eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czersk › Budowa drogi dojazdowej do budynku żłobka w Czersku



Ogłoszenie z dnia 2021-04-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00032965 z dnia 2021-04-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi dojazdowej do budynku żłobka w Czersku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Czersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523954810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi dojazdowej do budynku żłobka w Czersku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bfdaa1c-768b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032965

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001924/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa drogi dojazdowej do budynku żłobka w Czersku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010197/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 116386,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Budowa drogi dojazdowej do budynku żłobka w Czersku.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:1.1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe.1.2. Roboty ziemne.1.3. Jezdnia i skrzyżowanie.1.4. Miejsca postojowe.1.5. Zjazdy indywidualne.1.6. Chodniki.1.7. Elementy ulic.1.8. Elementy BRD.1.9. Zieleń.2. Wykonawca zorganizuje dojazd do miejsca realizacji inwestycji od strony nowego zjazdu z drogi krajowej. Zabrania się korzystania z istniejącego zjazdu do budynku przedszkola.3. Wykonawca na własny koszt przygotuje i wprowadzi oraz uzgodni z zarządcami dróg, w tym GDDKiA, tymczasowy projekt organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji.4. Wykonawca uzyska z GDDKiA decyzję na prowadzenie robót w pasie drogowym.5. Wykonawca na własny koszt przygotuje i wprowadzi oraz uzgodni z zarządcami dróg, w tym GDDKiA, stały projekt organizacji ruchu (wzór POR znajduje się w dokumentacji postępowania).6. Wykonawca przed rozpoczęciem prac wykona dokumentację fotograficzną terenu, na którym będą realizowane roboty budowlane i dostarczy ją na płycie CD lub DVD do Zamawiającego.7. Wykonawca odgrodzi i zabezpieczy teren inwestycji od pozostałej części terenu żłobka i przedszkola.8. Wykonawca w razie wystąpienia takiej potrzeby usunie na własny koszt odrosty i pnie drzew oraz zakrzewienia, które będą kolidowały z inwestycją.9. Uwaga. Zamawiający do dnia 30 kwietnia 2021 roku dokona wycinki 16 drzew – świerk pospolity, które kolidują z realizacją inwestycji.10. Uwaga. W rejonie realizacji inwestycji prowadzone będą roboty budowlane związane z budową budynku żłobka. Wykonawca musi uzgodnić z firmą realizującą inwestycję budowy żłobka skoordynowanie prac (dotyczy to w szczególności infrastruktury podziemnej). Link do dokumentacji projektowej budowy żłobka w celu zapoznania się z jej treścią - https://bip.czersk.pl/2277.html. 11. Wykonawca będzie prowadził w taki sposób roboty, aby umożliwić dojście do budynku przedszkola.12. Nawierzchnię skrzyżowania i jezdni należy wykonać z kostki brukowej betonowej typu starobruk gr. 8 cm koloru grafitowego. Nawierzchnię miejsc postojowych należy wykonać z płyt meba gr. 12 cm kolor czerwony, poszczególne miejsca postojowe rozdzielić pasem z kostki brukowej betonowej typu starobruk gr. 8 cm kolor grafitowy.13. Wykonawca przywróci do stanu pierwotnego teren żłobka i przedszkola, który zostanie uszkodzony w czasie prowadzonych robót budowlanych.14. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych, oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.15. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:15.1. wykonanie robót rozbiórkowych,15.2. wykonanie robót ziemnych,15.3. obsługa koparek oraz innych maszyn i pojazdów, 15.4. wykonywanie robót związanych z wykonaniem podbudowy,15.5. układanie nawierzchni betonowych,15.6. montaż oznakowania drogowego,15.7. wykonanie robót związanych z zagospodarowaniem terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106814,18

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168438,17

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106814,18

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMAR Spółka z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8431622845

7.3.3) Ulica: ul. Królewska 21

7.3.4) Miejscowość: Człuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

prace budowlane -Usługi Komunalno - Transportowe AMAR Mariusz Rudnik


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106814,18

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.