Ogłoszenie z dnia 2022-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00281986/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie toalety publicznej wraz z podłączeniem mediów oraz zagospodarowaniem terenu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYZDROJE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Książąt Pomorskich 5
1.5.2.) Miejscowość: Międzyzdroje
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 913275631
1.5.8.) Numer faksu: 913275630
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miedzyzdroje.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.miedzyzdroje.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie toalety publicznej wraz z podłączeniem mediów oraz zagospodarowaniem terenu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aafc5147-4d14-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00032889
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001454/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wykonanie toalety publicznej wraz z podłączeniem mediów (budowa lub usytuowanie gotowego kontenera modułowego)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281986/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.ZP.271.28.2021.AR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 284552,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie toalety publicznej wraz z podłączeniem mediów oraz zagospodarowaniem terenu (budowa i usytuowanie gotowego modułu kontenerowego przy zejściu C).
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wraz z podłączeniem mediów - toalety publicznej na ramie fundamentowej, umożliwiającej lokalizację obiektu bez budowy fundamentu. Toaleta ma postać gotowego kontenera modułowego.
2) Powierzchnia przeznaczona pod toaletę: do 18 m2.
3) Długość modułu kontenerowego ok. 7,6 m, szerokość ok. 2,1 m
4) Lokalizacja: miejsce ustawienia zostanie wskazane przez Zamawiającego po zgłoszeniu gotowości dostawy Wykonawcę.
5) Toaleta w konstrukcji kontenerowej powinna posiadać:
- konstrukcję stalową, ocynkowaną ogniowo (atest)
- podstawę prefabrykowaną - ramę stalową umożliwiającą lokalizację bez fundamentu i przestawianie kontenera;
- dach i ściany zewnętrzne z płyt warstwowych preferowany kolor RAL 9006:
- powierzchnię wewnętrzną ścian i sufitów zmywalną z blachy ocynkowanej, powlekanej;
- ściankę działową na konstrukcji stalowej ocynkowanej;
- wewnętrzną instalację elektryczną (tj. szafka, zabezpieczenia ), instalacja nie obejmuje tablicy, licznika oraz zabezpieczenia przedlicznikowego;
- wewnętrzną instalację wodno-kanalizacyjną (bez tablicy licznikowej) z wężem ze złączką do spłukiwania podłogi;
- oświetlenie wejścia;
- odprowadzenie wody deszczowej na chodnik;
- odrębne wejścia do kabin oraz pomieszczenia technicznego ;
6) Toaleta powinna składać się z pięciu kabin dla użytkowników:
- 4 kabiny uniwersalne (koedukacyjne);
- 1 kabina przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych, tzn. wyposażona w umywalkę, uchwyt podnoszony oraz dodatkowo w przewijak dla niemowląt.
Ponadto przewidziane jest pomieszczenie tzw. techniczne.
7) Toaleta powinna być wyposażona w:
Drzwi zewnętrzne do kabin - uchylne, aluminiowe, otwierane ręcznie, wyposażone w system samozamykacza, z pochwytami, zamkiem mechanicznym wraz zamkiem elektromagnetycznym;
Podłogę z wykładziną PCV;
Podświetlenie zewnętrzne;
Wyrzutnik monet elektroniczny z możliwością zaprogramowania dowolnej opłaty, odporny na wandalizm oraz moduł płatności kartą;
System alarmowy "ŻĄDANIE POMOCY" obejmujący wewnętrzny włącznik i wyłącznik sygnalizatora świetlnego i akustycznego,
Oświetlenie wewnętrzne: załączane i wyłączane automatycznie zsynchronizowane z wejściem i wyjściem użytkownika. Oprawa świetlna nasufitowa. Pomieszczenie techniczne wyposażone w oświetlenie włączane i wyłączane ręcznie oraz gniazdko serwisowe;
Awaryjne zasilanie oświetlenia kabiny;
Wentylator ścienny uruchamiany na czujnik ruchu, a w pomieszczeniu technicznym -wentylację grawitacyjną;
Ogrzewanie podłogowe, elektryczne;
Muszle wiszące ze stali nierdzewnej, bez sedesu, z ręcznym spłukiwaniem muszli;
Szczotkę do WC z pojemnikiem naściennym;
Podajnik papieru toaletowego ręczny, naścienny z zamkiem, wykonany z blachy ocynkowanej,
Automatyczny bezdotykowy zespół umywalkowy, wandaloodporny, ze stali nierdzewnej, wyposażony w: podajnik mydła, podajnik płynu do dezynfekcji, suszarkę, podajnik ręczników papierowych, lustro;
Kosz na śmieci wykonany ze stali nierdzewnej, z automatycznym wodnym systemem p.poż.
