją, co najmniej dwóch obiektów budowlanych wpisanych do rejestru zabytków, o wartości danej inwestycji min 100 00 zł brutto.b) inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, sieci i instalacji sanitarnych posiadający: - uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie prowadzenia nadzoru inwestorskiego bez ograniczeń w ww. specjalności instalacyjnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależność do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa; - doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert na stanowisku Inspektora nadzoru robót instalacyjnych w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, sieci i instalacji sanitarnych związanych z remontem, adaptacją lub rewaloryzacją co najmniej 1 obiektu budowlanego wpisanego do rejestru zabytków; c) inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, telekomunikacyjnych, urządzeń SAP i elektroenergetycznych posiadający: - uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie prowadzenia nadzoru inwestorskiego bez ograniczeń w ww. specjalności instalacyjnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależność do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa; - doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert na stanowisku Inspektora nadzoru robót instalacyjnych w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych związanych z budową lub remontem co najmniej 1 obiektu budowlanego wpisanego do rejestru zabytków;d) inspektor nadzoru konserwatorskiego posiadający kwalifikacje, o których mowa w art. 37 a ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu pracami konserwatorskimi w specjalizacji kamień i cegła;e) kierownik nadzoru archeologicznego posiadający, co najmniej następujące kwalifikacje zawodowe: ukończenie studiów II stopnia lub jednolitych studiów magisterskich w zakresie archeologii, zakończona co najmniej 12 miesięczna praktyka zawodowa w zakresie badań archeologicznych, pełnienie samodzielnej funkcji kierownika archeologicznych badań na co najmniej jednym stanowisku oraz doświadczenie, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert na stanowisku nadzoru archeologicznego nad robotami związanymi z remontem, adaptacją lub rewaloryzacją, co najmniej dwóch obiektów budowlanych wpisanych do rejestru zabytków.W CZĘŚĆI 2 Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże,:Wykonawca wykaże, że będzie dysponował osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, które posiadają następujące kwalifikacje zawodowe, uprawnienia i doświadczenie: f) koordynatora - inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń, wodociągowych, kanalizacyjnych, sieci i instalacji sanitarnych posiadający: - uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie prowadzenia nadzoru inwestorskiego bez ograniczeń w ww. specjalności instalacyjnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależność do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa; - doświadczenie: w wykonaniu: jako inspektor nadzoru następujących inwestycji (zakończonych i rozliczonych w okresie ostatnich 5 lat), obejmujących budowę, remont, adaptację lub rewaloryzację obiektu budowlanego, o wartości inwestycji min 100 000,00 zł brutto oraz budowę przyłącza energetycznego lub wodnego:g) inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, telekomunikacyjnych, urządzeń SAP i elektroenergetycznych posiadający: - uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie prowadzenia nadzoru inwestorskiego bez ograniczeń w ww. specjalności instalacyjnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależność do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa; - doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert na stanowisku Inspektora nadzoru robót instalacyjnych w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych związanych z budową, remontem, adaptacją lub rewaloryzacją, co najmniej dwóch obiektów budowlanych;h) kierownik nadzoru archeologicznego posiadający, co najmniej następujące kwalifikacje zawodowe: ukończenie studiów II stopnia lub jednolitych studiów magisterskich w zakresie archeologii, zakończona co najmniej 12 miesięczna praktyka zawodowa w zakresie badań archeologicznych, pełnienie samodzielnej funkcji kierownika archeologicznych badań na co najmniej jednym stanowisku oraz doświadczenie, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert na stanowisku nadzoru archeologicznego nad robotami związanymi z budową, remontem, adaptacją lub rewaloryzacją, co najmniej dwóch obiektów budowlanych wpisanych do rejestru zabytków.Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji, wymienionych w pkt a-h) przez jedną osobę pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. Zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2019, poz. 1186 ze zm.), samodzielne funkcje technicznych w budownictwie, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych - ustawa z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020, poz.220) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie muszą spełniać ww. warunek. Oświadczenie, że osoby, które będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.Szczegóły w SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykazu usług wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:1) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z informacji z Krajowego Rejestru Sądowego albo Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej dokumentów, o których mowa w pkt 1. - pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców, którzy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegają na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.4) Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszcze¬gólni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie za¬mówienia - dotyczy przypadku wspólnego ubiegania się̨ o zamówienie przez kilku Wykonawców.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszystkie zmiany lub uzupełnienia postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2 niniejszego paragrafu. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w ust. 3 niniejszego paragrafu.3. Zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje następujące możliwości zmiany umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:a) w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2) – 4) oraz ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019r. - Prawo zamówień publicznych,b) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy poprzez ich wydłużenie lub skrócenie:i) w przypadku zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, zawartego w SWZ, stanowiącej stanowiącym załącznik nr 1 do Umowy,ii) w przypadku zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, których te przepisy wymagają,iii) na skutek działania organów administracji, a w szczególności odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,iv) w przypadku wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie poza kontrolą Strony, występujące po podpisaniu umowy, nieprzewidywalne, nadzwyczajne, niemożliwe do zapobieżenia, uniemożliwiające racjonalne wykonanie przez jedną ze Stron jej zobowiązań wynikających z umowy (takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, zamieszki, ataki terrorystyczne, rewolucje, pożary, epidemie skutkujące wprowadzeniem obostrzeń wyłączających możliwość prowadzenia prac wchodzących w zakres umowy, embarga przewozowe, ogłoszone strajki generalne w odnośnych gałęziach przemysłu, klęski żywiołowe),v) w przypadku wystąpienia przestojów lub opóźnień wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub osób trzecich oraz mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy lub dochowanie terminów pośrednich, vi) na skutek uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczących skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy,vii) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa lub wytycznych mających wpływ na realizację umowy,viii) w przypadku zakończenia realizacji Projektu przed jego wyznaczonym terminem lub jego wydłużenia,c) zmiany osobowe w przypadku konieczności zmiany lub czasowego zastępstwa osób wskazanych do wykonywania umowy, pod warunkiem, że nowy osoba będzie posiadał wymagane uprawnienia i doświadczenie w realizacji usługi nadzoru nie mniejsze niż doświadczenie wymagane dla uzyskania takiej ilości punktów jaka została przyznana ofercie w kryterium oceny ofert – Szczegóły zmian zostały zawarte Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego – Załącznik Nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-22 09:45

8.2.) Miejsce składania ofert: https://forty.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-22 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach przedmiotu zamówienia jest Pan Grzegorz Basiński - kierownik ds. remontowo-konserwatorskich w Twierdza srebrna Góra Sp. z o.o.
2021-04-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.