eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RakówDoposażenie Placówek Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Raków - POWTÓRKA



Ogłoszenie z dnia 2025-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie Placówek Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Raków - POWTÓRKA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010642

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: OGRODOWA 1

1.5.2.) Miejscowość: Raków

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-035

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1301ee69-993b-4c5e-a90d-d2da19803bcb

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie Placówek Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Raków - POWTÓRKA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1301ee69-993b-4c5e-a90d-d2da19803bcb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00032865

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00634837

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RFB.3034.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w ramach Projektu niezbędnego wyposażenia Placówek Wsparcia Dziennego położonych na terenie Gminy Raków w miejscowościach: Raków, Chańcza, Ociesęki, Szumsko, Nowa Huta.

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Placówki Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Raków” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Priorytet FESW.09.00 Usługi społeczne i zdrowotne, Działanie FESW.09.05 Wsparcie rodzin oraz pieczy zastępczej, którego wykonawcą jest Gmina Raków.

Zakres dostawy dotyczy: Doposażenia 5 PWD na terenie Gminy Raków w meble.

Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa nowych mebli do Placówek Wsparcia Dziennego położonych w na terenie Gminy Raków tj. PWD w Rakowie, PWD w Chańczy, PWD w Ociesękach, PWD w Szumsku, PWD w Nowej Hucie.

Zakres dostawy dotyczy:
- Szafka RTV - 5 sztuk:
• Szafka stojąca o maksymalnej długości 135 cm.
• Wysokość maksymalna 52 cm,
• Głębokość minimalna 41 cm,
• Gwarancja minimum 24 miesiące.

- Zestaw mebli: 3 szafy i 3 szafki – 5 sztuk zestawów:
• Szafy o wymiarach max. 170x 210x 60,
• Szafki o wymiarach max. 154 x 77 x 60.
• Gwarancja minimum 24 miesiące.

- Krzesła szkolne z atestem: 15 sztuk do każdego PWD (łącznie: 75 krzeseł):
• Krzesła winny posiadać certyfikat dopuszczalności do użytkowania w jednostkach oświatowych lub inne spełniające normy typu: PN-EN 1729-1:2016, lub PN-EN 1729-2+A1:2016, lub PN-F-06009:2001,
• Krzesła winny być dostosowane rozmiarowo dla uczestników PWD w zakresie wzrostu od 110 cm do 198 cm.
• Gwarancja minimum 24 miesiące.

- Stół stołówkowo – świetlicowy z atestem 8 sztuk do każdego PWD (łącznie: 40 sztuk):
• Wymiary blatu 120 x80 cm,
• Stoły winny posiadać certyfikat dopuszczalności do użytkowania w jednostkach oświatowych lub inne spełniające normy typu: PN-EN 1729-1:2016, lub PN-EN 1729-2+A1:2016, lub PN-F-06009:2001.
• Gwarancja minimum 24 miesiące.

- Biurka komputerowe: 3 sztuki do każdego PWD (łącznie: 15 sztuk):

• Biurko z regulacją wysokości blatu,
• Blat o długości minimalnej 140 cm,
• Blat o szerokości minimalne 60 cm,
• rekomendowane biurka wykonane z profili zamkniętych malowanych proszkowo,
• biurko w wyposażeniu winno zwierać: uchwyt na słuchawki, uchwyt na kubek
• udźwig biurka minimalnie do 80 kg.
• Gwarancja minimum 24 miesiące.

- Fotele komputerowe: 3 sztuki do każdego PWD (łącznie: 15 sztuk):
• Waga maksymalna użytkownika do 100 kg,
• Sugerowany wzrost użytkownika max. do 183 cm,
• Tapicerka Ekoskóra lub Tkanina,
• Regulowane podłokietniki,
• Gwarancja minimum 24 miesiące.

- Puf - worek: 4 sztuki do każdego PWD (łącznie: 20 sztuk):
• Wymiary minimalne: 115 cm (wysokość) x 90 cm (średnica podstawy)
• Uchwyt do łatwego przenoszenia
• Gwarancja minimum 24 miesiące

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

39112000-0 - Krzesła

39113100-8 - Fotele

39121100-7 - Biurka

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 3 ustawy
który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt
najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub
kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć tejże kwoty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 ust. 3 w/w Ustawy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90300,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105644,90 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.