Wieszaki ubraniowe podwójne w każdej kabinie;
Poręcze dla osób niepełnosprawnych, bezpieczne, wyokrąglone, białe, 2 szt. proste oraz 1 szt., uchylny dł. 800 mm.
Przewijak dla niemowląt, opuszczany, wykonany z bezpiecznego tworzywa;
Wewnętrzne i zewnętrzne instrukcje użytkowania w 3 językach (polski, niemiecki, angielski) oraz postępowania w sytuacjach awaryjnych, wykaz telefonów alarmowych
W kabinie przeznaczonej do korzystania przez osoby niepełnosprawne, wszystkie urządzenia i przyciski umiejscowione na odpowiednich wysokościach zgodnie z normami (min. 80cm., max.120 cm.)
8) Toaleta winna spełniać wszystkie wymogi higieniczno-sanitarne, oraz zostać wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2020 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U z 2020 r poz.2351),
9) Opis materiałów użytych do inwestycji:
Wg. norm.
10) Gwarancja i atesty.
Wykonany przedmiot zamówienia powinien posiadać okres gwarancji nie krótszy niż 60 miesięcy, termin gwarancji zaczyna biec w dniu odbioru faktycznego przedmiotu zamówienia potwierdzonego ostatecznym protokołem odbioru. Przy odbiorze wykonawca ma obowiązek przedłożyć zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty, atesty.
11) Pozostałe informacje.
Podane w dokumentacji przykładowe nazwy handlowe materiałów i ich producentów nie stanowią nakazu ich stosowania. Nazwami posłużono się w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu. Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny, tzn. posiada co najmniej takie same lub lepsze parametry jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w opisie przedmiotu zamówienia.
Wszystkie elementy mogą być zastąpione przez inne, równoważne ,o parametrach nie gorszych niż wskazane przez zamawiającego, posiadające wszystkie wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 392566,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAMSTER POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842747620
7.3.3) Ulica: Pod Hałdą 37B
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-206
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-30INNE PRZETARGI MIĘDZYZDROJE
- Opracowanie sporządzenia Planu Ogólnego gminy Międzyzdroje
- Wymiana oświetlenia płyty boiska na stadionie miejskim w Międzyzdrojach
więcej: przetargi MIĘDZYZDROJE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Budowa świetlicy wiejskiej w sołectwie Bąków" (dostawa i montaż kontenera)
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji oraz budowa boiska do siatkówki, bieżni lekkoatletycznej i kortu tenisowego przy I Liceum Ogólnokształcącym w Wieluniu
- Budowa świetlicy kontenerowej (modułowej) w ramach projektu: Budowa świetlicy wiejskiej -lokalnego centrum integracji w miejscowości Budziska
- ZZ.26-24/2 Wynajem, montaż i demontaż hali namiotowej na potrzeby organizacji Lodowiska
- MODERNIZACJA TARGOWISKA MIEJSKIEGO PRZY UL. LIPOWEJ W GLIWICACH - ETAP I
- Budowa świetlicy wiejskiej w Klonach - miejsce integracji lokalnej społeczności
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.