eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWprowadzenie dodatkowych funkcjonalności w systemie Ready_TM



Ogłoszenie z dnia 2025-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wprowadzenie dodatkowych funkcjonalności w systemie Ready_TM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021146486

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jastrzębia 24

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-148

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 713330940

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krepa@fos.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.wroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wfosigw-wroclaw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wprowadzenie dodatkowych funkcjonalności w systemie Ready_TM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95115488-825d-433b-af0c-765ca497b090

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00032911

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00549008/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Wprowadzenie dodatkowych funkcjonalności w systemie Ready_TM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00676701

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PAO.2710.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Wprowadzenie dodatkowych funkcjonalności do systemu Ready_TM określonych w załączniku nr 1 do SWZ w pkt 1 ppkt 1 i 2 wymaganych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, tj.
1.1) Integrację z Centralną Bazą Czystego Powietrza, w tym:
a) przygotowanie danych dla NFOŚiGW w postaci plików płaskich
b) mapowanie pól z bazy EOD na pola w jon-ach
c) mapowanie czynności wykonywanych w systemie na statusy CBCP i ich zapis do bazy (rejestracja dat osiągnięcia statusów WoD, WoP, Umów)
d) 14 endpointów (POST, PUT, DELETE - 4 dla UOD, 4 dla WOD, 6 dla WOP)
e) mechanizm cron do automatycznego wysyłania i aktualizacji danych
f) testy
g) uruchomienie produkcyjne, dokumentacja techniczna i zarządzanie projektem.
1.2) Dostosowanie i stworzenie komunikacji systemu dziedzinowego Ready_™, w którym Zamawiający prowadzi obsługę wniosków Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze”, z Centralną Bazą Czystego Powietrza (CBCP) tworzoną przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w oparciu o specyfikację techniczną API dostarczoną przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, w tym:
a) przygotowania komunikacji z serwerami NFOŚiGW w oparciu o specyfikację techniczną API dostarczoną przez NFOŚiGW (patrz zał. nr 1 i 2; autoryzacja, logowanie zdarzeń),
b) przygotowanie modułu przekazywania danych (kolejka zadań oczekujących na synchronizację),
c) dla dokumentu WoD (Wniosek o Dofinansowanie) w bazie danych Zamawiającego dodanie pozycji – dodanie, aktualizacja, aktualizacja statusu,
d) dla dokumentu WoP (Wniosek o Płatność) w bazie danych Zamawiającego dodanie pozycji – dodanie, aktualizacja, aktualizacja statusu,
e) dla dokumentu umowa o dofinansowanie w bazie danych Zamawiającego dodanie pozycji – dodanie, aktualizacja, aktualizacja statusu,
f) dla faktur w bazie danych Zamawiającego dodanie pozycji – dodanie, usunięcie,
g) obsługa dodawania wpisów do kolejki,
h) sporządzenie dokumentacji technicznej z wdrożonych prac,
i) zarządzanie projektem,
j) testy,
k) uruchomienie produkcyjne,
2) Wprowadzenie pozostałych funkcjonalności systemu określonych w załączniku nr 1 do SWZ w pkt. 1 ppkt 3-17,
3) Usługa wsparcia oraz gwarancji na przedmiot zamówienia, o których mowa w załączniku nr 1 do SWZ w pkt 1 ppkt 18 i 21
4) Wykonanie dodatkowych prac serwisowych, programistycznych oraz rozwojowych, w ramach dodatkowych godziny, o których mowa w załączniku nr 1 do SWZ w pkt 1 ppkt 19.
5) Wykonanie dokumentacji o której mowa w załączniku nr 1 do SWZW w pkt 1 ppkt 20
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wykazem wszystkich niezbędnych prac oraz warunkami świadczenia usług wsparcia, gwarancji i rozwoju zawierają załączniki do SWZ:

4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72230000-6 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48612000-1 - System zarządzania bazą danych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na wprowadzenie dodatkowych funkcjonalności w systemie Ready_TM zostaje unieważnione w związku z wystąpieniem okoliczności, o której mowa w art. 255 pkt 1 p.z.p. W prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty na realizację zamówienia, wobec czego Zamawiający jest zobowiązany unieważnić postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.