Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00634837/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie Placówek Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Raków - POWTÓRKA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010642
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: OGRODOWA 1
1.5.2.) Miejscowość: Raków
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-035
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1301ee69-993b-4c5e-a90d-d2da19803bcb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie Placówek Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Raków - POWTÓRKA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1301ee69-993b-4c5e-a90d-d2da19803bcb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00032865
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00634837
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RFB.3034.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w ramach Projektu niezbędnego wyposażenia Placówek Wsparcia Dziennego położonych na terenie Gminy Raków w miejscowościach: Raków, Chańcza, Ociesęki, Szumsko, Nowa Huta.
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Placówki Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Raków” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Priorytet FESW.09.00 Usługi społeczne i zdrowotne, Działanie FESW.09.05 Wsparcie rodzin oraz pieczy zastępczej, którego wykonawcą jest Gmina Raków.
Zakres dostawy dotyczy: Doposażenia 5 PWD na terenie Gminy Raków w meble.
Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa nowych mebli do Placówek Wsparcia Dziennego położonych w na terenie Gminy Raków tj. PWD w Rakowie, PWD w Chańczy, PWD w Ociesękach, PWD w Szumsku, PWD w Nowej Hucie.
Zakres dostawy dotyczy:
- Szafka RTV - 5 sztuk:
• Szafka stojąca o maksymalnej długości 135 cm.
• Wysokość maksymalna 52 cm,
• Głębokość minimalna 41 cm,
• Gwarancja minimum 24 miesiące.
- Zestaw mebli: 3 szafy i 3 szafki – 5 sztuk zestawów:
• Szafy o wymiarach max. 170x 210x 60,
• Szafki o wymiarach max. 154 x 77 x 60.
• Gwarancja minimum 24 miesiące.
- Krzesła szkolne z atestem: 15 sztuk do każdego PWD (łącznie: 75 krzeseł):
• Krzesła winny posiadać certyfikat dopuszczalności do użytkowania w jednostkach oświatowych lub inne spełniające normy typu: PN-EN 1729-1:2016, lub PN-EN 1729-2+A1:2016, lub PN-F-06009:2001,
• Krzesła winny być dostosowane rozmiarowo dla uczestników PWD w zakresie wzrostu od 110 cm do 198 cm.
• Gwarancja minimum 24 miesiące.
- Stół stołówkowo – świetlicowy z atestem 8 sztuk do każdego PWD (łącznie: 40 sztuk):
• Wymiary blatu 120 x80 cm,
• Stoły winny posiadać certyfikat dopuszczalności do użytkowania w jednostkach oświatowych lub inne spełniające normy typu: PN-EN 1729-1:2016, lub PN-EN 1729-2+A1:2016, lub PN-F-06009:2001.
• Gwarancja minimum 24 miesiące.
- Biurka komputerowe: 3 sztuki do każdego PWD (łącznie: 15 sztuk):
• Biurko z regulacją wysokości blatu,
• Blat o długości minimalnej 140 cm,
• Blat o szerokości minimalne 60 cm,
• rekomendowane biurka wykonane z profili zamkniętych malowanych proszkowo,
• biurko w wyposażeniu winno zwierać: uchwyt na słuchawki, uchwyt na kubek
• udźwig biurka minimalnie do 80 kg.
• Gwarancja minimum 24 miesiące.
- Fotele komputerowe: 3 sztuki do każdego PWD (łącznie: 15 sztuk):
• Waga maksymalna użytkownika do 100 kg,
• Sugerowany wzrost użytkownika max. do 183 cm,
• Tapicerka Ekoskóra lub Tkanina,
• Regulowane podłokietniki,
• Gwarancja minimum 24 miesiące.
- Puf - worek: 4 sztuki do każdego PWD (łącznie: 20 sztuk):
• Wymiary minimalne: 115 cm (wysokość) x 90 cm (średnica podstawy)
• Uchwyt do łatwego przenoszenia
• Gwarancja minimum 24 miesiące
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39112000-0 - Krzesła
39113100-8 - Fotele
39121100-7 - Biurka
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 3 ustawyktóry stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt
najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub
kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć tejże kwoty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 ust. 3 w/w Ustawy.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90300,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105644,90 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i edukacyjnych dla Szkoły Podstawowej w Tęgoborzy wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla kadr"
- "Nowoczesna czytelnia i biblioteka ZSE - wyposażenie pomieszczeń w meble"
- Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy - Urzędzie Gminy Szczecinek
- IR.ZP.271.17.2025 Zakup i montaż wyposażenia do żłobka w miejscowości Florynka, Gmina Grybów, w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Dostawa wyposażenia do Żłobka Samorządowego w Czempiniu.
- Dostawa wyposażenia dla filii Szkoły Podstawowej nr 4 oraz oddziałów Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Toruniu w zakresie dostawy artykułów i sprzętu ogrodniczego oraz budowlanego, sprzętu AGD, kontenera
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.