eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa transportu produktów leczniczych i sprzętu do żywienia pozajelitowego ze Szpitala do domu pacjenta na terenie całej Polski w ciągu 12 miesięcy.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa transportu produktów leczniczych i sprzętu do żywienia pozajelitowego ze Szpitala do domu pacjenta na terenie całej Polski w ciągu 12 miesięcy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM. PROF. W. ORŁOWSKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290883

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czerniakowska 231

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-416

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 225841257

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@szpital-orlowskiego.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-orlowskiego.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platforma.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa transportu produktów leczniczych i sprzętu do żywienia pozajelitowego ze Szpitala do domu pacjenta na terenie całej Polski w ciągu 12 miesięcy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ced03a26-5d00-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00032898

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00435731/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Transport produktów do żywienia pozajelitowego do domu pacjenta.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00417515

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 28/8/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 232800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warunki ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia:
a. Dostarczanie z Pracowni Żywienia Pozajelitowego do domu ok. 150 pacjentów na tere-nie całej Polski paczek zawierających preparaty farmaceutyczne. Szacunkowa ilość przesyłek – 1080 na 12 miesięcy. Gabaryty przewożonego towaru dla jednego pacjenta to paleta o wymiarach ok. 120 cm x 80 cm x 170 cm, waga do 400 kg, są to około 34 kar-tony.
Dostarczenie przesyłek do pacjentów odbywa się w terminie max 48h od momentu podjęcia przesyłek ze Szpitala i w terminie max 72 h od momentu zlecenia. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić przewóz przesyłek w temperaturze do +25°C. Temperatura będzie podlegała monitoringowi zarówno wewnątrz samochodu, jak i w komorach przeładunkowych.
b. Dostarczanie z Pracowni Żywienia Pozajelitowego do domu ok. 20 pacjentów na terenie całej Polski przesyłek zawierających produkty lecznicze, które wymagają transportu w temperaturze od +2°C do +8°C. Szacunkowa ilość przesyłek – 180 na 12 miesięcy. Ga-baryty przewożonego towaru dla jednego pacjenta to paczka o wielkości ok. 24 x 16 x 17 cm., waga do 5 kg. Dostarczenie przesyłek do pacjentów odbywa się w terminie max 48h od momentu podjęcia przesyłek ze Szpitala i w terminie max 72 h od momentu zlecenia.
c. Odbiór preparatów farmaceutycznych z domu pacjenta i dostarczenie ich do Pracowni Żywienia Pozajelitowego. Szacunkowa ilość odbiorów - 30 w ciągu 12 miesięcy. Termin dostawy: 5 dni roboczych. Gabaryty przewożonego towaru to paleta o wymiarach ok. 120 cm x 80 cm x 170 cm, waga do 400 kg. Istnieje możliwość rozdzielenia przesyłki na mniejsze paczki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85141210-4 - Usługi leczenia medycznego świadczone w warunkach domowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231510,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 604530,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231510,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poltraf Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222785889

7.3.3) Ulica: Stefana Batorego 4

7.3.4) Miejscowość: Błonie

7.3.5) Kod pocztowy: 05-870

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231510,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.