Ogłoszenie z dnia 2022-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00338749/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja parku w Mierzycach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wierzchlas
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934766
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 7
1.5.2.) Miejscowość: Wierzchlas
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-324
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48 43) 886 61 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wierzchlas.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wierzchlas.biuletyn.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wierzchlas.biuletyn.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja parku w Mierzycach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cda8db7-695d-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00032825
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000810/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Rewitalizacja parku w Mierzycach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338749/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania „Rewitalizacja parku w Mierzycach”. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac:
-uporządkowanie terenu,
-przygotowanie terenu pod nasadzenia,
-założenie trawnika,
-obrzeże betonowe,
-nawierzchnia utwardzana,
-mała architektura,
-wiata drewniana,
-stół do szachów,
-stół do ping-ponga,
-wyposażenie bazy edukacyjnej,
-tablica informacyjna,
-zakup drzew liściastych,
-zakup krzewów,
-zakup roślin wieloletnich,
-pielęgnacja drzew.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1)dokumentacja projektowa, w tym:
-Park w Mierzycach - projekt koncepcyjny publicznego terenu zieleni wraz
z bazą edukacyjną,
-Projekt zagospodarowania terenu zieleni - Inwentaryzacja zieleni parku
w Mierzycach,
-Wykaz roślin,
-Mała architektura,
-Tablice edukacyjne,
2)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3)Przedmiar robót.
Uwaga:
1.Zakresem zamówienia nie jest objęta pełna pielęgnacja roślin w okresie gwarancyjnym w zakresie ujętym na stronie 25 - 26 specyfikacji technicznej STWIORB. Pielęgnację tą zamawiający zapewni w ramach odrębnego zamówienia. Wykonawca nie wycenia tego zakresu w ofercie. Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązuje się do wymiany lub uzupełnienia nasadzeń które objęte są gwarancją w okresie 12 miesięcy od dnia odbioru ostatecznego.
2.Wykonawca wycenia w ofercie pielęgnację 8 istniejących drzew zgodnie z przedmiarem robót.
3.Zamawiający deklaruje, iż do końca kwietnia 2022 r. teren przeznaczony do rewitalizacji zostanie wyczyszczony z samosiejek i chwastów oraz wstępnie wyrównany. Na placu zabaw zostanie wymieniony piasek oraz zostanie przygotowana górka saneczkowa. Na teren parku zostanie doprowadzona woda do podlewania roślin i trawników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE PRAWNE: Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone 2 oferty. Najkorzystniejszą ofertą została oferta nr 2 złożona przez BDB INVESTMENTS ŁUKASZ KUCA ul. Nowomiejska 9, 96-100 Skierniewice. Jej wartość wynosi 453.755,50 zł. Cena oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierza na sfinansowanie zadania przeznaczyć kwotę 293.273,40 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 453755,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550619,71 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wycinka, pielęgnacja i nasadzenia drzew w obrębie pasów drogowych"
- Odbudowa po powodzi na obszarze powiatu nyskiego - Przebudowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w ulicach: Bohaterów Warszawy, Mariackiej, Partyzantów, Norwida w wyniku powodzi w Nysie
- Budowa obiektu sportowo-rekreacyjnego w Starej Krępie
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: "Przebudowa ul. Pułkownika Stanisława Dąbka w Kielcach"
- Efektywny rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury ZIT MOF Piły - Zagospodarowanie terenu przy Rynku Koszyckim na osiedlu Zielona Dolina w Pile - roboty budowlane
- Pielęgnacja terenów zielonych na terenie Gminy Gogolin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





